- 282 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Eskiyen yıl...Yeni yıl...
Eski yıla güle güle, yeni yıla hoş geldin diyorum…
Kendimle, yüreğimle hesaplaşma saatindeyim...Frambuazlı mum ışığı, kadehimde kırmızı şarabım...Masada biraz kiraz, bir parça peynir...Kıvırcık Ali-Oy Gülüm türküsü-...masanın bir tarafında ben, karşımda yüreğim...Bu gece bütün duygular özgür...Ne varsa birikmiş, söylenmemiş...Hepsi masada...Yüreğim çıkarıp masaya bırakıyor her bir duyguyu...Bense alıyorum avuçlarıma, okşayıp seviyorum önce...Vedalaşma ayinimi yapıp bırakıyorum arkama...
Yılsonları yazıları hep buruk başlıyor, içimde çokça hüzün var… Bu hüzün bulutunda sıyrılıp yeni yıla kapı aralamalıyım… Yeni yıl demek yeni umutlar demektir… Umudumuzu kaybetmeyelim diyorum…
Eskiyen yıla bakıyorum, kafamda neler var diye… Aklıma hemen Rusya nın Ukrayna ya yaptığı saldırı geliyor… Bu insanlık dışı saldırıyı kınıyorum… Ülkemizde ise; Bartın’ın Amasra ilçesinde Türkiye Taşkömürü Kurumu Amasra Müessese Müdürlüğü’ne bağlı maden ocağında patlama ve 42 kişinin hayatını kaybetmesi…
İstanbul İstiklal Caddesi’nde terör örgütü PKK/PYD tarafından bombalı saldırı, saldırıda 6 kişi hayatını kaybetmesi, 2’si ağır 81 kişinin de yaralanması…
Covit salgını bizi epep yordu bizi… Arkadaşlardan, dostlardan uzak bir yaşam… Sarılmalara duyulan özlemler… Çok yakın tanıdıklarımızın yitip gitmesi, ölümle pençeleşmesi… En ulutulmayacak olay ise 6 yaşındaki kız çocuğunun evlendirilmesi ve taciz olayı… Tarikat ve cemaatlerin yaşamımızın en diplerine kadar girmesi… Ülkemizde yaşanan hukuksuzluklar… Adalet arayışları… İçim kararıyor;sıkılıyorum,boğuluyorum adeta…Yaşanan pek çok olay var elbette ama yüreğimde iz bırakanlar bunlar işte…
Sevdiklerimize, onları ne kadar sevdiğimizi, ne derece değer verdiğimizi anlatmanın en güzel fırsatlarından olan yeni yıl yazıları yazıyorum… Bu satırları kaleme almamın en temel amacı bu aslında… Yakınımızdaki insanların daha mutlu olmasına vesile olabileceğimiz aracılar adeta... Bir önceki yılın muhteşem geçmesine neden olan sevdiklerimize, bu yıl da yanımızda olmaları için imkân vermeyi hedeflediğimiz, içtenlik ve samimiyetle yazıldıklarında oldukça duygusal bir hal alabilir… Sanıyorum ben bu anları yaşıyorum işte…
Hayatımdaki en büyük değer ailemdir… En büyük varlığım ve en büyük gücüm… En büyük dayanağım ve en yüce mutluluğum… Bu yeni yılda da yanımda olduğunuz, bana güç vereceğiniz için teşekkür ederim… Sağlıkla, mutlulukla, huzurla, hep beraber geçen nice yıllarımız olsun diyebiliyorum… Bir de dostlarımıza sesleniyorum… İyiki varsınız hep olun yanımda… Nefesiniz nefesim olsun… Sizinle güleyim, sizinle hüzünleneyim…
‘2023 hoş gel… İnsanlığa güzellikler getir… Savaşsız bir yıl olsun… İnsanın insanca yaşayacağı bir yıl olsun… Sevgimle…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.