- 243 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CARİYE OLMAYI BİLENİN KÖLESİ OLUR
Peygamber Efendimiz Sav. Kızım Fatma, sen Aliye cariye ol ki, o da sana köle olsun, diye buyurmuştur. Mümin ve Mümineler bu hadisi, akıllarından çıkarmayıp uygulayanlar, hayat sınavlarında çok başarılı olur, ahiretlerini kazanmada çok büyük bir engeli aşmış olurlar. Bizler son zamanlarda Ayetleri, hadisleri hayatımızda uygulamayı bıraktıkça ailelerde huzur olmuyor, Tek derdi bu dünya olanın ahiret derdi olmuyor.
Dünya, Dünya yalan dünya diyoruz. Yalan için ahiret hazırlığımızı hep yarınlara erteliyoruz.
Çoğunluğunda yarınları olmuyor. Son pişmanlıklar hiç kimseye fayda getirmiyor. Bin düşün bir konuş veya yap. Boşuna değil. Bizler kendimizi çok küçük hiçbir işe yaramaz sanıyoruz. Oysa dünyanın değil, Evrenin en değerli varlığıyız.. Biraz dini bilgisi olanlar bunu bilir. Müslümanlar bu devirde daha dikkatli olmak dinini çok daha iyi bilmek zorunda, yoksa sahte Hocaların, Münafıkların. Gavurların ve İblise tapanların tuzaklarında ne yaptığını bilmeyen, yarınlarını düşünmeyen, en kötü düşmanı ibise tapanlara köle gibi hizmet eder, cehennemleri kendi emeğimizle, deli gibi çalışarak kazanırız. Müminler Yüce Yaradanın verdiği Reislik görevini başkasına devir edemez, Mümineler de annelik görevlerini kariyere tercih edemezler. Herkesin görevi belli Örneği belli, Kuran-ı kerimi, sünnetleri hayatında uygulamayanlar, Müslümanlığın sınırından çıkmış, iblisin hain tuzakların da ömrünün nasıl geçtiğini anlamadan ömrü biter farkına bile varamaz. Devrimiz her şeyin su yüzüne çıktığı, İblise tapanların ve onlara hizmet edenlerin hainliklerini anlamamak dinini hiç bilmemekten kaynaklanır. Başka açıklaması yok bizde. İblise tapanlar özgürlük der köleleştirir, Zenginlik der, fakirleştirir, borçlandırır, borcu olanlar kolay güdülür. İçki, kumar, faizli borçlar, haramlar insanları uyuşturur. Doğruları algılamasına engel olur.. Kadına şiddeti uygulayanlara bir bakın, içki, kumar, şehvetli haram yollar.. Yasaklansın o zaman desen özgürlük, insan hakları. Sonra kadın hakları.. Ayyaşın mektubu okunmaz, kanun nizam tanımız, mazereti içkiliydim hatırlamıyorum.. der. Trafik kazalarında onlar, kadına şiddette onlar, kavgalarda küfürlerde onlar, sapıklıklarda onlar neden yasaklanmıyorlar. Çünkü onlar yasaklanırsa memlekete huzur gelir. Onlara giden paralarda insanlar zengin olur. İblise tapan zalimler parasız kalır, Müslümanları ve diğer mazlum insanları öldüremezler, mallarını gasp edemezler. Düşmanını besleyen zalimler olduğumuzun farkına varalım artık, Savaş çıkarır para kazanırlar, hastalıklarla oynayıp yayar para kazanırlar, kıtlık var korkusu yayar bire aldıklarını ona satarlar. Biraz okuyun öğrenin. Dinini iyi bilmeyenin imanını çalarlar. Kadın haklarıyla kadınları evlerinden uzaklaştırıp çocuklarını rezil ettiler. Gençler ne anne biliyor, ne baba kim ana,kim baba belli değil. Hazır hileli gıdalarla zehirleniyoruz. Tek derdimiz kariyer, makam, gösteriş olmuş. Kadınlar evde kocasının bir lafına kırk cevap verir, Patron kırk laf söylese gık çıkmaz, kariyer var sonunda. Evet ama Kocaya isyanın çok ağır bedelleri var. En Önemli kariyer kadınlar için ana olmak, anne değil, Kariyer değil hayırlı evlatlar yetiştirmek kocasına cariye olmayı becere bilmek, en büyük sevaplar buralardan cennetlere gidilir rahmani yoldan.. Erkeklerde emanet olan Ev hanımını sultanlar gibi yaşatmanın azim ve karalığında olur.
Çünkü Yüce Yaradana ve Efendimize itaat Müminlerin ve Müminelerin asli görevidir. Algılar çok Müminler ve Mümineler için.. Rahmani yoldan çıksınlar da cehennemliklerden olsunlar da ne yaparsa yapsınlar. Birbirlerini yesinler. Yiyoruz da, savaşlar isyanlar boşuna kendiliğinden çıkmıyor, çıkartılıyor. Habillerle Kabiller ömür bitinceye kadar birbirleriyle acımasızca savaşmaya devam edecek. Barış yok, hiç olmadı, savaşların hazırlıkları barış sanıldı.. Haddini görevini bilen Mümin, Müminelere ve İnsanlıktan çıkmamak için mücadele edenlere selam olsun. 1 Zilkade 1443
Cariye; TDK yöre,
Yabancı ülkelerden kaçırılıp özgürlükten yoksun bırakılan, alınıp satılabilen, her konuda efendisinin isteklerine bağlı bulunan genç kadın, halayık.
Köle;
- Savaşta tutsak alınan, yabancı ülkelerden zorla kaçırılıp özgürlükten yoksun bırakılan veya başkasından satın alınan kimse, kul, esir(I)
- Birinin emri altında bulunan, özgür olmayan kimse
- Herhangi bir şeye aşırı derecede bağlı olan kimse
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.