- 191 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Egocunun halleri... Faizcilik de Kabilin taşıdır..
Egocunun halleri... Faizcilik de Kabilin taşıdır...
Ego puttur...Kim esmanın sahibi görürse egosunu putludur...
Egocu münafıktır ...müşriktir...şirksiz inanamaz...İhlassızdır...gösterişe muuhtaçtır...
Egocunun duası emirdir...acziyet arzetmez duasında ihlasta göstermez...naz gösterir bazen...Naz mı azar mı...’Yandık! ’diyoruz... Boğmaya kan gönderiyorsun! ve latif sıfatına Vehhab sıfatına gitmez..."Yetmez mi musâb olduğumuz bunca devâhi?Ağzım kurusun... Yok musun ey adl-i İlâhî!"der.
Egocu midecidir..Yezidin yağlı ekmeğine asker oldu o asrın midecileri münafıkları...ırkçıları...sahabe yıldızdır ama nerde bir mideci görsen bil ki ,o o asrın münafığıdır...Mide mi Ezan mı denildiğinde mide diyen münafıktır...her asırda o ikilemiştir ilahını...
Egocu hasettir...Komşuma verme der...emreder dua değil onun duası...hasedin duası emirdir...dua acziyet belirtmektir yani Vehhab kapısına dilenciliktir...veya Latif kapısında ihlas gösterisidir...
Esmaya hadim olmayanı uzaklaştırır kendinden Allah...Kar kardeğil beyaz kilit oldu...Kar ve şu kanaat oluştu cumhurbaşkanımız Tayyib Erdoğandan balka kimse bu ülkeyi idare edemez...Allah çalışanın yanında...Kimse kimsenin kara kaşına oy vermez...
Bedirde silah kervanının silahlarına el konulacaktı yani ganimet alınacaktı...ganimet ne mi...Kabilin elinden taş almaktır...makamı zinada kullananın elinden almak... Allah rızasını ülkü edinene vermektir...bu hırsızlık değil der Allah ...Malikül mülk benim der Allah esmama hadimlik uğruna kapın mülk nimeti müşrikin elinden ...der Allah Ganimet bu... yani esmaya hadim kılmak amacıyla müşrikten al...elindekini avucundakini al...müşrikin...en azından cizye al seninle ilerde de savaşmayacaksa o malla...o silahla...
Atatürk’ün resmini paradan bile kaldırdılar İnönünün gözüne girmek isteyen mideciler...yiyiciler...her günün midecisi günün ikinci adamını da alkışlar bir ayağı ikinci adamdadır...midesi emretmiştir o ayaklara bunu...Ezancı değildir o çünkü kalbi yok ki...sadece midesi var şehadeti Kalp tasdiğinden mahrum onun...İman kalp tasdiğidir tek...Mideci egocu ezan ülkülü olamaz...esma hadimi olamaz...ahlakı da gösterişten ibarettir...
Egosu kişinin şeytanıdır...Ruh ve kalp temizlenmeli egodan...değilse Allah yardım etmez sana..."Yetmez mi musâb olduğumuz bunca devâhi?Ağzım kurusun... Yok musun ey adl-i İlâhî!"dersin ama Musab ihlasını sunuyordu Mus’ab aczini sunuyordu...Allah egocunun şehadetini de duasını da kabul etmez...şehadeti gösteriş içindir yan midesi içindir...duası ise Allaha emirdir adeta...esmaya hadimliğin kadar Allah yanında...ey insan...
Egocunun secdesi bile midelidir midesinden secdede bile geçmez...serden maldan evlattan geçmeyenin secdesi de secde değildir kandırmadır...amaç kandırma...
