- 357 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BOŞ BİLET
BOŞ BİLET!
Mill Piyangoda şansın bana uzaktan yakından uğradığı yok. Gökten kasnak yağsa boynuma geçmez...
Fakat 1 Ocakta doğup da dünyaya gelmiş olmakla en büyük ikramiyeyi bir kez kazanma şansını elde etmiş olan tüm sayfa arkadaşlarımın doğum günü ve Yeni Yılı kutlu olsun.. Yaşamak hakkı en büyük kutsal haktır ve "Aslolan hayattır"
Bana en büyük ikramiye olan yaşam 12 Nisan 1954 Pazartesi günü çıkmış, o günden beri harcıyorum henüz bitmedi..😂😂😂🌼🌻🌺🌷🤩🥀😍
Artık kalan günlerimi, azaldıkça daha tutumlu harcamak gerektiğini öğrendim.
2022 de 68 yaşına girmiş oluyorum, 68 kuşağının 68 lisi olmak da bir büyük şans sayılır benim için, çünkü onca ihanet, işkence, zulüm ile hapishanelerde, hain tuzaklarda pek çoğumuz yaşamını yitirdi.. Yaşadıklarıma bakışla sanki tesadüfen yaşıyor gibiyim (!)
Bu duygularla 2022 nin, diktatörlüklerin yıkıldığı, emek cephesinin sermayeye karşı direnişinin yükseldiği, radikal dinci bağnaz unsurların işlediği hunharca cinayetlerin sona erdiği, emperyalizmin yokedileceği, faşizmin omuz omuza elbirliği ile yıkılacağı, demokratik, özgür bir ülkede, kardeşlik eşitlik için birlik ve barışın sağlanmasına yönelik kalıcı adımların atılabilmesi için, önce kendimizden başlayarak, tüm dünyayı yaşanası bir dünya kılabilmek için daha akıllı, daha tutarlı olmamız gerektiğinin bilinciyle, çağdaşlık yolunda Atatürkün bilimsel, önder, korkusuz ruhuyla hepimize mücadele dolu başarılı mutlu 2022 yılı diliyorum.
Şaban AKTAŞ
01.01.2022 - 12.55
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.