- 999 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
[ÖYKÜ]NEN ŞİİRLER
BİR ADIN ÖYKÜSÜ
damalı bir taksiye el uzatır / gecenin ortasında / sarı boyalı bir sarışın, / eteği miniliğinden utanırda / sarışın takmaz bunu / kıçı yalpa yalpadır / ağzındaki sakız yavşak / gözleri mavi lens / eti şehre ait... / saçları lüle lüle peruk, / gecenin ortasında vesikası / karanlığa yeniktir / sarı boyalı bir sarışın / batakhanedeki ismine gitmektedir
......................
SONSUZDAN BİR SONRAKİ GÜNÜN ÖYKÜSÜ
sen gidince başlar bendeki sular yanmaya, / yalnızlığım patlatır kederin volkanını / acılara tanıklık eder sensizliğim / yadedilmez aynamdaki mazi / sonsuzdan bir sonraki gün bile / yaşamak seni
bir sigarayı tüter yalnızlığım / derdini ıslığa yükler şair / zehirler beni sensizliğin sütü / kahırlanır ağlarım yarım yamalak bir şiiri / sonsuzdan bir sonraki gün bile yaşamak seni / sevişmek seni...
arsızlaştı yine keskin kederim / mum gibi sönüyor sevdan / gözlerin ki şiirlerimin delilidir / tanınmaz bir cesettir yanmış tarihi / sonsuzdan bir sonraki gün bile / sevmek seni...
anlarım ki / yalandır gözlerindeki maneviyat / ve teninin nemi tenime akrabadır / epidemik bir sevdayı barındırır / kalbindeki saltanat / sanki faylara inşa etmişim geleceğimi / sonsuzdan bir sonraki gün bile ölmek seni...
BİR AH’IN ÖYKÜSÜ
buza dönen bir zamanın güveli yaşantısıyım / ben aynaya yasağım / ayna karanlığa... / kezzaba et bandım / geceye siyah tutkal / utanır 100 ’vatlık’ ampul gözlerimdeki ışıktan / tenindeki cila aya yansır / ayrıntıda saklanır gizem / gülüş pudrada... / duygula hemen duygusuzları / ah yine yüreğimden öptü beni sevdan?
’GEREKLİ’ ŞİİR’ İN ÖYKÜSÜ
iyi yaşayıp kötü ölmemeli / pörsümemeli aşk bu yeni sevdada / mühürlenmemeli kalbim / ihanete mundar olmalı... / yalana ırak... / mayası karanlıksa ruhumun / kanamalı muhakkak yaram / kavlamalı içerimin aşk tutmaz aortu / dolaşan sen olmalısın damarlarımda / matarama dolan ay ağılı / ya da yanlış tanımlanmış bir çizimsin sen / gözlerimdeki haritada...