TUTALIM EVLATLARIMIZIN ELLERİNDEN
Ekonomik durum malum.Nereye saçacağını kestiremeyen cüzdanları kabarıklar olduğu gibi, ihtiyacı olan bir bardak sütü, bir dilim peyniri çocuklarına yediremeyenler var.Bıldırcın yumurtasından bahsetmiyorum.Haftada bir bile çocuğuna yumurta alamayanlar var.Sağlıksız yetişen bir nesil ve psikolojisini yitirmek üzere olan ebeveynler.
Kur korumalı meduatlar, köprüler,duble yollar,şehir hastahaneleri aldı başını gidiyor.Geçeninden-geçmeyeninden, içeninden- içmeyeninden,yakanından-yakmayanından eksilterek yok ediyor.Kefenin cebi yok olduğu gibi garibanlarda da cep yok artık.Yastık altı,yorgan altı,yatak içi kalmadı.Yoksulluk pireler için yorgan yaktırır oldu.
Suçlular utanmadan iban numarası veriyorlar ulufe toplamak için.Bunlara değil; yakınlarımızda bulunan gerçek ihtiyaç sahiplerinin ellerini kavrayalım.
Okulların açılmasına az kaldı.Gücümüz yettiğince ayakkabı,kıyafet,defter,kalem,araç-gereç..Servis ücreti..Neye gücümüz yetiyorsa..Elden ele değil bizzat kendimiz bu işe soyunalım.Allah hayra teşvik edenleri ve hayır için yarışanları yarı yolda bırakmaz.İnanın verdikleriniz kat kat artarak geri döner.
Tutalım evlatlarımızın ellerinden ve ileriye bakalım.Yeni nesil gümbür gümbür yetişsin.Geleceğimiz emin ellerde olsun.Topluca yakalayalım huzuru.
YORUMLAR
Acımasızca gelebilir ama sosyal devletin yapması gerekenleri yapmak istemiyorum artık. Kamu çalışanı olarak ayrı, tüketici bir vatandaş olarak ayrı binlerce lira vergi veriyorum. Yedirmeyip akıllarını kullansa idi vatandaşlar. Hala itibardan tasarruf etmeyip saraylarca masrafa, bunca haksızlığa susuyorlar. deprem acılarında çadır satıldı bu ülkede ya. Kan satıldı kan. Hala sokaklara çıkmayıp şükür edenler açlıktan ölsün ya bana ne.
Sevgilerimle...
neneh.
Daima tutmamız gerekiyor inşaAllah onlar yetiştikçe herşey bir gün mutlaka yoluna girecektir elbet...
Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem beğenerek okudum güzel yazınızı
Saygı ve selamlarımla...