- 73 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İzmir'e düşen cemre bizi terkediyor artık
İzmir’e ilkbahar da düşen o cemre artık bizi terk etmeye başlamışken bu ani gidişini sorguluyor İzmirliler. 17 Ekim günü akşam vakti hava öyle bir soğudu ki hepimiz üşümeye başladık. Bazı arkadaşlar diyebilir ki sizin oralar soğuk mu ? gel sen bir de buraya bak, Her dağın karı kendine göredir, derim. Hava 5-6 derece belki daha fazla düştü bunu gören cemre tek tek sudan topraktan ve havadan gökyüzüne intikal etti. Havaların soğuması hem iyi hem kötü bizim memlekette, Kömür alamayanlar kışa hazırsızlık yakalanırken, yaz sıcağından bunalanlar artık sonunad sevdiğim havalar diyebiliyor. Dünyanın en güzel şehri olabilir belki ama son zamanlarda küresel ısınma bizim havaların da ayarını bozdu hemde inanılmaz derecede hava erken ısınıp geç soğuyor artık dünyanın her yerinde, insanların güce olan sevgisi ve diğer ülkelere karşı kullanabilecekleri silahları kutuplarda ve birçok yerde denemeler yapması, dünyayı kirletip bu senaryoya sürükleyen insanların bitmez bilmez ihtirasları Dünyamızı bu hale getirdi. Görüyoruz doğanın işleyişini hayvanlar ve nebatilerin olduğu yerde ne bir kaos ne bir kötülük hiçbir şey yok. Korona zamanı dünyamız çiçek açmıştı resmen, anlaşılıyor ki Dünyamızı mahveden tek canlı, canlılar arasında ki en akıllı en nefsine düşkün en acımasızı insanoğlu, düzelmek istiyorsak hemen şimdi bir yerden başlamalıyız yoksa torunlarımıza cehennemi yaşatacağız. Cemre bu ortama neden geç geliyor neden erken gidiyor yada geç gidiyor anladınız değil mi ? Ben daha fazla bu konuda bir şey söylemek istemiyorum ve başka bir konuya değinerek yazımı noktalıyor. Toplumda son dönemde okuma oranı çok düştü hatta keskin bir şekilde dibi boyladı bu yüzden insanlar boş zamanları dedikodu yaparak ve diğer insanların hakkında iş çevirerek enerjilerini atıyorlar. İşin garip kısmı kulaktan dolma bilgilerle her şeyi biliyorlar bazen doktor bazen avukat bazense ekonomist oluyorlar. Bir çok şeyi okuyarak ve yaşayarak öğrenmiş olanlar da bunca sene okuduğum ve yaşadıklarımdan hiç bir şey bilmediğimi öğrendim diyorlar. Aslında çok doğru bir söz, bilgi sınırsız ve sonsuzdur.
Ahmet YOLDAŞ
İzmir 18/10/2024
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.