- 180 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Paraya düşman kişi cihad ayetlerine asisin...
Paraya düşman kişi cihad ayetlerine asisin...
Sakala sünnet de ama "zenginlik farzdır da de...Sakal Şafi ismine katkısından dolayı kutsaldır...çünkü esmadan gayri kutsalımız yok.yer eylem hal düşünce duygu esmaya katkısından dolayı kutsaldır.Peygamber eylemi hali düşüncesi duygusu da esmaya kulluktan dolayı kutsaldır.
Dünya malına şükretmeyen"Gani ismine asisin.paraya düşman kişi cihad ayetlerine asisin...zekat ayetlerine sadaka ayetlerine
Zıtlar yok olucudur...Baki Allahtır çünkü...Külli iradenin suduru zıtları oluşturmuştur...İmtihan hikmetinin sudurudur bu..."Hak şerleri hayreyler..."şerre izin verilmezdi şerleri Allah hayre çevirmeseydi hastalık ilaç aratır tıp ilmi gelişir.Nükler bulunmuş...üstün olma amacının eseridir bu...
İnsan "Tanrıyı kıyamete zorluyor"bu görevi değil insanın.İnsan kabına sığmalı...değilse "falcılık"ihtiyaç olur...ey insan fal ayetlerine asisisn...
Kehanetler economist dergisi yorumları kıymetli oldu.Geleceği okumaya ihtiyacı var insanlığın...Esmaya kul ol.gerisine karışma
ey insan bilme inanmak sandın ama Kur’an ayetlerine asisisn...
Nemrutla sineğin kavgası var Kur’anda.Sinek Nemrudu mağlup etti.sebeb-sonuç kuralı ne mi doğru anla.Şükür Hamas galib gelebilir...
ey insan dindarlık sandın ama Kur’an ayetlerine asisisn...
Dua her kapıyı açar...deme.bu iddian dindarlık değil..."Sen istemesini bilirsen duan kabul olur mu" hayır.Külli irade Musaya asa verdi.Nuha gemi.Külli irade de olmayanı isteme
Şükretmemiz gerekiyor ama neden korku yaşıyoruz.Şükür ayetlerinin asisi olmayalım...
Vatanından toprak isteyene atacak atomun da var...Allaha şükret.Pakistanın nükleri de bizimdir.Kardeşlik bu
Cihada asiyiz...
Gazzeliler ev yapacaklarına silah üretselerdi ...Evleri yıkıldı bebeleri öldü...
Yalana inanmayın ayetlerine de asiyiz...ne denilse inanıyoruz
85 milyon olduğumuz, koca bir yalandır.!Biz 65 milyonuz.!Gerisi ;Ermeni, Yahudi, Rum ve ne halt olduğu belirsizlerdir...
Külli irade ademi cennetten kovdu.Hz.İbrahimi Nemruda mağlup etti...Ahir zaman müslümanına mağlübiyeti uygun gördü...200 yıldır zelil olduk Pakistanın nükleri var rezilliklere diklenmeliyiz cihad edelim...Sabır değil kötülüğe diklenelim artık.Cihada asiyiz...şükür ayetlerine asiyiz.
Asiyiz esmaya asiyiz Allaha asiyiz islama asiyiz Kur’ana ve ayetlere ve sünnet-i rasule...Oysa 4. küresel gücüz...şükredelim artık gücümüze...
İsrail paralı askerle savaşı yıllarca uzatır.Parası var adamların.Silahı da çok.Sürgüne zorlanacaktır filistinli gazzeli...Mısırlı...4.küresel güç olduğumuzu eylemlerimizle hallerimizle düşüncelerimizle duygularımızla gösterelim.İslam alemine garantörlük görevi üstlenelim.şükür budur çünkü güçlüyüz.şükredelim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.