- 683 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
HA ÜÇ KURUŞLUK TAZMİNAT / HA BEŞ KURUŞ....Mühim olan adalet
-Geçtiğimiz günlerde,Türkiye’de sonuçlanan en ilginç davalardan biriydi Başbakan RT Erdoğan aleyhine açılan tazminat davası..
-Eeeee bre.. hep Baş/bakan’mı tazminat davaları açacak ve hep te kazanacak.Hapşırandan/aksırandan/hak arayandan hatta uçan kuştan tazminat alacak...
-Bu kez madalyonun arka yüzü vardı hukukcuların önünde.
-Şehitlere kelle/terörist başına sayın... davası...
-Aslında çok ciddi bir o kadar da takibe değer bu dava için hernedense ne basında/ne sivil toplum örgütlerinde tıkkkk bile yoktu.Duyarsızlık yine had safhadaydı.Dava sonuçlandıktan sonra bile gündemde hiç görmedim..
-Başbakan bu davada kaybeden taraf oldu/kuruşluk tazminata mahkum olması da hukuk yeterliliği ve zaferi sayılmalı bence.
-Hakim demek istemiş ki acıdım garibana /hemi de yetim/yoksul vallaha.Bakmayın öyle baş-ba-kan falan olduğuna....
-Tazminat mı ney ödeyemez ki../gemilere mazot yetiştirmeli marmara da.
-Haa bi de milyon dolarlık villaların/tapu masrafları aaa dokunmayın bana.. kıskandım alimallah.
-Sizinde mi tuttu kıskançlık kriziniz ? hemi de vallah..
-Kubbemiz/migferimiz/camimiz eee kıskanma bree ..sende git Siirt’e bangır bangır oku bu şiiri ya da benzerlerini..
-Değil öyle sanal da yüzyüze görünmez alemlerde/burda herkez anlar ne demek istediğini/kimseyi kandıramazsın öyle.Amma ..Siirt’te adamlar ilk defa Baş/bakan çıkaracaklar /üstüne üstlük heyecanlılar /çeyiz sandığı sözü de almışlar /Siirt’li de sahip çıkmış baş’ına, tüm bekarları evlendirecekti ya ne oldu.. Baş/baba.? kandırdı vallaha Siirt’lileri de helal sana.Yaaa hiç sormayın Siirt’te hazrlanıverse bi tazminata/5 kuruşta o’nlar alsa.Fabrikalar/işletmeler kurulsa/işsizlere aş-iş olsa..
-Kimler kandırıldığıyla kalmadı ki/ne olur Siirt kandırılsa..
-Sonra da Şehidimize kelle/Katile-terörist elebaşına sayın...
-Üstüne üstlük kötü muamele görüyorum diye Ab insan haklarına koşan sayımmm
pardon Başbakanın deyimi ile sayın/kim ki o /bence hiç saymayın...
-İşin gerçeği,hakimler ödettirecekleri tazminat rakamını yüksek tutmaktan korktular çünkü baş bu kez hakimleri karşısına alır ve hakimler aleyhine tazminat davası açardı...yaaaa o’nlar biliyor ki baş tazminat zengini..alimallah ağzını açan baş/bakana tazminat öder.Üstelik bankalardan tazminatlar ödensin diye çekilen krediler..Ha ..işte son ekonomik krizin gerçek sebebi de bu krediler.
-Hakim de eyi yaptı 3 kuruşluk/mu/sun deyiverdi....eferinnnn hakim beyyyy
-Adalet adalettir ha üç kuruş/ha beş kuruş ne farkeder...
-Farkeden mi // MHP Gnbşk.Devlet BAHÇELİ’de nasiplendi Başbakan’ın tazminat davalarından....bu gün Bahçeli aleyhine de yüz milyar tl dava açan Başbakan/dedim ya TAZMİNAT ZENGİNİ sakın ola bu zenginliğin altında başka bir şey aramayın.Hele de.....? ? ?
YORUMLAR
Üç kuruş Allah Allah büyüklerimiz kavga edince tartışınca hep biri birlerine Ulan sen ejderha olsan ne yazar Türk parası ile beş kuruş bile etmezsin karektersiz sin derlerdi biri birilerine o radan hatırladım bilmem ki ne desem!!!!!....
