- 187 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TERÖR İNSANLIK SUÇU YOK ETMEK MEŞRUDUR
TERÖR İNSANLIK SUÇU YOK ETMEK MEŞRUDUR
Çok şey var aslında yazılacak… Her gün aklımı meşgul eden, içimi acıtan; kendi kendime konuştuğum, cevaplar aradığım pek çok sorun var ülkemizde. Bunlar toplumsal sorunlar… Yazılarımın çoğunluğunu bu tür yazılar oluşturuyor. Bu günkü yazımda da böyle bir sorunu yazmayı düşünüyordum, ancak ülkemizdeki son olaylar güncel bir konuda yazmama sebep oldu.
Yazımız, ülkemizin geçmişten günümüze yaşadığı sorunlardan biri... Adına “ Barış Pınarı” dediğimiz; kırk yılı aşkın ülkemizi meşgul eden ve binlerce insanımızın canına, milyarlarca dolar ekonomik kaybımıza nal olan terörle mücadele harekâtı olacak. Böyle bir operasyona bizim çok önceden de ihtiyacımız vardı. 1991 yılında, o günün iktidarını yaptığı müdahale isteğine muhalefetin izin vermediğini biliyoruz. Demek ki bunca can kaybı ve ekonomik zarara uğramamız gerekiyormuş. Siyasetçilerimiz çok ileri görüşlü olmalı. Bundan elli, yüz sene öteyi hayal edemeyen, üç beş yıl ötesini bile göremeyen siyasetçilerin ülkeyi getireceği yer işte burasıdır.
Terörün başını daha küçükken ezmezseniz karşınıza bütün dünyayı alıp, çıkar. Ülkemiz üzerinde oynanan oyunun arkasında, terörün arkasında olanlar bizim yıllarca dost ve ittifak ettiğimiz ülkeler değil mi? Bunu bildiğimiz halde, yoksa bilmiyor muyduk, neden bu güne geldik?
Birleşmiş Milletlerin kurulduğu günden beri tavrı belli. Avrupa Birliği dediğimiz kuruluşun tavrı belli. İslam ülkeleri diye adlandırdığımız ülkelerin tavrı belli. Bu tavırlar bu günkü tavırlar değil. Bin yıllık nefret, öfke ve kin duygusunu atamamış Batı, her an Türk Milletini sıkıntıya sokma, Anadolu’dan atma fırsatı kollamaktadır. Tarih boyunca yardım ettiğimiz, sahip çıktığımız, koruyup kolladığımız milletler bile bizi bir kaşık suda boğma gayreti içindeler. Peki, bu tavrın sebebi ney?
Batı’nın düşmanlığının asıl sebebi, kuyruk acısı… 1071 Malazgirt, 1453 İstanbul’un fethi ve Anadolu’ya Türklerin hâkim olması… Peki, Arap dünyasının sıkıntısı ney? Asabiye ruhu… En büyük ırkçılık, akrabacılık, kavimcilik Araplarda var… Türklerin İslam’ın bayraktarlığını yapıyor olmasını bir türlü içlerine sindiremediler. Arap ülkelerini yöneten insanların zihniyetlerinin bozukluğu, İslam’dan uzaklaşma, farklı yorumlama ve Batılı milletlerin oyuncağı durumuna düşmüş olmalarıdır.
Gelelim bizim içimizdeki hazımsızlara… Öncelikle Batı hayranlığını ve kompleksini üzerinden atamamış bir kesim… Bir kısmı, Türk ve İslam kültür ve inancından yoksun yetişmiş, milli bir kimliği kalmamış kesim… Bir başka kesim ise siyasi hesaplarla ülkenin hassasiyetlerinin farkına varamayan ya da vardığı halde umursamayan kesim… Bütün bunlara rağmen son tahlilde ülkemizdeki milli hassasiyetin hala iyi noktada olduğunu görüyoruz. Bir kısım ateist, deist ve Marksizm’in kalıplarından kendini kurtaramamış kişi ve kurumların dışında, başka kimsenin yapılan harekâttan rahatsız olmadığını görüyoruz. Milletimizin en iyi dilekleri ve duaları ordumuzladır.
Terörün kaynağı, destekleyeni ve besleyeni olan Batı’nın hiçbir kınamasını, tepkisini ciddiye almaya gerek yok. Onlar bu harekâtın bitiminde utanmazlıklarının ve ihanetlerinin gün yüzüne çıkmasından korktukları için bağırıp duruyorlar. Bunlar bunu her zaman yapıyorlar. İsrail’in saldırı ve zulmüne, Irak’a, Libya’ya, Mısır’a ve hatta Afganistan’a yapılan müdahalelere seslerini çıkardılar mı? Demokrasi getireceklerini söyledikleri ülkelerde şimdi demokrasi mi var? Milyonlarca insanların canına mal olan bu demokrasi nasıl bir demokrasi ki… Madem Suriye’ye demokrasi getireceklerdi ve getirecekleri bu demokrasi çok güzel bir şeydi de bu insanlar neden ülkelerinden kaçıyor; yollarda, denizlerde hayatlarını kaybediyorlar?
Bütün dünyaya rağmen, tek başımıza da olsa bu harekât haklı ve meşrudur. Siz sokak köpeklerinin havlamasına fazla kulak asmayın. Allah askerimize güç ve kuvvet versin. Başarılarını daim eylesin. Bu ordu, Allah’ın rızasını kazanma inancıyla savaşan ordudur. Türkler istilacı bir anlayışa sahip olsaydı, bu gün ne Kıbrıs, ne on iki adalar sorunumuz olurdu. Türk Milleti ordumuzun arkasındadır, her zaman arkasında olacaktır. Bizler de iç siyasetteki itirazlarımıza, kavgalarımıza ve itirazlarımıza rağmen bu harekâta destek olmaya devam edelim. Ta ki, terörün kökü kazınana kadar... 13.10.2019
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.