- 183 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Öğretmenin vurduğu yerde gül biter.
Öğretmenin vurduğu yerde gül biter...
"Dayak cennetten çıkmadır..."diye bir sözümüz vardı..."tekdirden anlamayanın hakkı kötektir...hapishaneler hastanelerden çok ülkemde...
Kürtaj kutsal düşmanlık mı...şeytan süsler...Kutsal dedirtir her düşmanlığa...Mürtedi öldür me der.hümanizmi kutsallaştırır
Şeytanın bir özelliği de esmayı budamaktır...kutsal düşmanlık dedi hz Ademe düşmanlığına .süsledi yani ehveni-şer dedi yani...
Din adamı Razzaka kul değilse şeytandır...sadece Hadiye kulsa şirktir.Sadece tebliğciyse hali şirktir...budadı esmayı çünkü...
Tebük seferi mahsül topla mevsimine denk geldi peygamberimiz cihadı önceledi...rızık kavgısına düşman kaygısını önceledi...sünnet işte bu...
Esmaya kulluk kutsal ama esmayı budamak şirk...Tevvabı budadı şeytan benim insana düşmanlığım kutsal diyerek...süsleyerek düşmanlığını
Şeytanın düşmanlığı kutsaldır...köpek çobanla ortaklaşa sürüyü aslında korur...çoban sopası ile korur...Kutsaldır bu iki düşmanlık...
Fakir muhammedi övme bana çünkü Allah gani önce Allahla örtüşmeliyim...
Muhammet benim kılavuzum değil çünkü Allah ganiyim diyor...Alimim diyor cahil benim kılavuzum olmaz.Esmaya kul olmalıyım
Şeytan süsler yani her şeyi kutsal gösterir..."Ramazan orucu "kutsal Allaha itaatse ye iç ...bu eğitimi verir...mideni uçkurunu da itaate alıştır der oruç...Kutsal açlık kutsal uçkur var...her uçkur günaha yönlendirmez insanı...
Evet...Orucun amacı zina yapmayan haram lokma yemeyen insan oluşturmaktır.Zina yapma,haram lokma yeme.Ey oruçta helal lokmasını yemeyen
Şeytan sizi açlıkla korkutmasın...Oruç tutan şeytanın açlıkla korkutmasından da korkmamalı...ümidini kesmemeli Allahtan ...Razzaka kul ol o rızkı verir...de der oruç ve kulluk ruhu insana
Açlık korkusu kürtaja sebebse boşadır sıfırdır o oruçlar...
Esma için hiç açlığı düşünme deme..."nasipse gelir hintten yemenden ...deme hz Yahya mısın rızkın Hintten yemenden gelsin...Tarikatler gerçekten şirk ve şeytanlık barındırıyor kültüründe...ölçü esmadır esmadan kopma ...boş ver tarikat kültürünü...şeytan tevvabı budadı .benim ademe düşmanlığım kutsal düşmanlık dedi...ben Allahtan kopana zararlıyım çünkü dedi...cehennem de aynı savunmada...köpürür öfkeden cehennemi hakkedene...Kutsal bu kin...Kahhar da güzel latif de...Rahmanın iki zıt dalı bu iki esma...şeytan Allaha memurluk kulluk yapıyor aslında ama insana düşman kutsal bu düşmanlık hakkedene çünkü bu kin...
Öğretmenin vurduğu yerde gül biter...bitmiyorsa o öğretmenin evire çevire döv...kutsaldır bu kin öğretmene...mürşidin eşeğini de kendisini de eşek sudan gelinceye kadar döz işte bu dayak kutsal dayaktır...Adama "ben dövmeseydim karım fahişe olacaktı"diyor...sebeb-sonuç da bunu isbatlıyorsa...kadının dokunulmazlı var mı diyelim millet vekiline dokunulmazık verdin pkk savunucusu oldu...Dalga geçilecek haldeyiz..."İşte kutsal dayak" şart şehitlik kutsal ölümdür...öldür mürtedleri hainleri...artık esmadır ölçü...şeytandır mürşidin bile esmayı budarsa...rızkı unut derse...Allah dünyadan nasibini unutma diyor çünkü...
Oruç kutsal evlilik bu diyor kutsal yiyecek hurma değil rızası için yani rızası varsa yemendir demiş...cihadı soğana seç öncele demiş...Müşrik cirit atarken soğan da soğan diyenler oruçlarınızın sevabı sıfırlansın inşaallah siha de soğan deme...sen orucu ne diye tuttun rıza aramadınmı...
İran cihad için kutsal zina et muta ile para kazan ve ilme harca diyor...esmayı bir diğeri için hepten yok sayma der Kur’an...ahiret için tamamen dünyandan geçme der..
Evet...Kibar müslümanlar günahkarsınız...İslam KISAS diyen bir din "Şeytanlık yapanı taşla der...şeytan taşalamak taşı kutsallaştıran bir din
Ve bir şiirim
Gül gül Ağlamak
Peygamber şehrindeyim
Gül gül ağlıyorum
Peygamber şehrinde
Suçuma ağlıyorum
Peygamber şehrinde
Ne bilsin gafil ağlamayı
Eylül ağacı gibi bir ihtiyar...
Yaprak yaprak ağlıyor suçunu
Peygamber şehrinde
Gül gül ağlanır
Peygamber şehrinde
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.