- 185 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gel inceleyelim “boşanma caizdir” öğretisini…
Gel inceleyelim “boşanma caizdir” öğretisini…
Faiz haramdır diyen mensuh eder…Müşrike şedid ol ayetini. Boşanma caizdir diyen de zina haram ayetini mensuheder.Zina artar çünkü
Eksik beyinli…papağan olmaya mahkumdur…Medine mi kaldı ortada Medenilik yok olmuş…Boşanma caizdir diyorsun.Boşanma artsın istiyor deccal dünyada.Mehdiye asker ol…
Allah eksiğe izin verir.ekmeli emreder
Allah ekmeldir eksikliği şeytan zorluyor…zinayı artırmaya katkın olmasın der Allah.Evlenmek zina ile kavga amaçlıdır…Boşanma zalimliktir…ehven-i şer dbile değil çok zaman boşanma Allah kahretsin boşanmaya kuluk yapanlara…
“Boşa gitsin boşa gitsin dersen zina artar…evlilik zinayı yok etmeli değilse o evlik deccale askerliktir…Mehdiye asker ol…eski mezheb görüşleri tefsir değil artık Medine yok eski devletlerimiz medine oluşturma medeniliği koruma derdindeydi…Medine yok…önce onu oluştur…”Boşanma da medeniliğe hizmet etsin”…
Gel inceleyelim “boşanma caizdir”öğretisini…
Kadın kocasına uzaklştırma aldırmış koca içmiş trafikte zincirleme kazaya sebeb olmuş.Beni ilgilendirmez deme…
“Boşan demek “medeni ekmel olmamız için olmalı…günümüzde zinayı artırıyor her boşanma…Kavgan zina için olmalı.değilse o boşanma zulümdür de…eksik beyinlisin değilse…Medineci ol Medineyi ölçü say…Ölçüsü Nuru muhammedi değil şimdiki bir çok tarikatin…Evliya ilan etmişiz adam Allahı yaratıcı görmüyor…gülüncüz. Tevvablığını reddetti şeytan Allahın şeytan sayıldı.Esmayı eksilten evliya olamaz
Beyni eksik aklı eksik vicdanı eksik fıtratı eksik yani eksik insanlar deccalin askeridir…Kur’ana inandım desede secde etse de…namazı.eksik beyinli mahkumdur deccale hadimliğe eksikten eksiklik doğar…Mensuh say boşanmayı…ölçün ekmel beyin olsun ekmel vicdan olsun çünkü ekmelden ekmellik sudur eder…
Kim “faiz haramdır …”Boşanmak caizdir “diyorsa hilecidir…şeytaniliğe askerdir…eksik beyinlidir…vicdanı da eksiktir…Deccallle -mehdi var. Mehdiyi dinle…ekmel akıllıyı dinle…Türk düşmanları nüfusumuzun artmasını istemiyor…Üremeye engeldir boşanmak…”dün evlenen bu gün boşanır oldu…zorlaştır boşanma…İsteğe bağlılık olmamalı boşanma konusunda. Neden evlendin diye sorulmalı…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.