- 302 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gültekin Alp Akbay Diyor ki...
Efendim, iyi akşamlar. Sizi, Çine’den arıyorum. Kitaplarınıza, nasıl ulaşabilirim ? Yardımcı olabilir misiniz ? İyi akşamlar.(19 Ekim 2021 Salı-01.03)
Gültekin Alp Akbay (Çine-Aydın)
***********************************************************************
Sayın Gültekin Alp, bana ait olan kitapların hepsi de satılmış ve dağıtılmıştır. Bu nedenle, ben de ve kitapçılarda kitap bulunmamaktadır. İlginiz için teşekkür ederim, illeri tanıtan yazılara ise www.edebiyatdefteri.com
isimli web sitesinden ulaşabilirsiniz. Bu sitenin arama çubuğuna kerim özbekler yazmanız yeterlidir.(19 Ekim 2021 Salı-10.56)
Kerim Özbekler (Gazeteci-Yazar-Şair) Nazilli-Aydın
************************************************************************
Sevgili üstadım, 20 Ekim 2018 tarihli milliyetblog.com
sitesinde yayınlanan Kıllıoğlu hakkındaki yazınızı araştırma yaparken tesadüfen okudum. İnanın sizin paylaştığınız bilgileri Çine’de kimse bilmiyor, Fakat benim asıl ilgimi çeken Kıllıoğlu’nun Dereli Köyünde bir zenginin evini basması olayı ile ilgili. Evi basılan kişi, benim babamın dedesi. Sizin yazınızı okuyunca, bizdeki bazı bilgilerin yanlış olduğunu anladım. Belli ki bu konuda sizin ciddi bir araştırmanız var. Takdir edersiniz ki bu konu bizim için önemli olduğu için araştırmalarınızdan yararlanma imkanımız veya bu bilgiyi aldığınız kaynağa ulaşabilmek isterim. Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim, selamlar.(Gültekin Alp Akbay-Çine)
************************************************************************
Ben elimde bulunan bütün efelerle ilgili kitapları, 500’er sayfalık 4 cilt Demirci Mehmet Efe kitabını yazan İbrahim Kiraz’a verdim. Bu kitapların arasında 500-600 sayfa olan bir çok kitap var, sayıları 150 kadar var. Bilgilerin çoğu bu kitapların arasında bulunmaktadır. Bir de , efelerle ilgili çok sayıda kitabı bulunan Sabahattin Burhan’ın Yörük Ali Efe ile ilgili yazdığı 4-5 ciltlik eserde Kıllıoğlu Hüseyin Efe ile ilgili bilgiler bulabilirsiniz.(Kerim Özbekler)
******************************************************************************
Üstadım, ilginiz için çok teşekkür ederim. Çine’ye yolunuz düşerse mutlaka beklerim. Gültekin Alp Akbay Tel...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.