İRAN OLAYLARI VE BİZ!..
İRAN OLAYLARI VE BİZ
İran kendi ayağına kurşun sıkıyor. Devlet kadroları içindeki Amerikan ajanları öyle hamleler yapıyor ki; hem iran halkını galyana getiriyor, hem de dünya kamuoyunu ve devletleri üzerine çekiyor. Yani bir taşla ne kadar kuş vurduğunu siz hesap edin!
Başörtüsü bahanesi ile katledilen kızcağızın kürt kökenli olması, oradan koparılmak istenen toprak parçasına zemin hazırlamak, Güzey Azerbaycan Türklerini harekete geçirmek, muhaliflere yol açmak vs. Emperyalist güçler öyle planlar yapıyor ki; halklar bunun farkına varamadan ülkelerini yaşamaz hale getiriyorlar.
Dikkat edersek, sosyal medyada, sosyal ağlarda o kızcağızın ağıtları yakılıyor, kadın saçı bayrak yapılarak dolaştırılıyor. Amerikan emperyalizmine hizmet ettiklerinin farkına varmadan vicdani duygularını harekete geçirerek bu hareketi yapıyorlar. Elbette bu cinayetin kınanması ve gerekli tepkinin verilmesi gerekir. Fakat işin bir de öbür yüzününün irdelenmesi gerekir.
Cinayeti işleyen polislerin her birinin didik didik incelenmesi şart. Bağlantıları ortaya çıkarılmalı. Ama bunu yapmaktan aciz bir İran yönetimi var ve içleri ajan dolu.. Güney Azerbaycan Türklerinden bir kadın katledilseydi es geçeceklerinden emindim. İran’da binlerce Türk katledildi. Haberiniz oldu mu? Duyulsa bile aldırmadınız. Türk’e yaptıkları katliamlara sadece ülkücüler sert tepkiler verdi. Devlet bile sağır sultan oldu Türklere karşı işlenen cinayetlerde!
İran müslüman (!) olduğunu iddia etmesine rağmen Azerbaycan dindaşlarının yanında yer alması gerekirken Ermeni çetelerinin yanında yer alması, onlara destek vermesi ne kadar yanlış bir tutum. Bölgede barış için destek olması, yardım etmesi gerekmez mi? Türkiye nasıl davranıyor görsünler! Azerbaycan kan kardeşimiz olduğu halde Ermenilere karşı asla hasımhane duruşlar sergilememiştir. Hep barıştan yana olmuş. Ermenilerin haksız hareketlerine karşı durmuş, Fransa, Amerika vs devletlerin oyunlarına gelmemesi için çaba gösterrmiştir. Elindeki imkanları doğrultusunda her türlü yardımı yapmıştır. Barışı ve huzuru baltalayan Ermeni yönetimi olmuştur. Eğer derin bir araştırma yapılsa Ermeni halkın kendi yönetimlerinden memnun olmadıklarını anlarsınız, bize düşman olmadıklarını görürsünüz. Tarihte hiç bir meselemiz olmayan Ermenilerin gençlerini alarak kin ve nefret duygularla yetiştiren Amerika ajanları, ajan papazlardır.
İran’ı her yönüyle çökertmek isteyenleri İrasn devleti iyi görmeli ve kadroalrındaki ajanları temizlemelidir. Mezhep saçmalığından uzaklaşmalıdır. Sunni dediğimiz müslümanlara karşı beslediği düşmanca azgınlığına son vermelidir. Değilse kendi ayağına kurşun sıktığı gibi emperyalist ülkelerin bölgedeki gayelerine hizmet ederek kendisinin yok olmasına, komşu devletlere de büyük zararlar açacağını bilmesi gerekir.
Biz Türkler Tarihte olduğu gibi sukunetimizi kaybetmeden en akıllıca hareket ederek oynanan oyunların üstesinden gelmeliyiz. Devletimize, milletimize, vatanımıza sahip çıkmalıyız. Yerli işbirlikçiler son zamanlarda büyük tezgahlar kuruyorlar. İftiralar atarak ülkemizde de karışıklık yaratmak için ellerinden geleni ardına koymuyorlar. Bizim devlet yönetimindeki eksiklikler giderilerek büyük değişiklikler yapılmalı, kadrolar tamamen incelenmeli, takibe alınmalıdır.
Bizde de pek çok açık, gizli ajan var.
Bölgemizdeki ateşi söndürürsek ancak biz söndürürüz!
Mutlu hafta sonları.
Derin saygı ve sevgilerimle...
Zafer Direniş
...
Allah karanlığımıza nur ışığı düşürsün. (Amin)
İran’da katledilen kızcağızımıza Allah’tan rahmetler diliyorum. Mekanı cennet olsun inşallah.
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık Direniş Hocam.
''Elbet bu memlekette de sabah olacak.''
Saygılarımla.
direniş
Var olasın
sevgi ve selamlarımla
Muhteşem!..''Allah karanlığımıza nur ışığı düşürsün''.
Haçlının ajanları hep içimizde..Aklımızı kullanmamız lazım.Bir İran kaldı.Haçlı ellerini soktu hamur gibi yoğurmaya başladı.Irak'ı parçaladı.BAE Birbirine düşman etti.Orta Doğuyu kan gölüne dönüştürdü.Ülkemizi sıkıştırmaya devam ediyor.Ama yakındır.Kendi elleriyle kendi kanlarıyla boğulacaklar.Maşaları İsrail,terör örgütleri ve Yunanistan..Maşalar da bir gün körelir.Haklı olan, hakkı savunan direnir.Sağduyulu olmak gerekli ,olaylara bodoslama dalınmamalı.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla..
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DÜNYA ÇAPINDA LİDER.
KIYMETİNİ BİLELİM. KURDUĞU CUMHURİYETE SAHİP ÇIKALIM.
neneh. tarafından 24.9.2022 11:34:56 zamanında düzenlenmiştir.
direniş
Var olasın
saygı ve selamlarımla