REKLAM VE SİYASET CUMASI
REKLAM VE SİYASET CUMASI
24 Temmuz 2020 Tarihinde de Ayasofya denilen kiliseden devşirme camide reklam ve siyaset cuması eda edilirken hutbede sanırsınız İslam’a aykırı davetli cemaate hutbe vaaz eden hanedanı Osmaniye’nin ihanet çetelerinden hain Şeyhül İslamı Mustafa Sabri veya Dürri Zade Abdullah konuşuyor gibiydi.
Bu ülkeyi Emperyalist ülkelerin işgalinden kurtarıp yeni bir Türk devleti kuranlara ve beş yıl İngiliz işgalinde kalan İstanbul’un ve Ayasofya’yı yeniden ülkeye katan Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve arkadaşlarına hainlik yaftası yapıştırılıyordu. Utanmadan arlanmadan keşke Yunan işgali devam etseydi diyen kanı bozukların ağzıyla konuşup ülkenin kurucularına ihanet yaftası yapıştıran bir hain hutbe okuyordu.
Bu ihanet diliyle hutbe okuyanı da sözde Müslüman olduklarını zanneden özel davetli zevat sükûnetle ve huşu içinde bu kin ve nefret kusulan hutbeyi dinliyorlardı.
O gün Ayasofya olan eski kiliseden dönüştürülen camide Cuma kılınmamış hutbe okunmamış Türkiye Cumhuriyetinin kurucularına kin ve nefret kusulmuştur. Zamanımızın Osman Sabrileri kendilerini Şeyhül İslam yerine koymuşlardır. Esas ülkeye millete ihanet eden bu hat tini bilmeyenlerdir. Bu terbiyesizliğe ses çıkarmayanlardır.
Durmuş Karabağlı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.