Saygılarımla Asil yürek kutlarım sizi yüreğinizi ve makalenizi
Seviyoruz Vallahide Sizi
SAYGI ŞÜKRAN DOLU SELAMLARIMLA DOST
______Şair 67_______
ALİ CEMAL AĞIRMAN
EKSİK YAZI GELDİ NET HATASI
Sn.R.T.ERDOĞAN a haksızlık edilmiştir.Türkiye Cunhuriyeti Başbakanına beş kuruşluk tazminat hakarettir en azından bir gemicik parası olmalıydı. Bu yazı ile ilgili olarak yazıyı yazana benim gibi sivri yorum yapanlara bulgurcu, şekerci, nohutcu, kömürcü oy verenler kızabilir amakızsınlar banada verseydi bende yazmazdım beni yandaş kabul etmiyorlarki daha bir kere kapımız çalınmadı merak ediyorum nasıl insanlardır diye
Bu yazıyı yazan Hanımefendiyi kutlarım
lazuşağı tarafından 10/25/2008 4:06:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Prensesten yeni bir yazı beğenen okur beğenmeyen okumaz konunun muhatabı bü ülkenin Başbakanı hattimizi aşıp hakaret safhasına gelmek ayıp olur Türk vatandaşı olarak Türkiye Çumhuriyeti Başbakanına hakaret etmek suçtur bizlere yakışmaz.
İnsanların konuşma kelime üretme mekanizması beyinden başlar beyinin emri olmadan kelime dağılımı yapamazsınız ağzınızdan çıkan her kelimeyi beyin içinde nasıl depolamışsanız kullanacağınız zamanda ağzınızdan öyle çıkar buna istemiyerek oldu diyemezsiniz bazı kelimeler affedilir espiri gibi görülebilir ama bazı kelimeler kabul edilemez insanın midesi bulanır.
Sizin oğlunuz Abd de keyif yaparken benim vergimle gemicik alırken bu ülke için canını veren insanlara kelle deyip sonrada dilim sürtüştü derseniz ayıp olur.
Benim kardeşim bu Vatan için canını verecek kan akıtacak sizin cocuklarınız dost amerikada(DOSTUNU SEVSİNLER) göz yaşı bile akıtmayacak bunu kabul edemeyiz. Sayın Başbakan Yanlışlıkla Şehide kelle dedi inanıyorumki dilim kurusun dememiştir oh iyiki dedimde dememiştir ama bu dil sürtüşmesiyle ilgili Başbakanımız
Üç kurşluk ceza suçun sabit yerinde olduğunu gösteriyor.. Bu yeterli anlayan için..Kendi hayal aleminde korku canavarları ile dolu bir ülke kurmuş.At koşturuyor.. Ama onuda yapamıyor düşüyor.. Oatı basın olarak düşünürsek şu anda onlarında canı yanıyor ve yakın bir zamanda tepik :) yer.. Oturduğu yerden kalkamaz büyük olasılıkla.. o yüzden dir ki;
Suçlu bir başbakanımız var!!!!Kendi askerine, şehidine hakaretten.. Acaba beğenmediğimiz Amerikan başkanı bu kadar vefasızmıdır kendi askerine karşı.. Bizim için bu kadar kutsal bir mertebeye ulaşmış şehitlerimize laf edeni acep neden çoban olarak başımızda tutarız? yandaş belediye yardımları olabilir mi?
Koşun,koşun!Melih Gökçek odun dağıtıyor.. Bu demek oluyor ki yeni hakaretler yeni üç kuruşluk kaybedilen davalar yine dun yine yine hakaret.. Kısır bir döngü işte...
Anam dediydi bunlara bu kadar güvenme deyyide.. Neapem işte oluverdi...
Kutlarım yazarı..
Basın İlan Kurumu diye bir kuruluş var... biliyor olabilirsiniz...
Ama bilmediğiniz... bu kurumun gazetelere verdiği ilanlar için her 15 günde bir ve nakit ( gazete başına ve tirajına göre ) 100 Milyar'a yakın ay'da iki defa ödenekleri !
Yani yağ çeken her yayın organı... "ve bazı uzuvlara su serpen" gazeteler düzenli olarak ayda 2 sefer bu miktara yakın ücret alıyorlar... Gazete matbaaları için asla ve kata azımsanmayacak bir gelir... Sizce kimler aralarında paylaşıyor ?
Pay'dan hisse alanlar sizce olumsuz haber yayınlar mı :)))
AĞLANACAK HALİMİZE GÜLME İKONUDUR !...
Yanlış anlaşılmasın
Unutmadan... konu ile tam örtüşmeyen bir yorum gibi görünebilir ama... demişsiniz ya; -Şehitlere kelle/terörist başına sayın... davası...
neden bu haberleri ve yaşanan pislikleri yazamadıkları hakkında ipucu olsun istedim...
Merak edenler, link istemesin... basın ilan kurumunda ödemeler resmi... belgeleri vardır !
SAYGILARLA
Rom@ntik tarafından 10/25/2008 2:19:37 AM zamanında düzenlenmiştir.