- 216 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"La ilahe illallah" ne mi demek...
"La ilahe illallah" ne mi demek...
Nefsin kazandıkları sıfırla çarpılacak demektir...şeytanın asilerin müşriklerin Rakiplerin kazançları sıfırla çarpılacak demektir...Arab ırkının menfaatleri için sevdiysen ...Şefaat koparmak için sevdiysen münafıksan yani...miden doysun diye dilencinin Allahı zikri...sıfırla çarpılır...Allahtan Allahı iste cenneti bile istemek münafıklıktır...samimiyetsizliktir...Peygamberi sahabeyi Allahı razı etmek için sevmediysen o duygun .o eylemin o halin o fikrin o kanaatin o fikrin sıfırla çarpılacaktır...Rahiplerini Allah galibtir demektir..."La ilahe illallah" demek...
"La ilahe illallah" ne mi demek...
Evet..."La mevcude illlah" gayrıyı mevcut bile sayma .kazançlarını da varlıklarını da muhtaçlar emanet varlıkları da kazançları da...
Evet...Kazanmaların çoğu kaybetmek bu varlıkta çünkü sistemi böyle.Tek Allahın kazandın demesi kazanç...Nefsin kazanması sıfırla çarpılı
İyi olman ahlaklı olman yetmez rıza için yapmadıysan sıfırla çarpılır...hırsızlıktır asiliktir müşrikin kazancı...müşrik Allahtan çalar putuna verir...asidir çünkü...cahildir çünkü ...kafirdir çünkü mantıksızdır çünkü...haindir çünkü...İkilemiştir ilahı çünkü kilise Allahtan açalır hz İsaya verir...en büyük hırsız o...havra da ırkına verir o da hırsız...ve ganimettir helaldir onladan makam mal çalmak yani cihaddır...
"Geçim telaşıyla Allahı unutma...zikret..."ve "Allaha rakib üretme..." çünkü "la mevcude illalah" hayal onlar...ha var ha yok... aynada onlar ayna kırılsa yok olacaklar onlar...
Dünyanın güçlükleri seni yıldırmasın ..korkma torunlarını bile öldürmekle tehdit etseler...çünkü "La mevcu de illallah..." Razı ol Allahtan onları alsa da çünkü "La mevcude illallah...Allahı kaybeden kazanmamıştır...Allahı kazanan kaybetmemiştir...cenneti bile istemedi yunus Emre"Bana seni gerek"de...kaybedeceğim bir şey yok de...Allahtan başaka kaybettiklerini yok say...sıfır say...sıfırla çarpılır Allahtan başka her şey bu varlıkta...
"La ilahe illallah" ne mi demek...
Zafer senindir..."La ilahe illallah" de...
"La ilahe illallah" ne mi demek...
Kur’anı yaşamaktır..terk etmemektir...
"La ilahe illallah" ne mi demek...
Allahtan razı ol yani gayrıyı yok say...gayrıyı suçla...gayrıyı suçlamayan ekmel rızaya erişemez...gayrıyı eksik bula bula "Lailahe illallah de" "Rıza makamı yaradandan razı olmak yaradılanı suçlamakla mümkün.şeytanı suçla müşrik nefisleri suçla...Cesaret ister bu.İdareciyi...suçla anneyi babayı suçla Gazzeli dedelerini suçlamalı değilse kaderine razı olamaz... Allahtan da razı olamaz çünkü suçlanacağı suçlamazsan ya kaderi ya Allahı suçlarsın fıtratın gereğidir bu...sünnetullahtır bu ...suçu Allahtan kaderden al yaratılana at...demektir rıza makamı.o makamda olan "Kahrında hoş lütfunda hoş" sen hoşsun ama gayrın çirkef demektir...Gayrıyı suçlamayan ekmel ilme ermemiştir eksik ilimle de rıza makamı olmaz...nasib olmaz..suçu Allahtan gayrıya at...esmayı ver Allaha hoş sıfatlar ver Allaha sabır da bu şükürde bu...cahilin ahlakı da sabrı da şükrü de sıfırlıktır...suçu gayrıya vermektir sabır hz Eyyub suçu Allaha verseydi şifa aramazdı...hastalığı hoş görseydi şifa aramazdı...tembelliği hastalığı fakirliği kutsallaştıran müşriktir onun rızası da sabrı da şükrü de ahlakı da iyiliği de sıfırlıktır...ABD Türke iyilik yapsa rusu ezmak içindir...o iyilik helakın olur...
Adam namazı suçluyor...Namaza başladım evim yandı... de...ama satıp cihada harcamadım suç bende de de...evladım öldü cihada feda etmeyecektim...de asiyim de...suç bende de yani...namazdadır suç deme Allahtadır suç da deme Rıza makamı müşrike nasib olmaz sabırda ahlak da şükürde müşrikhali değil müşrikde de vardır ama sıfırla ödüllenecek bazısının rıza makamı da sıfırla çarpılacak adam kahra hoş derse kafir olur...ama Allahın kahrına hoş demek Allahı suçlamamaktır kahrı suçla...kahır hoş olur mu hiç...cehennem hoşsa kahır hoştur...cehennemden kaç der Kur’an Kahırdan kaç der...Kahırdan kaçmak hoş de değilse bu söz küfre de sokakr...ama hakkeden kahırda hoş de...Kahır hoş deme der Kur’an...dün evliya eden bu söz bu gün asi ediyor kafir ediyor...çünkü hakketmiyorsun bu sözü söylemeyi...
Namaza başladım evim yandı de.En şefkatli Allah.işkence amaçlı değil evimi yakması de...Ev geri gelmez suç bende de.Tetbirsizim de
Tevbeyi yok eder rıza makamı...tevbesize rıza makamı nasib olmaz bu biline ...gayrıyı suçlamaktır çünkü rıza müşrik putunu suçlamaz ki rıza makamına nasıl ersin...
"Dünya hayatı"..."la mevcude illallah diyeni nasıl aldatsın bu ayet nesihtir ona...
Adam namaza başladım evim yandı diyor...Namazı bırak demez Allah...Bu kesin.Kahrından mı o evin yanması.belli değil.
"La mevcude illalah"... de...sabır şükür razılık sevgi ve diğer duygular eylemler haller fikirler ilimler sıfırla çarpılır Müşrik için .yani .La mevcude illalah "diyenin sabrı da şükrü de razılığı da her eylemi her hali her ilmi her duygusu da Allah içindir ve sıfırla çarpılmaz...
"La ilahe illallah" ne mi demek...
"La mevcude illalalh de namazın namaz orucun oruç ...olsun...açlıktır oruç beden eğitimdir namaz ...lamevcude illalah ...de ."La ilahe illallah" de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.