- 182 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akıl tutuluyor.her şeye şirk deme
Akıl tutuluyor.her şeye şirk deme
Kaynaklık verme...bağımsızlık verme ekmellik verme...Esmanın sahibi Allahtır ama yarattıkları da esmaya ayna...emanetçi...Şeytan alimim dedi...ekmel erecede alimlik Allaha ait.Kuvvetin gücün kaynağı yalnız Allah...
Şirk denkliktir..."oğul" dedi kilise hz İsaya...zatlık yönüyle denklik iddiası yaptılar..."ene-l Hak diyen denklik kastetmediye nasıl şirk oluşur ki...
İhlas suresinde muhtaç olanlara ilah deme denilmiştir...Ölene doğup batana... ilah deme demiştir Kur’an hz İbrahimin diliyle..
Vehhabi kafası aynalık görevini şirk sanııyor...esmadan pay emanetini de...emanetçi mal sahibiyim demedikçe nasıl sahiblik iddiası ile suçlanır...
Melekler "kandökme"özelliğine kusur dediklerinde "siz bilmezsiniz denildi...çünkü "ameller niyetlere göre ya ak yada karadır...Dünyaya paraya kaka ...denildi...köpeğinönü atsan yemez denildi...ama kıymetsizlik niyettendir...Kahır tevbe ile birleşince yani Kahırdan veya şeytandan kaçılınce şeytanın varlığı hayra dönüşür...Peygambere koş şeytana euzu çek...Zıtlar varsa Kaçma ve koşma görevin var demektir...şeytanı yaratmasaydın deme...cehennemi yaratan kaç emrini de vermiş...euzu çek emrinide vermiş...
Adam kibir kötü diyor...hırsızlık kötü diyor...Ölçü belli ölçü Allah...Allaha kulluk için yapmanla asilik için yapman aynı mı...ganimet de dış haliyle malın el değiştirmesidir...Malikül mülk olan Allaha mülk teslim et adı ganimettir...Uçkura Allahın rakibine şeytana deccale mülk teslim et asiliktir hırsızlıktır..Niyet farkı şirk ve günah olmaktan çıkarır eylemi hali fikri inancı uyguyu...Niyet farkını yoktan saydı Vehhabi beyin...Fark yok sayılırsa ADL sıfatı yok sayılmıştır...
Her şeye şirk diyen aklı mühürlü kişilerdir...adl sıfatına asilik bu...Farkları yok sayma bu...akıl ve mantıkla savaşmak bu...Kalbin aklın vicdanıın...mühürlenmesidir bu
Adl sıfatına hadim olmayan akıl bozulmuştur...dinden kov...Zehirli yılanla zehirsizin farkı var...münafığın müşrikin birbirinden farkı var...şerlerin bile ehveni var...
Her şeye şirk dedin diye Allahın ilminde şirk olmaz...hüküm ekmel ilimlinin hakkıdır eksik ilimlisin şirk dediklerine cennet ödülleri verecektir Allah...eksik ilimliliğini kabul et...ey vehhabi kafa...Arab beyni İslamı hep bozdu...havra ırkçılıkla bozdu vahyi...Arab kafası da eşref-i mahlukatlılığı inkarla...biri insanı ırkından ise sınırsız yüceledi...diğeri insanı amelinden takvasından dolayı bile aşağıladı sınırr koyamadı aşağılamasına...denge yok oldu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.