- 381 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah Kur'anda kendini tanıttı.ekmel akla ışık tuttu...Rabbini tanı
Allah Kur’anda kendini tanıttı.ekmel akla ışık tuttu...Rabbini tanı
Her "Allaha inandım"diyen Allahı tanıyor mu...
Adam "Allahın zatı sudur etti"derse...Yaratılmak yok demiş olur."Halık sifatını red etmiş olur"Allahın parçasıyız"diyen bunu demiş olduğundan ayetlerin bir çoğunu reddetmiş olur...Tevbe etmeli Kur’ana Kiliseye dönmüş yüzünü Kabeye çevirmeli tevbesi bu...Kur’anı savunmalı...
Allah "eylem hal ilim duygu olarak kendini eksiksiz tanıtmış KUR’ANLA
"Kendini bilen rabbini bilir..." denilmiş.Ölçü kıl kendi zatını...Zatımız sudur etmiyor eylem hal fikir ve duygularımızda...Mimmar Sinanın zatı mı sudur etti eserlerinde...
Allah 99 özelliğini açıklamıştır...ama binin üzerinde özelliği var...zaten Kur’an ilmin özetidir...Alim olan Allahın ilminin çekirdeği ama ekmel tefsiir bilmemiz de fayda olan her özelliğini öğrenmektir Allahın...Ağaç meyve verir ama bu ilmin sahibi değilim der."Arıya vahyettik"denilmiş... "Ben razakım"demez...Her yaratılana görevi vahyedilmiştir sadece arıya mı...şekli fiziki görevini anlamamıza yarıyor...Fıtrat görevin alametleri ile dolu.Akıl sahibiyiz.melek+şeytanız...Şeytandan cüz’i irade almışız...denklemimiz özümüz kimyamız ."şeytanlık görevimizdir "inancını doğruluyor"Günah işlemeseydik yeniden yaratılırdık işte hadis"“Eğer siz günah işlemeseydiniz, Allah sizi helak eder ve yerinize, günah işleyip, peşinden tövbe eden kullar yaratırdı.” (Müslim, Tevbe, 9, 10, 11)
Kimyamızda şeytan var melek var...canımın istediğini yaparım de ama canında şeytan da var melekte...İşte hadis..."Ben şeytanımı terbiye ettim "
Tevbe etmemiz gereken eylem hal fikir ilim ve duyguları tefrik edecek kadar da Farukuz...sadece Kur’anın özelliğimi Farukluk aklında özelliği...İnsana yerleştirilmiş KUR’ANDIR AKIL...Kur’an damrında kimyanda adı vicdan...ekmel tefsirin kaynağı vicdandır...o kirlenmezse ekmel tefsir sudur eder ondan...Kur’an insanın kimyasındadır...Kur’anı bilen vicdanını bilir vicdanını bilen Kur’anı bilir ve Şeytanını öldürür.Melekliği beslenir...
İşte hadis TEVBEYE gücü yetmez şeytanın ...Melek + şeytanız...bizim gücümüz yeter.“Bütün âdemoğulları günahkârdır, günahkârların en hayırlıları ise tövbe edenlerdir.” (İbn Mâce, Zühd, 30)Günah da işlesen hayırlı kul olma imkanın var...sahabe olma imkanın var...Rabi hatun olma Bişr olma.Noel olma.Firavunda bile bu istidat vardı ama boğulurken zuhur etti...Peygamberimizin göğsü ise yarıldı .hazırlandı o.Firavun bile tevbeye hazırlandı...Hidayet Allahtan.Şeytan cehennemle tevbeye hazırlanıyor...Firavun kızıl denizle hazırlanıyor peygamber melek eliyle hazırlanıyor...fark bu ve Hz Cibril geliyor...melekler onu meleklerle ilişkiye hazırlamış...Bedirde yardımına melekler gelmiş...Komutanı hz Muhammet olan her savaşa melekler gelir ...yeşil sarıklılar gelir...Bak rusyaya NÜKLER isimli melek vermiş Allah.O melek hızır gibi onları kkoruyor...Putinsiz rusya hayal...Nükler meleği putini korur...Bak afrikanın açlarını suudlular düşünmedi ama putin düşündü...Kime Nükler meleği verilmeli Allah bilir...KİM vicdanlı ise Nükler meleği ona verilir...Mehdiye Nükler verilir...
