- 189 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kacinilmaz kiyamet
Kacinilmaz kiyamet
Bu yazdiklarim benim kendi fantezimdir ciddiye almayin;)
Birgün günes dünyayi yutacaktir
Günesin capi dünyadan 109 kat büyüktür.
Günes hacmide dünyadan 1,3 milyon kat fazladir.
Bu yazdiklarim nedemek oluyor ?
Evet yazdiklarimi acikliyorum.
insan dünya üzerinde 60 cm dikey ziplayabiliyor.
Ve Ay üzerinde ise 3 metre gibi ziplama yapabiliyor.
Bu aradaki farklari cekim kuvveti yüzünden olur.
Yani Ay da cekim kuvveti 5 kat az oldugu icin
Ay üzerinde 3 metre dikey ziplayabiliyoruz.
Birde günes üzerinde ziplamayi ele alalim.(zaten mümkün degil)
1 cm bile günes üzerinde dikey ziplama yapamazsin.
Peki neye bagli bunlar?
Cekim kuvvetine baglidir, bir maddenin kütlesi nekadar coksa
cekim kuvvetide okadar büyük olur.
Yukarda yazdigim Günesi bir düsünün, hacmi dünyadan 1,3 milyon kat fazla.
Evet simdi yapmis oldugum fantazi teorimi yaziyorum. Aslinda Dünya ile Günes arasinda bir kavga vardir, dünya günesten kacmaya calisiyor ama birgün günes onu yakalayacaktir. Dünyayi sürdügünüz bir arabaya benzetiniz ve siz yolda bir viraja girmissiniz, diyelim bu viraj sol bir viraj. Siz arabayla öyle bir hizli harekete girmissiniz, ve sol virajdan arabanizi cikaramiyorsunuz ve sag viraja gidemiyorsunuz devamli sol virajdasiniz. Burda günes arabanin sag viraja girmesine izin vermiyor eger arabanizin sürati yani hizi olmasaydi zaten günes sizi arabanizla yutacak.
Yani sürdügünüz araba burda dünya oluyor. Burda Püf nokta su !
Eger günes ile dünya arasindaki belirli bir mesafe ve hiz olmasaydi, dünyayi coktan günes yutmus olcakti. Ama Kavga devam ediyor ve günes hergün dünyayi kendisine milim milim veya metre metre cekiyor. Ve birgün cup diye Günes dünyayi yutacak.
Nasilmi ?
En güzel örnek miknatis. Belki biliyorsunuz miknatisin 2 kutupu vardir , güney kutup ve kuzey kutup. Bunlar birbirlerini ceken kutuplardir, belirli bir mesafeye geldiklerinde onlar birbilerini cekerler insan elleriyle zap edemez. Aynisini günes yapacak, belirli bir mesafeye geldiginde birden dünya kendisini günes icinde bulucaktir. Bunu zaten hissediyorsunuz bakin hersene günes daha yakici ve hava isinmasi anormallesiyor, yani benim teorimide dogruluyor, günes bize gün gectikce dahada yaklasiyor ve birgün kacinilmaz kiyamet gercek olacak. Bilim adamlari hikayeler anlatiyor onlara göre milyar seneler sürer. doganin formülü yoktur ben inaniyorum hersey cok erken olacaktir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.