- 200 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gel ey mehdi...
Gel ey mehdi...
Musavilik hz Musa ile örtüşmüyor...Hz musa Allahla örtüşmeyen Firavunla savaştı...şeytan ise Allahla örtüşenle secdeliyle hz Ademle savaşmakta...
İsevilik hz isa ile örtüşmüyor...hz İsa ben "oğulum" demedi...kulluk yaptı...Allahla örtüşenlerle savaşmadı .günümde hiristiyanlar Secdelilerle secdelrle kavgalı...
Cami ırkların camisi oldu mezhebler ırkların mezhebi oldu...mezhebçi ırkçı oldu...insanlık için ortak çatı yok günümde...secdeli değil mabetler ne havra ne kilise ne de cami...sömürgeciliğe izin verir oldu her mabet...hatta hadim oldu kapitalizme...Tagutçuluğa...Allahla parelel güç oldu tagut...
Günümde şeriatler dinler deccalin değirmenine su taşıyor.Mehdi tevratın aslını ortaya çıkaracak ve ilahi din mehdiye hadim olacak
İşte "enel-hak" diyen ya hint kafalıdır ya İslam kafalı.Haklılığın kaynağı Allahtır demiyorsa hint kafalıdır.Nirvanacıdır.İlahlaşmıştır.Ganimetçiliğe bile hırsızlık dediler...malik-ül mülk oldular...tagutlar ..."Ben "oldular devletler kul olmadılar...toplumun algısı örfü şeriatten üstün oldu...Allahın kurallarından üstün oldu...ve Allahın şeriatini bozmaktalar şimdi de...Baş örtüsü yok diyorlar Allahın kuralı belli...şeytanlık da belli eksik tecrübenin ürünüdür şeytanlık ekmel tecrübenin ekmelliğin ürünüdür din..islam..çünkü ekmelden ekmel sudur eder..ekmel olan ekmellikten razı olur ancak...
Yaratılan enel-hak olamaz.ancak Hakka hadimliği seçmiş olur.Enel-hak tek Allahtır.Ve ancak Haktır yaratılanda sudur eden aynalığı kadar...aynayım demeyen tagut olur...emanetçiyim demeyen tagut olur...evliya sandık tagutları Firavunları...
Secde belli asilik belli...emanetçiyim de...hiçim de...
Esma sudur ediyor ölçü esmadır...İslam esmadadır...tecrübe et oku esmayı ara ekmel itaati...cihad bile günümde deccale hadim...
Allaha esmasıyla erişilir uzaklaşır esmaya uygun eylemi seçmeyen Allahtan.Şeytanın ilmi eksikti uzaklaştırdı Allah onu...
Evliya sandık kısası cihadı terk ettirenleri...Tagut onlar...Firavun onlar..Karun onlar...Hz Ebu Bekir ol...Ömer ol adl sıfatı için hadim ol kul ol adl sıfatına hz Ali gibi alim sıfatına hadi ol ...Rızayı ilme hadimlikde ara...esmaya hadimliktedir rıza...rıza makamı snadık zındklığı şeytanlığı şeytanlığa şetan razı Allah ekmeldir tek ekmelliğe razı olur..şeytan seviyeli müşrik olursun kötülüğe razı olusan kötülükde de hikmet var de ama razı olma...
Günümde mürtedliğe fikir özgürlüğü dedirttiler...casusluğa da...fikir ihtilaline de...müslüman mahallesinde salyangoz satışına da moda diyorlar...işte İlahi adalete göre mürted öldürülür.Deccalin adaleti mürtedin malını canını ailesini korur.Fark yok sanma.Müşrikin adaleti asi...
Esmaya uymadıkça asisin...adın müslüman da olsa...tatikatli de olsan mezhebli de olsan...Gelsin artık mehdi...
Peygamberi küçümseyenler çoğaldı günümde...doğru anlatmadık ki peygamberi...fakir Muhammet dedik...Tebuk seferini düzenleyen Muhammet demeliydik...
Gel ey mehdi...Dinden tecrübeyi kovduk ...din ekmel tecrübelerin ekmel deneylerin ekmel ilmin ürünüydü oysa...aklı dinden kovduk...din aklın gördükleriydi oysa...eksik akıl eksik görür dini...ekmel akıl sahibi ol...ekmel deney ekmel tecrübe sahibi ol...Kıssalar neden var Kur’anda...Tecrübeye iştişareye sevk et insanları ...din oradadır hak oradadır tecrübe esmanın sudurudur.deney esmanın sudurunu okumadır ...yani zikirdir esmayı...idraktir esmayı...İlahi yasları öğrenmedir görmedir gözdür akıl akıl dneyle tecrübeyle iştişare ile görür...çünkü
Gel ey mehdi...Evet...Kısas devlete bırakılmaz...nefsi müdafadır çünkü...hele Allahın marifetin öğretisi olan adalet yoksa o devlette...Tagutsa...
Gel ey mehdi...Günümde eksiklik tercih edilir oldu şeytan fıtraten eksik olduğu için eksikten haz alır...bazı mutasavvıflar da fakirliği hastalığı sevdiriyor futratları eksik o mutasavvıfların da şeytanın da...Hint kafalılar...ekmelliğe aşık değiller...aşık oldukları İlhları da eksik kilisenin Allahı oğul ediniyor...yani eksik vasıflı özellikli hint kültürünün de ilahı ilahların toplmından oluşur...koalisyon hükümet gibidir...bir birine muhtaç tanrılar...yani.
Gel ey mehdi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.