- 162 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zulüm ne mi..."Yasak meyve"ne mi
Zulüm ne mi..."Yasak meyve"ne mi
Diriltemeyenin öldürmesi zulümdür.ama Allah öldürdüğünü diriltecektir...Allahın kahrı hoştur.Şeytanın ve hz Ademin kahrı hoş deme...Allah bilir ...de
"Ölüyü dirilte bilenin kahrı da hoştur ama insan öyle mi...kutsallık için öldürmeli ancak çünkü ölüyü diriltemiyor...
Yaratamayanın sahiplenmesi de zulümdür...Zekat vermeyen Kurban kesmeyen yaratamadığı halde mal mülk benim...der.bu zulümdür.zekat vermeliyiz Kurban kesmeliyiz...haç için cihad için mal biriktirmeliyiz...sahiplenmemiz için değildir mal...Kulluk içindir.Her nimet kulluk içindir...değilse mürtedsin müşriksin...zalimsin.hırsızsın.çünkü malikül-mülk sadece Allahtır...Kul devlet kutsal devlettir...Kul ırk kutsal ırktır...Kul kişi kutsal kişidir...ancak.değilse mürteddir.Müşriktir...adam türbe ziyareti putperestliktir diyor...Haç da kutsal yerleri ziyarettir...ilmin artar...esmaya kulluktur yani...
Türbe ziyareti putperestlik mi...Hayır ölçün ne...Ölçü esmaya kulluktur...ilme kulluksa kulluktur bu ziyaret...
Münafığın eylemi hali düşüncesi duygusu belli.Ölçüye asilik asi veya mürted eder.Esmadır ölçü esmaya asi asidir veya mürted
Yasak meyve ne mi...
Esmaya asiliktir...esmaya"Ortağım sanma"kul ol esmaya...Hz Adem"cennetten çıkarıldı"El-Hakim esmasının sudurudur bu...Külli iradenin de sudurudur bu...hangi esmaya asi oldu şeytan "Tevvab"esmasına mürteddir şeytan...tevvaba mürted..."tevvaba" müşrik...
Esmaya kul ol...yaratanın esmasına kul ol...hz İbrahim Nemruda mağlup oldu...biyoloji ilmine eksik kulluktaydı çünkü...günümüzde de Nüklerli galip geliyor işte...Hz Adem"Tevvaba kul oluna"cenneti kazandı tekrar...Peygamberler de esmaya sahip değiller ve kullukları da eksik...der Kur’an...Kamil kul değildi Hz İbrahim de hz Adem de...ÖLÇÜ ESMA...zıtlar birleşmeli kamillik için...Hz Adem şeytanı dinleyince ekmellşti "Tevvaba"kulluğu başladı...yani gece-gündüz birleşmeli Melek-şeytan birleşmeli...hz Adem bu ikisinin bileşkesidir...Yanıldıkça kamilleşir adem...şeytan ihlaslı kula zarar veremez denilmiş...Nemrut da hz İbrahimi halilleştirdi...Gazzeli de şehit oluyor ekmelleşiyor yani zarara uğramıyor çünkü Allah şerleri hayra tebdil etme gücüne sahib...Nemrudun galibiyeti Nemruda zarar verdi...de...şeytanın galibiyeti de şeytana zarar verdi...Tek Allahın kahrı hoş...Gazzeliye cennet hazırlamış Allah çünkü...Kulluğu seçene zarar yok bu varlıkta çünkü zararları faydalıya çeviren güçlü bir Allaha kulluğu seçtik biz...
Zulüm ne mi..."Yasak meyve"ne mi
Hz Vahşi hz Hamzayı şehit etti...ama tevbe ile kamilleşti...kazancı artırdı onun zulmü de...Kilisenin VAFTİZ mantığı şunu bilmiyor.Tevbe yeterli...
Vaftiz ne mi, kişinin alnını ıslatmak veya tüm vücudunu suya batırmak şeklinde icra edilen bir dini "arınma" ve "yeniden doğma" törenidir.
Tevbe eden arınır...de işte hz Vahşi Hz Hamzayı öldürdü ama bu günah onu tevbeye kul olmaya sebeb oldu...Kayıpta değil kazançtadır...Hz Adem de tevbeye kul oldu manevi makamları ışık hızıyla kat etti...Çünkü Allahın kahrı da hoştur...Gazzelinin güzeldir ölümü...cennete uçtular çünkü...Şerleri hayra çeviren güçlü bir Allaha inandık biz...
Zulüm ne mi..."Yasak meyve"ne mi...tevbe et...cennet kazan denildi hz Ademe ve şeytana...Tevvaba kul olana zarar verecek bir şey aratmadı "el-Hakimdir"Allah...Tevbe nasip et bize ey yüce Allah...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.