- 168 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kime güvendin ey HAMAS
Kime güvendin ey HAMAS
Rusyaya güven me çine de...99 esmasına ne kadar kulluğun var ki Allaha güveniyorsun.Hakketmiyorsun Allaha güvenmeyi de...Hz İbrahim bile Allaha tevekkülü hakketmedi...hz Yahya ise hiç hakketmedi...ama z Musa Hakketti Allaha güvenmeyi...sen Allaha tevbeyi hakkediyorsun tek çünkü Hz muhammede imanın var o da olmasaydı tevben de kabul görmezdi...kilise müdavinini tevbesi de reddedilir Allah hakket tevbeyi de hakket tevekkülü der...Gizleme örtme Kur’anı o nurları...Kur’an esmadan payın kadar güven Allaha der...Habilin de tevekkülünü beğenmedi Allah ve şehit oldu Habil...şehitliği de kabul olmaz hakketmeyenin...candan maldan geçilecek bir varlıksın ey rabbim de ki şehitliğin kabul görsün..."Hicreti kadın uğruna olanın hicreti de kabul olmaz..ADİL çünkü Allah..."Tek ölçü esmadır çünkü"
Kime güvendin ey HAMAS sakın Allaha deme Allah es-saburdur sabret rusun hilesine kurban olma der.çin de hileci der.El-Alimdir...İlmin yok teknolojin yok der.Hz İbrahimin ateşine "berden"dedi çünkü hiçim .dedi İbrahim.Esmana kulluğum hiç dedi...kınadı kendini zaferi hakketmedim ...dedi tevbesi üzerine ateşine "Berden"emri indi...ateş söndü...kına kendini ey Hamas...Esmaya kulluğun yok...Esma asisisin...ama Mescidi Aksa dediğin için bu tevbedir ve karnını doyuracak rızıkları hakkediyorsun...Tek rızık desteğini hakkediyorsun sana askeri destek de Asiliktir...Hakketmiyorsun...Türk kurtarsa rustan bilirsin körsün çünkü...Beynin eksik çünkü...Beynin algılamaz Türkün gücünü...
Kime güvendin ey HAMAS
"Allah demez mi kime güvendiysen git o kurtarsın seni..."esmaya kulluğu olmayanın hakkı yok Allaha güvenmeye"ekmeden biçmek yok" der sana Allah...ASAN yoksa Musalıktan kaç Firavuna diklenme...görev veren asa da verir".verilmemiş o görev sana ...aç gözünü gizleneni gör... Ruscular İsaraili küçümsüyor ama Akdenizden kaçtı rusya işte.Rusya biliyor İsrail 5 milyarlık nüklerli gücün öncüsü...Korktu
"AÇ gözünü senden gizleneni gör"hileyi gör...Ey halifelik diyen bir nükler kadar bile gücü yoktu son halifenin...zafer ya melekle kazanılır yada teknoloji ile halifeyle sanma...
Kime güvendin ey HAMAS
"AÇ gözünü senden gizleneni gör"hileyi gör...
Ey miting veren...BM İsraile engel olamaz.Ey Ruscu İsraili küçümseme.Rusya çin neden ağırlığını koymuyor İsrail hiçse.Hilecisin.Gizleme gördüklerini
Kime güvendin ey HAMAS
"AÇ gözünü senden gizleneni gör"hileyi gör...Ey HAMAS Asisin hikmete çünkü sabırlı olmalıydın...veya hicret etmeliydin...Bedir hicretten sonradır.Allah ES-SABUR
Kime güvendin ey HAMAS
"AÇ gözünü senden gizleneni gör"hileyi gör...Ey hoca nüklerin mi var...asla Allaha güveniyorum deme Hakketmeden güvenme demiş Kur’anda Allah ...çünkü Allah adildir...Vehhabdır ama asa verilmeden musalığa kalkışma Vehhabın hediyesini bekle...fare bile kapandaki peynirden vaz geçer...Fare kadar beyninde mi yok...ey Hamas...Gazze ile ÇİN arasında gaz anlaşması olacaktı...Hayal oldu...ama Çin sessiz.Ey HAMAS işte çin sessiz...Kime güveniyorsun rus da sessiz
Ey Türk halkı İsrail 5 milyarın öncü askeridir..Pakistan Arab Türk birlik olalım yeni dünyada olalım.Buharlaşmayalım.
Ey HAMAS İsrail ve Yunan zaten saldırgan çünkü saldırıyla büyüyor.Sen ise saldırdıkça yok oluyorsun.İranın gazına geldin...Ey Hamas sunnisin diye İran hile yapmış sana doğrusu bu çünkü İran sunni düşmanıdır..Arab düşmanıdır...
Ey Hamas sen kimin beynine tabisin İranın mı.İran suriyede sunni şehit etmedi mi. ey hamas çocukların olduğu yere vur-kaç yapılmaz.Hendek savaşı mı bu
Filistine iyilikse amacın.Hamasın beynini vicdanını reddet.Filistinde beyin yok vicdan yok ekmel beyin ekmel vicdan elzem onlara.
Hamas vurdu kaçtı...gazzeye kaçmamalıydı ölünceye kadar savaşsaydı...Yakalananlar konuşturulsaydı.Her şey gizli kaldı
Rahmmetli Turgut özalın bir taktiği bir ilkesi vardı yaptığıma kim alkış tutuyor ona bakarım yaptığımın doğruluğunu test ederim ...derdi...ey Hamas alkışlıyor seni sunni düşmanı İran... yaptığını test ediyorum işte ben senin adına...
Hamas hikmetsiz bir iş yaptı asilik bu Allaha.yani zulüm bu.Yanlış karar da zulümdür.Esmadır ölçü.Cahil Alim sıfatına asidir...Hamas "birbilene sor"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.