İşte... egolu insanlara söylenen en güzel beş söz;
1. Beni çekemeyen besmele çeksin. Sayemde imana gelsin.
2. Konuşmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattır.
3. Bana kimin nefretle baktığı değil, benim kime sevgiyle baktığım önemli.
4. Şimdi ben seni çok özledim yazarım da birisi tutar üzerine alınır öteki umutlanır, hiç gerek yok yani…
5. Egolu veya umursamaz biri değilim ama biri bana dert anlatmaya başlayınca cinayet işleyesim geliyor.
Egolu terbiye etsin kendini..."Firavun" Bensizin rabbiniz değil miyim "dedi...yağlı ekmeğe kul olur aserlerim sandı ama hz Musadan hakikatleri duyunca insanlar yağlı ekmeğine kul olmadı Firavunun..."İstanbul boğazına karşı çıkmak" ne mi...dış güçlere dış sömürücülere şirinlik...Dış sömürücülerlere de iç sömürücülere de kıyam eder bir gün bu millet...zamların sebebi sömürülmektir...yani ithalattır...Zamlarla milleri sömürenler de mideci ve o aynı mideciler dış sömürücülere de ithalatla kapı açıyorlar...Bir de İstanbuldan bedava geçişe devam imkanına söz veriyorlar...Zam olmasın da ne olsun...Faiz olmasın da ne olsun...Kalkar mı faiz..."Faiz haram "demekle yetinen kalkar mı faiz...esmaya hadim ol egocunun Kabilin elinden taşı al...zam ve İthalat Kabilin taşıdır...
Her egocu Kabildir ...ve günümde...zam ve İthalat Kabilin taşıdır...ve Faizcilik de Kabilin taşıdır...
Peygamberlerin savaşı egocularladır...
Masum olmayan Kur’anı egosuyla algılarsa TEFSİR yok olur...Yani İslam yok olur yani İlahiliği yok olur Kur’anın ego kitabı olur kKur’an kilise incili ego kitabı yaptı...dünya halifesi kilisenin hakkı dedi oğulun yolundayız dedi...Havra Allahın ırkına hadimiz dedi ve Dünya halifesi olmak Havranın hakkı dedi...Müslümanlar da dünya halifeliğini hakketmez denildi...cami kendi özünü zaten yitirmiş...Habilin camisi olmalı önce cami...Gazalinin camisi olmalı esmanın camisi olmalı...Cami tembelliği aşılıyor hey cami Allah çalışanla beraber camiyle değil...Kabeyle bile değil...kabede 360 kadar put varken Namazlar mescidi aksaya doğru kılındı unutma...şianın camisi ayrı özde vehhabinin ki her şeye şirk diyor...esmaya hadimlik ilkeli cami pek az...Allah esmalının yanında esmaya hadimin yanında Allah tevekküle hakkı yok esmaya hadim olmayanın bak faiz kalkıyor mu...zamlar duruyor mu...midecinin elinden parayı alman gerekirken Bedirin budur...zam ve ithalat günümde egocunun silahı ...Bedir ne mi...silahlı müşrikin silahını alma çabasıydı...Bedir müşrikin elinden silahı almak amaçlı kavganın adıdır tek...Allah kime verdiyse hak onun put yaptı ırkını Havra put yaptı peygamberini kilise...ama dünya halifeliği Habilliğin hakkıdır ...Kabil egocudur...vahyi ego gözlüğüyle algılar...şehadeti de ego gözlüğüyle algılar kendini ihlaslı sanar ...esmaya hadim sanar...egocunun hakkı değildir ticaret ticaretlerine el konulmalı egocuların ve İthalat egocunun hakkı değildir...Faizi yok edemezsin ticaret egocunun elindeyken ithalat egocunun elindeyken...Egocu lüks araş ithal ediyor içerdeki egocu da alıyor...zam da faiz de bitmez...Egocuya müdahale edilmedikçe...egocu ticaret ve ithalatı zulmüne silah yapmış faize ve zamma mahkum etmiş milleti...
Evet...egocu ticaret ve ithalatı zulmüne silah yapmış faize ve zamma mahkum etmiş milleti...sen "Faiz haram" demekle yetindin ey müslüman ama Allah Habil olursan yanında olur tek...Zam ve faiz için de şehid olurum de HABİL ol...
Evet...Zam ve faiz için de şehid olurum de HABİL ol...
Evet...Mavi vatana sahib çıkmak için şehid ol...zam ve faizi yok edecektir mavi vatanın suları zam ve faiz yangınını söndürecektir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.