- 295 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Ukraynalılar vatan sever de
Rusya bir günde Ukrayna’nın tamamına girdi. Askeri tatbikat adı altında bütün işgal hazırlıklarını aylarca dünyanın gözü önünde yapan Rus işgaline dünyanın “ medeni ülkeleri” çok şaşırmış… Sarı basının dünyadaki yüzakı basınımızın yanlışlıkla görüşlerini alma cüreti bizi bile şaşırttı. Hemen hemen bütün emekli askerlerimizin bu yığınağın işgal hazırlığı olduğunu söylemesine rağmen çok az haberci yorumcularının öngörülerine sahip çıktı. Yani işgal bağıra çağıra ortadaydı ve Ukrayna sürekli bir şekilde batılı müttefikleri tarafından kan dı rıl dı… Hala daha kandırılmakta… Ukraynalılara tavsiyedir… Batılı müttefik dediklerinin alayı pezevenk… Ukraynalılar ölürken öldürülürken onlar Rus oligarkların sus payları için ödedikleri parayı beyaz ayakkabı ve beyaz çorapları ile saymaktalar… Medyada Ukraynalılar için destan diye yazılanlar Rusya’nın bir günde Ukrayna’yı işgal ettiği gerçeğini Ukraynalılara ile unutturmuş. İşte sarı basının dünyada ki gücü…
Peki Suriye, Libya, Cezayır, Tunus, Afganistan, Yemen, Somali, Lübnan, Fas,Irak batı tarafından “sarı demokrasi” getirilen tüm mazlum milletlerin halkları az mı kahramandı. Milyonlarla öldüler öldürüldüler katledilip soykırıma uğratıldılar. İnsan mı değildiler neden kimse duymadı seslerini… Neden kimse hala seslerini duymuyor… medeniyet dedikleri tek dişli canavar hala dünyanın en korkunç ölüm makinesi olduğu için mi? Rusya “medeni” dünya yüzünün diğer yarısıdır. Batılıların yüzlerinin diğer yarısına kezzaplı muamelesi yapması tamamen kendi aymazlıklarıdır. Üstelik Rusya batı ile kıyaslandığında merhametlidirde. Yani insanları toplu halde katletmezler. Şehirlere sivil asker ayırmaksızın misket bombaları yağdırmazlar. Kurtarma operasyonu adı altında mültecileri öldürmezler. Gazetecileri kendilerine sığınan insanları habercilik adına tekmelemezler. Rusya Afganistan dan çıktığında Afganistan diye bir devlet vardı. Ama Amerika işgal edip çıktığı ülkelerden geriye bırakın ülkeyi insan diye birşey bırakmıyor. Soykırımın ete kemiğe bürünmüş halidir batı. Hitlerin mirası üzerinde oturan bu soykırım makinesinin Rusya’yı soykırımla suçluyor.
Evet birleşmiş milletler üyesi bir ülke işgal altında neden çünkü NATO işgal etmek istiyor. Uyanın dünya Osmanlı imparatorluğu yıkıldığı günden bugüne hep güçlünün soykırım yapabileceği gerçeğiyle yaşıyor. Ne hazindir ki bütün imkansızlıklarına rağmen sadece benim güzel ülkem kan dökülmesin diyor. Arabuluculuk önerisi kabul gören Türkiye’yi savaşan ülkelerin dışında umursayan destekleyen kimsenin olmaması bu savaşın aslında nasıl kaçınılmaz olarak hazırlandığının kanıtı. Ukrayna barış görüşmelerinde kesinlikle müttefik dediği Batılıların gölgesini bile istememelidir. Çünkü Rusya ya yem yapıldığını sağır sultanın malümudur. Bari insanlarının asker sivil canını korusun. Çünkü bir günde ülkesini kaybeden bir liderin direniyormuş gibi gösterilmesi komik tir. Üstelik çok da traji komik.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.