- 260 Okunma
- 6 Yorum
- 23 Beğeni
BAKIMA MUHTAÇ YAŞLILAR
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Adına bakım evi diyorlar ne kadar doğru bilmiyorlar, Hayattan umudunu kesmiş insanların sığındığı ve kıyıda köşede kalmış barınaklardan bir bakımsızlık evi miydi..
Yapayalnız ölsünler, başa bela olmasınlar diye aileleri tarafından bırakılan yaşlıların hayatlarını idame ettitirdiği,bundan iyisi can sağlığı! dedikleri ve mutlu gibi görünmeye çalıştıkları bakım evlerimiydi..Devlet denetimsizliği hat safhaya çıkmış başına buyruk yöneticilerin becerisizlikliğinden,
tavana bakarsın,boyası pul pul dökülmüş. üzerinde açık kahverengi minicik hamamböcekleri dolaştıklarını görürsün...
Son bu mu olacaktı,ulaşılabilecek son nokta mıydı burası..hiç mi sızlamaz bu evltların yüreği,haftada bir gün görmeye geldiklerinde evlatlık görevlerini yaptıklarınımı sanıyorlar acaba...??
Dostlar desen,bir hatıra gibi unutulup gitmiş,kaderlerine terk edilmiş..Ben tükürürüm böyle kadere...
Unutulmak düşmanlığın ta kendisidir..
Ruhunu terk etmiş bir hayatın gölgesinde nasıl mutlu olur ki insan...
Ben yaradanın aşk olduğuna inanırım,ben bu garip inssnları gördükçe her dua edişimde tarifsiz mutluluk içindeyim..
Bir gün bu dualarımın karşılık bulacağı,bu insanlara yapılanların aynısının daha fazlasını göreceklerine inancım sonsuzdur...
Son zamanlarını sevdikllerinden ayrı geçirmelerine sebep olanlar ektiklerşni biçeceklerini unutmamalıdır...
Maddiyat olarak zorlanıyorsan bari maneviyatını esirgeme
Maneviyat aşkı benim için hem doğrudandır,başka hiç bir şeyle mukayese edilemez
İmanın çok daha üstün bir şey olduğunu inkar etmiyorsan bu kadar hakikatsiz olamaz evlat...
Kimsenin işini eleştirmem,kendi hayatımı yaşamaya çabalamaktayım...Ama bu hayatta mutlu olmaya mütevazı bir yaşantının neferi olmaya aday olan bu ebebeynleri gördükçe içim sızlamaktan öte cayır cayır yanıyor..Hani cidden etrafına sürekli sıkıntı veren insanlar değil bunlar önüne ne verirsen onu yerler bu insanlar hiç mi saygıyı haketmiyorlar..
Onları kendilerine verilmiş en büyük ceza gibi gören kişilerdir bu sözlerim.
Bencil egoist insanları sevemedim ama oldukları gibi kabul etmemeyi öğrendim...
Yani niye neden böyleler diye dövününce bu insanları çok daha görmeye başladım,, hal böyle olunca hayat tarafından tokatlanmaktan yorulan yaşlılıları görmekten yoruldum...
YEŞİLIRMAK
YORUMLAR
Bilmem bilir misiniz?
"Kör olası çöpçüler, aşkımı süpürmüşler" diye devam eden bir şarkıyı veya türküyü.
Her şeyi çöpçülerden beklermek yerine kandi kapımızın önünü temiz tutsak, sokaklarımız tertemiz, gönüllerimiz mutlu, rahat olur.
Hep birlikte ferahlarız.
Beklemek yerine, evlatlar olarak ebeveynlerimize sahip çıkmak, yaşamak ve yaşatmak olmalı şiarımız.
Saygıyla...
Duyarlılık içeren bir yazıyı kaleme almış olmanız sebebiyle sizi gönülden kutluyorum üstadım. İnsanlık dediğimiz içinde vicdan, merhamet, medeniyet barındıran o duygunun, halin yoğun olarak yaşandığı bir toplum olabilmemiz temennisiyle selam ve saygılarımı arz ediyorum. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun...