- 273 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yasak meyve İlahtır...Allah onu yaratana denir...
Yasak meyve İlahtır...Allah onu yaratana denir...
Patetes soğan deyip geçmeyin günümde bazı vatandaşların ilahı olmuş işte...Hz Ademe dünya ne ise cennetten üstün işte bazı vatandaşlara patetes soğan...İşgal edileceğini ...yani cehenneme atılacağını söylesen "patetes...soğan "diye haykırırlar...
Bir bardak su çölde ilahındır...ama Allahın değil...mantık akıl duyguya ilimle karşı koyar...bir bardak su için cennetten çıkma der...Tevbe ilme dönüşün akla dönüşün duyguyu kuyuya atışın adıdır...Tevbe ilmin meyvesidir...peygamberin kalbi aklı yani temizlendi duygulardan...duygu ilme ermeye ilmi dinlemeye engeldir...Aklı dinlemeye engeldir bak ihtiyar bekarlar evlilik uğruna dolandırılıyorlar...akıl duyguya mağup olur hz Yusuf akıldır Türk aklı ümmetin beyni...arab kürt Türke düşman ...duygu azmış onlarda yok edecek kasabı dost seçmiş...Arablara imparatorluk vaad etti İngiliz ama bin parçaya böldü Kürtleri de en az 73...parçaya böler...bir fırka Türk aklına tevbe eder...
Akıl ilim iptir...ilim ALİM olan Allahla bağdır...Şefkat de çöpe çocuğunu atan anneler var...Rahmandır Allah anne şefkatli olursa Allahla bağını koparmamış olur...Ödülü kazanır...ödül esma iplerine sarılmaktadır hz İbrahim bile olsan ateşe atarlar seni...El hafızla ipini koparma aman ...hz İbrahimin Nükleri olsaydı ...ateşe atamazdı kimse onu...ipi koparmıştı hz İbrahim el-Hafızla ipi bir deynekti belki...koyunları güttüğü deynek...Keşke koyunları satıp bir kılıç alsaydı...saçmalama deme hz İbrahim ilahın olur...ulu tektir...iki ulu olmaz hz İbrahim ulunun ekmelin dostuydu ...ekmel değildi...hz Adem de ekmel değildi şeytan da melek de ulu değil ulu tek olur...Yıldız da ayda ulu değil dedi hz İbrahim ...doğup batanlar ulu olmaz emir kulu olur olsa olsa...oğul olur mu zatı sudur etmez...elçisi olur ancak...yani esmasına ipine yapışan olur...Kur’an iptir tecrübeli kişi iptir...akıllı kişi iptir ilimli kişi iptir şefkatli kişi iptir adaletli ömer iptir...yıldızdır sahabe yani nura iptir...esmadan koptu 200 yıldır adı müslümanlar...hz İbrahim koyunları satıp bir kılıç yaptırsaydı demiştim ya akıl böyle der çünkü ekmel akıl hz İbrahimden de üstündür çünkü bunu seçmedi...eksiktir hz İbrahim..." aklın akıl değil denilmişti hz Muhammede bile..."amadan yüz çevirme" ekmel mürşit değiller peygamberler bile ilim ekmel mürşittir...Kitaplar verdi peygambere bile yüce Allah...tecrübe mürşittir...esmaya aşk mürşittir...73.. fırkanın dışındaki bütün kullar eksiktir...ilahtır tevbe etmedikçe onların Allahları...
Varız ama faniliği ölümü öldüremiyoruz akıl derki ölümü öldüremeyen muhtaçtır acizdir hiçtir.Var edeni haykırıyor varlığımız
Öğrenciler hoca masaya takkesini koysa gitse korkarlar şımarmazlar...şimdi ki öğrenciler şımarır devletten bile korkuları yok...Kur’anı tekmelediler Allahtan korkuları yok cehennemde uyanırlar varlığı anlarlar...
Allahın zzatı bilinmez görülmez cennette ay şeklinde görülecek deme aman Allah alimdir ilim görülür mü...şefkat görülür mü...bilinir...somutluk verme Allaha aman ama insana benzet...ama ne alimliği ne zatı ne rahmanlığı hiç bir esması insanınki gibidir...biz aynayız somutluğa muhtacız Allahın zatı somutluğa muhtaç değil...siz ilahlara Allah demişsiniz...Ululuğu sınırlı olana somutluğa ihtiyaç duyana ilah de Allah deme...Yahudilerin bir kesimi Allahla güreştim der mecazidir bu ...
Ayna soyutu göstermez Kahharlığı Karundur...bu kar görünür Allah ...parçayız sanma...Karun parça değil ayna...yok oldu gitti ama kahrı ölmedi...ölmez de...karuna nasıl parça deriz yarattı ve öldürdü...parça olsaydın ölümü öldürürdün...Allah ölümü de öldürecek güçte...eksiğim de...acizim de hiçim de...Allah görülür deme aman ...bilinir de...bana şefkati göster Allah görülür derdim o zaman ama akıl görür anlar hisseder onu cennette de ödül olarak dünyadakinden daha şedid hissedilecek Kabe de bile şedid hissediliyor...boş değil kabeye verdiğimiz kıymet...sahabe peygamberimizin yanında da şedid hissederledi Allahı boşuna değil salavatla Allahı daha şedid hissetmemiz çoşkumuz...Teravihlerle salavatlarla çoşmamız boşuna değil...Allah dostlarının sohbetleri çoşturucudur...haç coşturucudur...eski camiler de...çoşturucu...yahya kemal bunu hissetmiş süleymaniyede bayram sabahı şiirini yazmış Mehmet akif de İstiklal şiirini Tacettin dergahında o manevi frekansda yazmış...
Yerlerin kişilerin ilimleri ve Frekansları farklı...Urfa peygamberler şehridir...orada aldığımız nefesler bile bereketlidir...Bereket görülmez Ramazan bilsek ne bereketli ilmimiz artar imanımız şiddetlenir...duygular yanıltıcı duygular kin secdeliye olsun ister şeytan...kur’an kursuna oruca sahura havlayanlar niye Ramazan gelince kudurur ki...manevi atmosfer şeytanı zincirlese de insan şeytanları daha da azdırır...Oruç çölde susuza döndürü bizi su ilahımızdır artık sıgara da ilahımızdır akşam ezanı okunsun isteriz...sıgara bile ilahı olur mu insanın evet...ilmi olmazsa aklı olmazsa...oysa tek Allah var...yaratıldık Allahı bilelim diye...ilim "Allahı bilmek""bu nice okumaktır"demiş Yunus Emere...
Bir sıgara için bin lira ödersin iftar sofrasında kıymet verdiğin bir duman be...çölde suya ağırlığınca altın kıymet biçersin bu yalancı kıymetlerdir tek kıymetli Allah...Yalancı kıymetleri soyun diye orucu farz kılmış Allah zinadan soyun patetes-soğancılar da soyunsunlar ülkem desinler Allaha ve Allahın kıymet verdiklerine kıymet ver...esmaya kıymet vermiş Allah peygamberlerine kıymet vermesi de dolaylı kıymet...esmasına kıymet verene ve verilen yerlere kıymet vermiş Kabe işte bunlardan biri Mescidi Aksa da bunlardan biri...her ülkede Kabe gibi sevilen yerler var...tapınaklar var...
Adamlarda Nükler var yıkacaklarını bilsen patetes-soğan mı diyeceksin savunma sanayimize bağışlamalısın patetes-soğan paranı...oruç bu öncelemeyi öğreticidir...patetes -soğanı önceleme der insana oruç...değilse farz olur muydu...Patetes -soğancılar eksik beyinliler...ota kanıp kasabının peşinde koşan kuzu onlar...Arap imparatorluğu kurduracaklardı Araplara bin parça ettiler ve köpe emir verir gibi emirler veriyorlar bu gün dün dündür bu gün bugün dediler yani...Kürtlere de aynısını yapacaklar...güvenilmez o müşriklere...
Evet...Mal benim değil de...emanetçiyim de...emanetçiyim de aynayım de...İlah yok olur tek Allah kalır...Karun nerede şimdi...Karun hiçti...hiç olmayan KAHHAR sıfatıydı...Karun sadece aynaydı ve kırıldı...
Allahın ululuğunu esmasını budarsan ilahlaştırmış olursun...mekke müşriki de gökleri o yarattı derdi.ama emirlere uymazdı...Allahın ululuğunu budama...bir kadın için Allahın ululuğunu budama...kadına değer ver ama Allahın ululuğunu budamak suçtur...mal için öl ama Allahın ululuğunu budamamak şartıyla mal için öl...Onun ululuğunu budayan kaybetmiştir...hz Süleyman zengindi liderdi..peygamberdi...iste süleymanlıkla bile yetinme ama suçtur Allahın ululuğunu budamak Fakirlik daha iyi deme çünkü Allah gani...Ganiliğini ilmini kahrını esmasını budama Allahın ...zenginlik Karunda zararlı...Karunluktur kaka olan para değil kaka...
Evet...Allah denildiği zaman kalbi titremeyen Allahı ilahlaştırmıştır...ekmeli eksiltmiştir o...73.fırkaya imrenmiyorsa eksikliği din seçmiştir...seçkin dindir İslam seçtiğin her din İslam değil...
YORUMLAR
İLK İNSAN TOPRAK (TAN) DEMEK ,İNSAN TOPRAKTIR DEMEK DEĞİLDİR.
İLK İNSAN , KAVİMLER VE ERKEKLİ DİŞİLİ ÇİFTLER HALİNDE BİTKİ GİBİ TOPRAK(TAN) ÇIKARTILMIŞTIR .. HAMMADDE TOPRAK DEĞİLDİR !! TOPRAK SADECE ANA RAHMİ GÖREVİNİ GÖRMÜŞTÜR.
İLK YARATILIŞ BÖYLEDİR, KIYAMETTEKİ DİRİLİŞ TE AYNI O İLK YARATILIŞ GİBİ BİTKİ GİBİ TOPRAK(TAN) ÇIKMAK SURETİ İLE OLACAKTIR. AYETLERDEKİ BİLGİ BÖYLEDİR !! KARDEŞİN KARDEŞ İLE EVLENMESİ GİBİ ALLAH CC UN TASVİP ETMEDİĞİ ENSEST BİR ÇOĞALMA DA ASLA OLMAMIŞTIR ..
ŞEYH-TAN LARIN DİN İLE DALGA GEÇMELERİDİR !! BU MESAJ BİLGİ AMAÇLIDIR !