Allah Kur’anda kendini tanıttı.ekmel akla ışık tuttu...Rabbini tanı
"Kur’ana sor vicdanına sor ekmel aklına sor deneylere sor Rabbin kendini tanııtı.
Allah Kur’anda kendini tanıttı.ekmel akla ışık tuttu...Rabbini tanı
Allah ben rahmanım dedi...rahimim dedi...vicdanına bunları yerleştir...Besmelesizsin...besmele hem sözle halle fikirle ilimle duyguyla çekilir besmeleyi duygularında ara yoksa besmelesizsin sen...Fıtratını bozmuşsun Tevbe et.Şehadet tevbe değilse şehadetsizsin ...
İşte ayet:"Açık Kuran Senin Rabb’in insanlara karşı lütuf sahibidir.(Neml/73)
İçkisiz, Faizsiz, Kumarsız, Hırsızsız, Fuhuşsuz, Rüşvetsiz Adil Bir Düzene adil düzene...esmanın vicdanlara sudur etmiş olduğu Bir Toplum bir insanlık...Nasip Eyle Ya Rabbi..!Dünyan cehennem olmuş.dişşiz olanı kardeşleri yiyiyor...
Nükler meleği tek yanlıydı dünya cehennem olmuştu şimdi bu melek kötüde de iyide de var...Deccalde vardı...Mehdide de var...şimdi şükür...Bedir de Şeytan da melekler de insanlarla beraberdi...İşte Bedirde insanlık bir kere daha...Allahım...dünyada Bedir var artık..."Bedir ruhu var"Nükler var iyilerin elindede...çünkü.İyiler susmayacak boyun bükmeyecek..."Tüfek icad oldu mertlik bozuldu..."ama mertlerin eline de tüfek verdin şükür Allahım...
Rusya Nükler kartı ile ABD’ye hep geri adım attıracak natoya da...Ukraynaya yardımı kesti ABD Çin Tayvana girer.ABD hiç
Evet ...Altılı masa 60 parça olur artık.
Şükür Allahım...Her ülke nükler elde edebilir...Ukrayna da...yani büyük güc de dur denildiğinde duracak artık...svaşlar azalır çünkü herkes nüklerli olunca savaş olmaz
Evet...Şükür Allaha...ABD"U"dönüşü yaptı çinin de rusunda isteklerine kapı açar.Çin tayvana saldırır.Ukrayna rusa"U"dönüşü yaptıracak nükler bulunca
Evet...Dünyanın en küçük ülkesi bile koca ABDye "U"dönüşü yaptırır Nükleri varsa.Rusya olmak gerekmez.Nüklerden korkmayan yok dünyada
Evet şükür Allaha ilim şeytanın elindeydi meleklerin de eline geçti...Kabilin elindeydi TAŞ Habillerin de eline geçti...Hasta bir avrupa var artık.Korkak bir ABD var ey Yuana kimsesizsin.öksüzsün.Turan var karşında. ey İran kendine gel...Ey suriye
Şükür Allaha...Türkmenistan Turana katılamıyor Rus ve İran baskısı var ama Nükleri olsaydı Rusa da İrana da "U"dönüşü yaptırır.Nükler çok güçlü.
Şükür Allaha...Doğutürkistan Turana katılamıyor çin baskısı var ama Nükleri olsaydı çine"U"dönüşü yaptırır.Nükler çok güçlü.esirlik öldü...
Nükler meleği Habillerin de elinde var..şükür...Nükler atarım dersen maşaları kırar köpekleri öldürürsün.ABD"U" dönüşü yapar çünkü.Terör ölür artık.ABD"U"dönüşü yapıyor
Evet şükür Allaha...ABD-Rus_çin üçlüsü terör örgütüne destek verse yine biter.Nükler"U"dönüşü yaptırır üçüne de...Nüklerin varsa terör ölür
Evet...Nükler meleği Habillerin de elinde var..şükür...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.