- 213 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rabbim isterse, sular büklüm büklüm burulur...de.
Rabbim isterse, sular büklüm büklüm burulur...de.
Allahı ulula...muhabbetin Allaha olsun...Kuvvetten yana olursan ol ama en kuvvetli olan Allahtır ...de...takiyye için güçlüden yana görül...yani münafık ol rıza içinse...
Allahı karşına alırsan vay sana...
Evet...Vay bana vaylar bana
Yıl oldu aylar bana
Susadım su isterim
Su vermez çaylar bana...münafık ol rıza içinse...asilik içinse münafık olma der Kur’an...vasıta hep aynıdır para rızaya da sömürüye de malikül mülk benim demeye de "Ben sizin rabbiniz değil miyim "demeye de vasıtadır paraya düşmanlık yok Kur’anda...Vasıtaya değil amaca niyete tercihe kalbe bakar Allah...adl sıfatına asiliktir tembellik ya değilse...seç tembelliği de seç der Kur’an...Halık sıfatına hakim sıfatına hadimlikse evlilik farzdır...ama ruhban ol evlenme bile rıza için böyle olmak hikmetliyse çünkü esmaya hadim ol der Kur’an ...evlen diyor işte ayet deme tefsiri eksiltmek olur bu ekmel tefsir esmaya hadimlikse evlen der...esmaya hadimlikkse çekirgelere savaş aç der veya kerten keleye savaş aç der...sineklerin ortamı dezenfekte ettiği isbatlandı...sinek ilaçlarını çöpe atın artık...fareli köyler üretirsiniz kedilere savaş açarsanız...zekat vermek de şeytaniliğe eksikliğe hadim olabilir zekat kalpleri esmaya hadimliğe katkıda bulunmuyorsa verme der Kur’an ve namazı kılma zekata aşık değilsen der Kur’an yani vasıtayı amaç kılma der put kılamktır bu...namaz kılan müslümandır deme der ya münafıksa der Kur’an...ya ticaretime engel olunmasın diye kılıyorsa rıza değilse niyeti...alametler de varsa hileciliğine
Evet..."Bulur mu deli rüzgâr o sedayı: Allah bir!" yağmur berekettir deme...adam derenin içine ev yapmış yağmur almış götürmüş...süte su katan kadının da ineğini sel almış ya...inek veren ya acı tattırmak için vermişse...süte süt kattığın için verdiyse...kahrından verdiyse...Vasıtaları sevme esmayı sev...hz Ademe de cenneti verdi ama aldı hakkın değil dedi...ekmel ol hakket dedi...ben adilim hakketmeden de Vehhab ismimden veririm ama adl ismim greği de alırım...Allah kendini tanıtıyor sen de Allah bana inek verdi diye komşuya hava atıyorsun...Kahrından vermiş bilmiyorsun...Deprem var demiyorsun kiracının kirasını artırmadasın sürekli...ah alma...
Evet...televizyonlarda seyrediyoruz "eşini aldattın ah aldın..."Rakib oldun Allaha ...Rakib oldun atasözlerine fikrinle...sonuç hüsran oldu ama...Allaha ulusun de...ah alırken kork Allahtan...
İşte sana uyarı Ah alma der Kur’an..."Asra yemin olsun ki/İnsan mutlaka ziyandadır./Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır.( ASR suresi)
Tevekkülün de hakkını ver hz İbrahim gibi ol hz Yahya gibi ağacı putlaştırma...ağaç bana yeter deme kesilirsin ağaçla...hz Yahya ağacı putlaştırdı mı ...bir anlık "ağaç bana yeter vehmine kapılması bile Hafız sıfatının kapısını kapattı...ya biz evlerimize güvenen bizler depremle biçilirsek... ağacında kesilen hz Yahyadan kıymetli miyiz...ya coronayla sinek gibi öldürülürsek...Tevekkül kıldan ince bir hal sırat gibi...
Derviş geldi hu geldi
Çevir bendi su geldi
Ellere düğün bayram
Bize Hak’tan bu geldi..de ama tevekkülde miyim diye sorgula kendini bunu söyleyen ya tekekküle aşırı güvenmiştir ya da hiç tenezzül etmemiştir...ikisi de suç...tevekkülünü sorguladın mı bunu söylerken...kavileştirdin mi tevekkülünü rızanı...Allah senden razı oldumu bunu söyledin diye yoksa kahrmı etti...anlamaya çalış amacın tek muhabbet olsun...Hintli de nefsinden temizleniyor zatım Allahın zatına denk olsun amacında ama...yani vücudda birliğe inanmış...zatta birliğe inanmış...dönüp dönüp dünyaya geleceğim zatım ölümsüz diyor...zatı ölümlü ama..."olma derse mahvolur oldem heman" demiyor...yaradılan ölümsüz sanıyor...esmadır ölümsüz olan zatıdır ölümsüz olan...ölümsüzlüğe muhabbetimizdir ölümsüz olan...sadece muhabbetimizi yokluktan korumayı tehavvüt etti Allah...maddi elbise dünyalık elbise ve dünya yok olacak...halık sıfatı bilinsin diye var olmuştu bu dünya bu evren bu alem yok olacak eser kalmayacak hayvanlar toprak olacak ve yok olacak adl terazisi tartacak ama sonra yok edecek ve cehennemlikleri ise adl terazisi cehenneme atacak muhabbetleri kadar hatırlanacak ins ve cin...ve melekler onlara secdelerini de adl terazisine göre yapacak...melekler cehennemlikleri acı ile tevbeye yönlendirecek...cennetlikleri huzur ile tevbeye yönlendirecek ahiret tevbe alemidir aslında dünya da tevbe alemidir ama ekmel tevbe yeri ahirettir...Yaratılan unutulacak hakketmiyorsa hatırlanmayı ...melekler unutacak güneşi yörüngesinde tutan o melekler terk edecekler güneşi ve güneş helak olacak dünyada helak olan kabileler ve yerle gibi...silahlandı insanlık işte varlığını helak etmek için ...hint fakirleri döner döner geliriz dünyaya demeyi bıraksınlar artık...gelseler dünya yaşanılır halde olmayacak çünkü...ilaçlanmış odada ki sinekler üreyemez ...
Evet...özgürlük ne mi..."Sonsuzluk Kervanı, istemem azat!"de...
Evet şöyle de özgürlük sonsuzluk kervanında güneş yok o kervanda ...çünkü tek hz Peygamdir batmayan güneş...sahabesidir varisleridir tek batmayan yıldız...ve şöyle demeyi seç...
Sonsuzluk Kervanı,’peşinizde ben,
Üç ayakla seken topal köpeğim! ’
Bastığınız yeri taş taş öpeyim.
Bir kırıntı yeter kereminizden!
Sonsuzluk Kervanı, peşinizde ben...
Özgürlük dedikleri sömürülmekmiş...kölelikmiş şöyle de artık..."Doğsun BÜYÜK DOĞU, benden doğarak!"...
Özgürlük dedikleri sömürülmekmiş...kölelikmiş şöyle de artık..işte şeytana nefsine müşrike sömürülüyorsun aklını sömürdüler malını sömürdüler amaçlarından kopardılar...yeter de artık ...Muhabbet bağına ipine sarıl...Kur’an ipi muhabbet ipidir..."Kendini kaybetmek mi, visalin son bedeli?"
"Beni zaman kuşatmış, mekan kelepçelemiş;"de artık ..gerçekleri gör artık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.