- 321 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ADALET, ADIM, ALKIŞ, ANLAYAMADIM!, ASİ BEN, AŞKIMIZIN İSPATI, AYAZ+GİRDAP=YALNIZLIK, AYRIMCILIK, AZRAİL
NOT: Aşağıda yer alan eserlerim, ÖZDEYİŞLERİMDİR; Yazı Türü kısmına "Özdeyiş" eklenmediği ve site 5000 kelimenin altında yazı kabul etmediği için bir kaç özdeyişimi bir arada sundum. Özdeyişlerimi çoğunlukla Farkındalık oluşturmak için nükteli ve huyuma uygun "Asi" yazarım; umarım beğenirsiniz :) Teşekkürler...
ADALET
"Bu dünyanın adaleti 4 yaşında bir çocuğa müebbet hapis verecek, mazlumu suçlu, suçluyu mazlum gösterecek kadar ASİL ve SAĞLAM!"
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 18.08.2015
Saat: 11.00
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ADIM
"Ant olsun ki Allah yolunda atılan hiç bir adım boş değildir..."
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 16.07.2017
Saat: 16.30
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ALKIŞ
“Bir gün alkışa tutulursam bilinsin ki, o alkışı asıl hak eden ben değil, kalem tutan elimin ve kalemimin ardındaki görünmez güçtür. Zira o güç beni yaratmakla bana aklıma gelebilecek ve gelemeyecek her türlü nimeti sunmakla kalmadı. Bana, kalp gözüyle görmeyi öğretti. Bana, kendi kaderimden ve başkalarının kaderinden beslenmeyi ve aldığım bu besinlerle yazmayı öğretti. Şimdi alkışı hak eden ben ve yazdığım eserlerim değil, o eserleri benim aklıma düşüren, kalbimde yeşerten ve kalemimin mürekkebinden akıtan Yüce Allah’tır. Övgülerin en güzeline Yüce Allah layıktır…”
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 17.02.2019- Pazar
Saat: 17.58
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ANLAYAMADIM!
“Şu fani Dünya’da bütün mahlûkatın dilinden anladım, ancak içine şeytan girmiş insanların dilinden anlayamadım gitti...”
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 07.06.2016
Saat: 18.00
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ASİ BEN
“Söyle Dünya! Ben sana, sen benim asi huyuma nasıl dayanmalıyız? Kaderine boyun eğen ben önünde diz çökmüyor diye kılıca kalkana mı sarılmalıyız?”
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 07.02.2019- Perşembe
Saat: 19.58
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
AŞKIMIZIN İSPATI
“Dünya ve nefse karşı gösterdiğimiz her sabır Allah’a olan aşkımızın ispatıdır…”
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 17.02.2019-Pazar
Saat: 18.33
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
AYAZ+GİRDAP= YALNIZLIK
“İçerinin ayazı ruhumu ve bedenimi buz kesti, kendimi dışarının girdabına vurdum. İlk zamanlar bana cazip gelen girdap; daha sonra beni acımasızca istediği yöne doğru savurdu, ayazda buz kesen ruhumu kaybettirdi, bedenimi kanlar içinde bıraktı. ‘Acaba yeniden ayaza mı kaçsam!’ diye düşündüm. Küçücük bedenimle ne ayaza ne girdaba güç yetiremedim. Sonunda bir başıma kalıp etrafımdaki herkesi ve her şeyi terk etmeyi tercih ettim. Lakin zamanla bu da tarafımdan kabul görmedi. Zira yalnızlık da en az ayaz ve girdap kadar zalim çıktı…”
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 18.02.2019- Pazartesi
Saat: 11.19
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
AYRIMCILIK
“Yoksulun ekmeği yavan, zenginin ekmeği yağlı olur. Yoksulun yavan ekmeğine kuru soğanı kesmek istemeyen dalkavuklar zenginin yağlı ekmeğine petekli balı hazır ederler.”
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 28.02.2019- Perşembe
Saat: 02.22
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
AZRAİL
“Neden birbirinizin canına kıyarsınız? Ölmek ve öldürmek için yorulmayınız! Zaten zannettiğinizden daha da yakın bir zamanda görevi ‘öldürmek’ olan Azrail canınızı alacaktır…”
LA Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 26.05.2019- Pazar
Saat: 05.20
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.