- 135 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hangi vahdet üstün
HANGİ VAHDET ÜSTÜN
Vahdet-i vücut vucutta vahdettir biz parçayız Allahtan demeyi gerktiri Kur’an bu vahdeti şirk kabul eder...Nirvana beyinlilerin vahdeti budur arınanarak ilah olurnur derler...
Aile vahdeti İhlas suresiyle reddedilen vahdet çeşididir...baaaba -oğul vahdeti Kur+ana tesrtir kilise bu vahdeti savunur Kur’ana göre şirktir bu vahdeti kabul...şirke sebebtir bu algı.Rakip üretir çünkü...Lailaheye terstir...
İlah ve kul cemi...yani imama ve cemaat birlikteliği...İlah ve kulları birliği vahdeti var varlıkta dedi Kur’ana...ilah ve kulları köleleri...aşıkları...Özdeşleş ilahla İmamam eylemde düşüncede halde duyguda cemaatin özdeş olması gibi özdeşlik vahdeti Kur’anın aaaaaaaaaaaaaavarlıkta var olduğu vahdettir der Kur’an oğul gibi ol ...parça gibi ol o sana şahdamarından yakın ama parçası değilsilm de oğul değilim de...hz Adem de oğul şeytan da melek de ama şeytan kör topal eksik oğul oğulluğuna engellşi oğul san ki de...ama özdeş değil şeytan Allaha asi...secdeli değil secde olmadan özdeşlik olmaz secde bağdırçünkü...
Kan bağı var der kilise hz İsaya oğul diyerek Allah kan bağını ihlas suresinde reddeder...Aile akraba bağı inkar edildi...o yaratılanlar arasındaki bağdır üstün bağ değildir...Takva bağı ödeşlik bağı üstün bağdır dedi Kur’an...Nirvanacı beyni hint beyni hulülcü beyin arınırsak özdeşleşirsek ilah oluruz iddiasındadır çünkü onun parçasıyız ondan sudur ettik der kaynak Allahtır ama sudur yok yaratma var der Kur’an.Sudur parçayız inancı şirke sebeb çünkü denk görmektir bu parçayız ne demek...beyninden mi parçayız ayağından mı İlahın neresinden alınmış veya sudur etmiş parçayız...veya eksiklik neden aynı denk değil çünkü parçalar...
Parçaların arınmaya ihtiyacı var...kimi yılan kimi melek bu parçaların farkı nedenm...
Yılan bir daha gelişinde buda olacak...diyorlar...yani saçmalıyorlar çünkü bu bilik yok bu varlıkta...Vucutta vahet yok zatı zaten sudur etmez Kur’ana göre sadece nurundan ilk hz Muhammedin nuru yaratıldı der bir hadisi şerif...ama hz muhammedin nurundan sudur var imam onurdur...o nurdan yılan bitkiler toprak var oldu.ama ruhundan üfledi hz Ademe Allah..yani insana tek tek ruhundan üflemiştir...Melekler nurdan şeytan ona yakın bir ateşten yratıldı.ama takva yani ruhundan üflemiş Allah meleklere de şeytana da Ademede yani üflenen takvadır özdeşliktir esmadır Allahın eylemleri halleri düşünceleriduygularıdır üflenen arıya bile vahyetti...yani ilim verdi ki görevini yapabilsin...görevi icabı ruhundan özünden üflemiştir Allah o özle vasıta olmuş kul olmuş köle olmuş proğramlanmış zekalanmış akıllanmış ülkelenmiş niyetlenmiş proğramlanmış yaratılan her şey...
Mevlana diyor ki "MEVLANIZ OLDUM " GÜNEŞ OLUM GEZEGENLER GİBİ DÖNÜN ETRAFIMD..."hz Muhammedin nurundandır taş toprak güneş su ateeş o nurdan sudur etti ve tek nurura aitler ve vahdet var aralarında muhtaçlıkla bağlanmışlar birnirine ama hz Muhammedin nuru imama imam ise Allaha bağlı Allahla özdeş ama yine de eksik özdeş denk değil...eğer hz mevlana denklik iddia ettiyse bütün ilmi boş...
