Yeter Artık
Kardeşim gel dön özüne
İnanma kafir sözüne
İnsan hakları var diye
Perdeyi sarar gözüne…
Ben doğdum doğalı, zengin ülkeler çağdaşlıktan, medeniyetten ve insan haklarından söz etti anlattı durdu. Ülkesine inanmayan ve kafaları bulanmış gençler bu ülkelere gittiler… Hani çok para veriyorlar, refah içinde yaşatıyorlar, her türlü hak var diye… İşte Filistin… İşte neymiş insan hakları gördük. Ülkem üzerinde oynanan terör oyunları ve şehit olan Mehmetçikler, siviller cabası. Terör diye yurt dışına gitmeseler de yerlerinden olan, göçe mecbur kalan insanlar oldu.
Bir yandan teröristlerle savaşılırken ve öldürülürken, ülke ekonomisi bu davaya ayrılırken ve bizi zayıf düşürürken… Onların akıl vericileri yüce meclisimizde onların çığırtkanlığını yapıyor, kaç idam cezası verilmesi gereken kişileri yüceltiyor ve sevimli görünüyorlar. Savaşacaksak eğer, terörün mecliste de sahada da yüzü aynı. Akıl vericilerin sonu kurutulmadıkça, bu şımarık hallerine son verilmedikçe, üstelik benim verdiğim vergiyle kat kat maaş ve hazine yardımı alırken bu anlamsız oyuna bir isim bulamıyorum. Eğer terörist ölüyorsa, niçin mecliste akıl vericilerine izin veriyoruz. Dünyanın hangi yerinde ülkesine savaş açanlara bizim kadar müsamaha gösterilir ki? Kanun koyucular buna bir an önce çare bulmalıdır.
Eğer bu meclise gelmesi için oy veren kişiler, bu desteklerinden vaz geçmiyorsa, bu ülkede niçin yaşıyorlar ki? Gitsin İsveç’e! Avrupa zaten besliyor bunları. Onları da beslesinler. Bize düşmanlık edenle işimiz olamaz. Bu ülkede yaşayacaklarsa, benimle dost olmalılar. Bize düşmanlık edenle sorunumuz var, etmeyenle değil. Bunun adı demokrasi de değildir. Şehitlerimizin kanı sızlıyor. Artık ne olacaksa olsun. Bu terör belasından kurtulalım. Düşman belli, yol belli, ne yapacaksak artık yapalım. Ben Mehmetçiğimin boşu boşuna ölmesini istemiyorum. Yaşasın zalimlere cehennem…
Zalime oy veren illere öğretmen gönderdik, asker gönderdik, mühendis gönderdik, alt yapısını batıdan daha fazla geliştirdik.. Hatta kendi dilinde Kürtçe yayına bile izin verdik. Kürtçe dershaneler bile açıldı. Buna rağmen hala Türkiye düşmanlığı yapıyorlar. Bizim ülkemizin toprağını bölmeye çalışıyorlar. Ben doğuya gittim bizzat kendi gözlerimle gördüm. Anadolu’nun köyleri doğudan daha beterler alt yapı açısından. Siz daha ne istiyorsunuz ki? Kaçak elektrik, kaçak doğal gaz… Nelere heves ediyorsunuz. Bu ülkeye vergi vermek yerine, çalıyorsunuz.
Benim insan olarak meclis ve dağlarda ki terör yapısına gösterilen ikilemi aklım almıyor. Terör destekçilerini, terörün kaynağını tümüyle yok etmek gerekiyor. Eğer terör olmazsa, ekonomimiz ve refah seviyemizde gelişecektir. Devletin bütçesi, halkına, memuruna ve işçisine daha fazla kaynak ve alt yapıyı servis edecektir. Bizim bunlara ulaşmamızı engelleyen kirli ellere artık dur demenin zamanı geldi de geçti…
Yeter Artık!
Saffet Kuramaz, 26.12.2023, Ankara