Suç duyurusu CUMA ALİ ÇETİN -KADİNLAR SAPİK
Karakter eksiği olan bu zatın son şiirini şikayet edelim arkadaşlar bu ve bunun gibilerin işi yok bu sitede
Şiir ismi KADİNLAR SAPİK
SUC DUYURUSUDUR
TCK Madde 105, bir kimseyi cinsel amaçlı olarak taciz eden kişinin fiilini suç saymıştır. Sosyal medya üzerinden gönderilen cinsel içerikli ifadeler, cinsel içerikli sözler, işaretler, çıplak vücudun teşhir edilmesi, cinsel konulu ses kayıtları, görseller, cinsel organ fotoğrafları, videolar veya görüntülü konuşma sırasında sergilenen eylemler, cinsel taciz suçuna vücut verir.
Cinsel taciz suçu ani suçtur. Bu nedenle cinsel taciz içeren ifade herhangi bir araçla kullanılmakla birlikte suç tamamlanmış olur. Suç, şikayete bağlı bir suçtur. Mağdurun şikayeti üzerine cinsel taciz fiilini işleyen kimse, üç aydan iki yıla kadar hapis cezasına veya adlî para cezasına çarptırılır. Fiilin çocuğa karşı işlenmesi halinde ise altı aydan üç yıla kadar hapis cezasına hükmolunur. Suçun posta veya elektronik haberleşme araçlarının sağladığı kolaylıktan faydalanmak suretiyle işlenmesi halinde ceza yarı oranında artırılır. Suçun teşhir suretiyle işlenmesi halinde ceza yarı oranında artırılır. Taciz fiili nedeniyle mağdur; işi bırakmak, okuldan veya ailesinden ayrılmak zorunda kalmış ise verilecek ceza bir yıldan az olamaz.
Yapmış olduğunuz eylem ile bireyi örnek göstererek tüm kadınları kızlari aşağılayan okunai kin nefret ve cinayete sebep verecek olan yazınızi şiddetle kınıyorum
Bu şartlar altında yazmış olduğunuz her ne ise savcılığa suç duyurusunda bulunuyorum ve değerli şair ve şairelerinde bu densize suskun kalmamsini rica ediyorum Edebiyat Defteri site yönetiminden şiirin kaldirilarak bahse konu şiir ve ilgili kişinin kimlik adres bilgileeinin adlı mercilere verilmek üzere hazir edilmesinii talep ediyorum
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.