Özdeşliği takvvası esmaya tecelliğah oluşu kadar kıymetlidir mevlana da mevlamız tek bizim ölçümüz tek bizim şeytana özdeş olan eksiğe özdeştir de..ekmel olan Allah çünkü
Takva özdeşliktir...Allahın eylemleri ile halleri ile düşünceleri ile ve duyguları ile örtüşüyor mu ölçü mü mesnevi...hayır...öyleyse mevlamız değil "Hak Ali" deme pak ali de...Mevlanaya da bir kul de...eksik çünkü nirvana mümkün olmayan biir yalan çü kü...denklik mümkün değil çünkü sadece imamalık mümkün ve yaratılanın imamı belli...
Nirvanadan kastları imamlık ise nirvana mümkün ama hz Muhammede denk imamlık da mümkün değil...Nirvana ilahlaşma hak olma mevlana olma sonucu veremez ilah tek olur çünkü der mantık...nirvana bir yalandır sınınıf oluşturup insanları din ile sömüren bir sınıf oluşturur ama peygamberlikte sömürme yok rıza için yapılan şahiı ol yarab diye tevbe talep edilen bir görevdir peygamerlik peygamberlerin imamıdır hz Muhammet.16000alemin de imamıdır efendisidir rahmet oldu oluyor o 16000 aleme...ayna gibi Allahtan aldıklarını alka yansıtıyor hz Muhammet hz Adem de hz Muhammede ayna hz ibrahim de isa da musa da hz muhammedin aybasına dönükler..deme ruh tek tek üflenir ama bedenler ilk yaratılan nurdandır...Nirvana ile arınma ile ancak ayna olma sonucuna erişebilir...aracılar var mı diyelim b eden de aracı var ama ruhumuz Allahtan geldi...takvamız Allahtan hidayetimiz Allahtan mürşitten sanma...hz Ademe ruhumdan üfledim diyor aracısız Allahtan alırız ruhumuzu takva mızı takvadan payımızı...hz Muhammede muhtaç değiliz..Hidayet Allahtan takva Allahtan ...aşk Allahtan...Aşktan payımızzı o taksim ediyor...
Şefaat sadece duadır...Ben Allaaaahın sizi korurum der bazı evliya sandıklarımız duadan öte yetkileri yok.El -Hafız sadece Allahtır hakkedeni koruru.dua alan korunur hakkettiği iççin korumanın kaynağı tek Allahtır...şafidir ilaç değil seni iyileştiren ama ebebe sarıl sonuca eriş der Allah salihlerle ol ilaç iç şiraı hakket ben de veryim der...Nirvanacı beyin "hak Ali" dr sen pak ali de...hakkettiğini yaşatır Allah sebeb-sonuç kuralına uymalısın sabah namazında uykuyu seçen cennete erişecek dilinçten şuurdan uzaktır hakketmez o cenneti..
Kurban bayramında neden mi bayram yapıyoruz bir etlemde bilik olmanın sevinci o...oruç halinde birlik olduk birlik olmanın kardeş olmanın sevinci o bayramlar birlik olmak cemaat olmak var namaz da da hac da da...vahdet birlik çok önemli İslamda insanlık byram edmeli İslam da birleşse...kötülükte birleşmese bayramdır akkı insanların...
HANGİ VAHDET ÜSTÜN mü takva vahdeti özdeşleşme örtüşme Allahın eylemlerini hallerini düşüncelerini duygularını tesbit et ve örtüş...Suriye savaşı mı idi Allahın fikri...suriye savaşına sebeb olanlar deccalle rtüştüler bence...Allahla örtüşmediler...Hz Ömer iranı fethederek Allahla örtüştüştü...Fatih örtüştü...Takva bu.Siha üreten örtüştü ama sabah namazı kıldıran imam örtüşmedi...sabah namazında demeliydi ki cemaatine Nükler üretmeliyiz.hz İbrahimin Nemruda yenilmesi gibi yenildik müşriklere...Okudu yasini saldı cemaati...ne çirkin imamlık önderliktir bu eksik imamlığın sonucu da eksik olacaktır cehennem nazlanacaktır o imama...Hakketmedin beni diyecektir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.