- 18 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GIDA, İLAÇ,SİLAH VE GDO'LU TOHUM
Irak’a özgürlük getireceğiz diyenler Irak’ta nükleer silah var diye bir bardak suda fırtına koparanlar Irak’ta ilk gittiği yer Irak müzeleri, kütüphaneleri, Saddam Hüseyin’in kasaları ve özellikle Ebu garip şehrinde ki Tohum deposu darmadağın ediliyor, Bay Ölüm Gıda-İlaç-Silah kitabını ilk okuduğum da Sadece Bursa Orhangazi’de ki Cargill fabrikasından haberdar idim. Yazılarımı hazırlar iken Kemalpaşa ilçemizde ki Monsanto tohumculuk şirketinden haberdar oldum. Uludağ’da ki İsrail şirketlerinin Bursa’dan içme suyu şirketleri, gıda şirketleri, ilaç firmaları derken GDO’lu Tohum şirketleri Bursa tarımında can damarı denecek ilçelerimiz Kemalpaşa Karacabey gibi yerlerde böyle şirketler bulunması rastlantı olabilir mi sizce?
Ebu Gureyb şehrinden çalınan tohumlar nerede sizce?
SVALBARD KÜRESEL TOHUM DEPOSU
Svalbard Küresel Tohum Deposu, Norveç’te bir depoda dünyadaki bütün bitki tohumlarını muhafaza etmeyi amaçlayan projedir. Depo, Norveç’in Longyearbyen şehrinde yer alır. 2008 yılında açılmıştır. Kıyamet Ambarı (Doomsday Vault) adıyla da bilinen; "Küresel Tohum Deposu" projesidir.
Gıdayı silaha dönüştüren şeytani akıl GDO’lu gıdayı piyasaya sürerek insan sağlığı ile oynamaktadır.
Dünyanın her yerinden getirilen tohumlar özel olarak burada depolanıyor, peki neden böyle bir gereksinim duyuldu. Dünya’yı Paris iklim sözleşmesi ile götürmek istedikleri bir yer var. Bu kesinlikle anlatılmayan bir yer, Evanjelizm Tanrı’yı kıyamete zorlayan bir Hristiyan mezhebi olarak karşımıza çıkıyor. İşte hepsi ayrı gibi gözükse de aslında bir hedefe kitlenmiş ve Time dergisinin internet sitesinde ki 2030 yılına doğru bir geri sayım mevcut.
Bu bilgilerin ışığında olabilecek tek bir ihtimal kalıyor "Kimyasal Silahlar" Bu kadar tedbir bu kadar masraf ki Yer altı sığınak şehirler hazırlanıyor, bütün bunların göstergesi Nükleer silah başka bir açıklaması yok.
BURSA TARIMININ KALBİNDE Kİ HANÇER MONSANTO ŞİRKETİ
1901 yılında kurulan şirket, tarım ve sebze tohumları, bitki biyoteknoloji özellikleri, bitki koruma kimyasalları üzerine faaliyet gösteriir.
Küresel çapta; 66 ülkede 404 tesiste 21.183 çalışanı, ABD’de 33 eyaletteki 146 tesiste 10.277 çalışanı mevcuttur. Şirket 1997 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösterir. Bursa Kemalpaşa ilçesinde tesisleri olan Monsanto şirketi Alman Bayer firmasına satışı geçtiğimiz yıllarda olmuştu. Cargill şirketi ise zaten Orhangazi’de hali hazırda özel yasa ile korunması herşeyi açıkça göstermektedir.
Bursa’da faaliyet gösteren iki şirketin Bursa Tarımında söz sahibi olduğunu göz önünde bulunduracak olur isek Türk tarımını bekliyen tehlikeli süreci gazete köşesinden anlatmaya çalıştık. GDO’lu mısır ile beslenen Kobay fareyi geçenlerde sosyal medya platformumda paylaştım. Bu vesile ile Sağlıkta tarımda İlaç ta gıda da alternatif üretmek zorundayız. Bütün okurlara Saygı sevgi ve Esenlikler diliyorum.
Kaynak: (1)Kara kutu-Soner Yalçın
(2) Bay Ölüm Gıda-İlaç-Silah - Ali Bektan
Not Bu makale Sizin Gazete’nin 3. Sayısında 31 Ekim 2024 tarihinde tefrika edilmiştir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.