Barbar Klavyeler
Devir değişmeden önce İntaktunun ulu bilgesi şöyle demişti, Taşlara çekiçle vurur gibi vuracaklar kıllavyeller’e. Ünlü araştırmacı prof el ibni marcaus’un yaptığı araştırmalar göstermiştir ki; klavye kelimesinin ilk kullanımı İntaktunun bölgesindeki anıt mezarda ortaya çıkarılmıştır.
Barbar K(I)lavye tanımını ilk kez dünyaya duyuran ise 1973 yılında yazmış olduğu makalesiyle ömer el francis olmuştur. Ömer el francis Barbar Klavye tanımını; mealen "çağını ve yaşadığı dönemi anlayamayan insanların eskilerin söylediklerini tekrara yönelmesi" olarak özetlemiş diyebiliriz.
***
Kurgu bir giriş... Kurgusal olarak ekleme yapacak arkadaşlara davetimdir. Ekseri Y’lere ... :) Uzatmadan; iki -üç bilemedim 5 paragrafla hikayemizi tüm yazım türlülerini ekseri dram komedi ve fantastik biçimde harmanlayarak devam ettirebilir miyiz bilmiyorum.
Niyet: Zamanın bir ucundan bir ucuna, ortadan beriye, öteden sona, sonda başa, baştan ortaya vb vs şeklindeki zaman aktarımı ile insan algısının nasıl gelişim ve gerileme gösterdiğinin meydana çıkarılmasıdır.
İmla kurallarını değiştirebilirsiniz, isterseniz hiç böyyük harf kullanmayın isterseniz, imla işareti... lakin ifadenin anlatımı net olabilmeli. Net anlatabildim mi acep...:)
...Y...
YORUMLAR
Klavyeler fiziken yumuşadı. Dokunmatik. Ya da daha yumuşak ve hassas dokunmatik değilse bile...
Kulağımda bir şarkı, adını çevirelim hemen dilimize; "birbirimizde nasıl yaşarız?"
Güzel soru değil mi?
Kardeşim benim klavyem A4 tech, klâsik. "Asdw" tuşları turuncu olanından. Takır takır ses yapar. Bugün bilgisayarıma ram alacağım, böylece 64 e çıkacak. Aynı anda bin tane işi yapsın istiyorum. Mevcut hali ile de 32 ram'ı var. Takır takır takır takır... Kırıp atasim geliyor mesela notebook olunca. Yaşasın masa üstü.
Şarkının sorduğu soru güzel ama doğru soru değil.
Ekrem, kendimde nasıl yaşarım? Friptı içerek mi, kripto kazarak mı, daha ne kadar görmezden gelmek gerekecek?
Erkekler de klavyeler gibi yumuşadı. Toksik masküleniteler, love bombingler, ghostingler, gaslightingler havada uçuşuyor. Gözden çıkardım bir çok şeyi ve zaten huysuz herifin de tekiyim. Evet suçu atalım filanca kuşağına da yeni kusaklar da bir avuç tuzu alıp koşa koşa rollerini bırakmadılar mı... Ulan bari satsaydiniz, only fansta para da ediyor. Bana vallahi hava hoş. Sevdiğim zeminler de bir bakıma. Karton bardağı kullan ve at gitsin çöpe, dönüştürecek bir yumuşak da bulunur. Ümitcan Uygun'un Instagram hesabını patlattılar. Nolur git bir bak neler yazmışlar lavuğa...
Kağıttan bardaklar, kağıttan kaplanlar, açık toplumlar, kapalı zarf usulü ihaleler.
Ben Pytko gelse onunla birbirimizde yaşayamayız, eyvallah, sorun da yok, hatta bu konforu da artirabilirim de nereden tutalım be kardeşim? Zarflardan mı yoksa? Ulan o paraları gönül rahatlığıyla ezebilecek bir yer de bırakmadılar ki... Altın varaklı taharet musluğu da bu alansizligin sapitmasi işte. Bilgisayarım acaba 128 ram'e çıksa, çocuk tacizi haberlerine erişimi olur mu ki?
Şuradan kaldirmamislar henüz. Buyurunuz. Şaşırmak istiyorum lan ben bunlara.
https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiye/yine-tarikat-yine-skandal-12-yasindaki-cocuga-cinsel-istismar-2019281
Yinsani
ziyadesiyle teşekkür ederim
eksik olma aksi hiç olma.
y.