- 288 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun artık
Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun artık
Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun artık.işte erekek erkekle evlenir bu zina değil recm yok dediler
Diyanet artık fetva ile yetinmesin fetvaları savunsun artık.işte küresel şirketlerin ticareti faizden şerli.yani sömürü
Diyanet artık fetva ile yetinmesin fetvaları savunsun artık.işteLaikler 18 yaşından küçük kızla evliliğe zinadır diyor.
Savunmadığın mezheb senin değil...
Osmanlı ümmeti birleştirdi ve mazlum ırkları korudu...aman mazlum ırklarla savaşmayalım evet görevimiz belli...Küresel şirketlerledir kavgamız o yenilmeden sömürü yenilmez ve bağımsızlık gelmez...işte muhalifleri kışkırttıla pkk yı dağa çıkardılar işte...Küresel şirketler küresel çetedir..sadece para değil amaçları siyaseti de avuçlarına almışlar...
Eski osmanlı beldeleriyle birleşelim "kazan kazan" ilkesiyle.çünkü şirketler çetesi ırklar birleşmedikçe mağlup olmazlar...
Ermenilerle Yunanlarla barışalım ve "kazan kazan"ilkesiyle birleşelim...Osmanlı olmaktır bu.Bölgede huzur
Saddamın altınlarına ABD çöktü...altınımız var demeyelim...dağıtalım ordumuza.Ordusu kuvvetli olana altın avlamak kolay
Ukrayna savaşı bitse PUTİNİ bırakmaz küresel şirketler hemen onu cezalandırır.Küresel çetedir bu şirketler.Kilise de aciz cami de havra da ülkeler de bağımlı bunlara...Liderler de biate mahkum...diktatör ilan edilenler cezalanır...günün birinde türlü yöntemle...
YERDE NiMETiR DİYİP EKMEK PARÇASI VARSA ALIP KENERA BIRAKAN nesil bu şirketlerde görevli artık...Bu şirketlerin çökmesini felaket sayıyorlar kendileri için ...sunni sunniyi boğazlar oldu bu şirketlerin çökmemesi uğruna Allah uğruna değil...
İşte ülkemde kardeşine diktatör diyen ve idamını istienler kinliler var...aynı dinliler bu kinliler...her şey bu şirketler için güzel olacak artık ülkemde de...Hz Yusufu kuyuya atan kardeşleriydi der Kur’an...eskilerin yaşadıkları yaşanıyor...tarih tekerrür ediyor ama farklı kiyafetlere bürünmüş asrımda sadece...her faktör...
Evet...Şeytan önce insana Allah’ı unutturur daha sonra felsefe fantezi evrim çöplüğünde her ne varsa yutturur.? Nasıl ama akılsız atomlar süper süper zeki değil mi.?
Süte su katmanın adı sütü yıkamak olmuş asrımda...fark bu.Musaların karşısında yine Firavun var...ticaret şirketi kılığında ama NATO ile de bağlantısı var...Allahım yine musalarına ASA ver...
Ayıp olmasın diye susma sunniliğe hainlikse susma hapisten korkma sunniliğe hainlik karşısında susma...Sunniliğe düşman olanlar ve dost olanlar diye ayır insanlığı ve "kazan kazan "yöntemiyle küresel şirketler oluşmuş karşılarına dik ırkları bu yöntemle..."dili dini unut...ümmet bilinci olanlar da olsun ama ümmetin gücü de yetmez bu şirketlere çünkü Nato bunların hamisi ...diğer mazlum ırkları da "Kazı kazan metoduyla bu şirkete al...kötü -İyi şirketlerin savaşı var günümde...dinlerin sanma...hak-Batıl savaşı bu seviyede şimdilik sonra deccal mehdi savaşına evrilecektir Armegeddona daha sonra evrilecek bu kavga...
Sömüren -sömürülen havgası var günümde...Hak-Batıl ama sınırlı...şirketler rakabeti var günümde...küresel şirketler ve köleleri...sünni bile olsa adam bu şirketten karnı doyduğundan bu şirketin çökmesini istemiyor...sünni-şia kavgası faydasız...kazan kazan kavgası var zamanımızda...kötüden çok kazanan şirket kur...saman soğan şirketi değil...
Kötülüğe kul şirketlerle-İyiliğe kul şirketler arasında savaş var günümde...haç- Hilal kavgası anlamsızdır...cihad da değildir...öncelikli de değildir...köleler arası kavgadır haç-hilal kavgası artık...Öncelikli ve hak kavga "Hak Hüseyin"kavgası sanma...öncelikli kavga sömürücü şirketlerle kavgadır...Nato onların emrinde...Nato kendi ülke insanı ile bile kavga ediyor...Natonun menfaatini önceliyor...bu köleliğe gidiştir...ülkelerin dindarları bile NATOCU ve milli diye ayrılmalı..."küresel şirketler"siyasi güç olmuşlar efendi olmuşlar idareci olmuşlar almanyanın ingilizin ABD nin başbakanlarını belirliyorlar...işte bir fotoğraf var...buna delil.
"Küresel şirketlerden"izinsiz bir ülkeye kimse başbakan olamıyor artık...Natoyada denilmişki senden izinsiz komutan seçilmemeli ülkelerde...her olay bu şirketlerin projesi gibi olmuş...bu ergenokondan beter kıskaç...Şirketler kıskacı...bu."kazan kazan birlikteliği ile ırkları birleştirirsek ancak bu kıskaç bozulur değilse insanlık bu şirketlerin kölesi olacaklar...
Dünyayı ülkelerden zengin şirketler yönetiyor bütün ırklar birleşmeli değilse İnsanlık köleşecek,dil din ayrımının zamanı mı şimdi
Sınırsızın hediyesi de sınırsızdır ateş yakmadı hz İbrahimi...kabeye ebabiller geldi...Bedire melekler geldi...şirketlerin kıskacındayız Allahım...ergenokondan bizi kurtaran Allahım...Ebu talip mahallesinden kurtran Allahım...yusufu kuyudan kıskaçdan kurtaran Allahım...
Soğan ve saman şirketleri değil dünyayı zengin şirketler yönetiyor.Zarar görmemek için organize olmuşlar NATOYU kurmuşlar.
Adam müslüman ama Ayasofyanın açılmasına karşı çıkıyor çünkü kıskacında olduğu şirketler çökse aç kalacak...Açlık korkusu ile Ayasofyanın açılışına sevinemiyor...müslüman ama köle memur bu şirketlerde...çökmemeli o şirket...
Tek adam eleştirisi yanlış.Peygamber de tek adamdı...halifeler de krallar da...Tek adam Atatürk de tek adamdı...ve tek partiydi...şirketler de bir liderde birleşiyor bir kralda birleşiyor...karşılarına da bir kral oluşturmalıyız onu izlesin ve savaş düzeni aldırsın bütün dost ırklara dost güçlere...
Ve deccalle- Mehdi askerliği oluşsun dünyada...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.