Ve bizi kucağında taşıdı Tanrı
--------------------------Yediğim son kurşun,son ölüşüm burada mı olacaktı.Kader işte..Yaşanılacaklar yaşanacak,ölünecekse ölünecek.
--------------------------Bitmek bilmedi şu uğursuz gece,gökten bam telini koparmışcasına yağıyor yıldızlar ki kafanı kaldırabilirsen kaldır.Kaldır da ye alnının tam ortasına gavurun mermilerini.Yağan yıldızlar değil ki bal gibi mermi.Gökyüzü sanırsın ki bayramı kutluyor,ışıl ışıl,havai fişekler patlıyor uzaklarda bir yerlerde,şemsiye olup yıldızlar yağıyor tepemize.Otuz üçlük obüsler,havanlar.
--------------------------Bir deli yangında parmak uçlarım,siperden fırlamamak için kendimi zorlarken.Şeytan diyor ki, şimdi gövdene vereceksin suyu olacak çelik fırladığın gibi sus pus kesilecek karşıda ki birlik.Mermiler yıldız yağmurunda ediyor şölen,biz can kaygısında matemde.Ah lan,bir sigara olsaydı şimdi ben size sorardım,tellendirip de dumanını kini mi kor eder yollardım.
Sancısı eteklerime inerken korkunun ,ağırdan tebessüm ediverdi mor sabah.Gece süzdürürken son zifirini usuldan gönüllerimizde,belki de bir ümit ışığı doğuyordu Güneş’le.Ve doğdu Güneş.
--------------------------Kan kokuyordu şafak,toprak kokuyordu deniz.Aslan’dık biz.
Yer yerinden oynadı,söküldü makus talihin topları yerinden,kan su oldu terimizde.Ve acı,.döl veriyordu sırtımda bir noktada.Vurulmuştum,kahrolmuştum.Kim toplayacaktı beni şimdi bu yerlerden,kim susturacaktı beyaz duvarları,kim.?.Aslan’dık biz değil mi …
Ve ardından bir dizi ameliyatlar,hep beyaz fayanslar,hep beyazlar.Düşlerim bile.Artık tek bir düşüm var düşlerimde bir türlü çözemediğim ama hiç sıkılmadığım..Çıkarma gemilerinden kumsala atlayan yüzlerce postal,et ve kan izi yok olmuş, sancılı gece son dölünüde düşürürken sabaha,bakıyorum sadece bir çift ayak izi kumlarda.Arada mayın tarlaları ama biz geçmişişiz onları.Müstehzi kıvrılıyor dudak uçlarım,görüyorum, bizi o meşum gecede tek tek kucagında taşımıştı Tanrı...
--------------------------Başım öne düşüyor artık,ilacın şehveti yayılıyor damarlarıma. Ah birde şu dilime yapışan susuzluğum olmasa.
--------------------------Kalpazanlar utanıyorum.Utancım kendimden değil sizden inanın.Uykularınızın ninnilerle dağıldığı saatlerde,beyaz duvarların arasında soluyan Aslan’lar bir pamuk ipliğinde asılı hayata tutunmaktalar.Takılmışlar yaşamın yeşil rüzgarına anlamsız,yüzlerinde sahte olmayan gülücükleriyle.
Sessiz çığlıklarım sigaramın dumanında yollanırken Güneş’e, ellerim uzanıyor kaybolan umutlarımı tutmak için son bir gayretle.
--------------------------Sobanızın yanında okşadığınız kedinin sizce değeri ne?…….….
MERSAUS …ne önemi var.noktayı çoktan koyduk
.
YORUMLAR
ooo sevgili dostum nereye
hemen gitmek var mı bir yere
daha çooook okuyacağım kalemini
binbir lezzet ile
güzel bir yazıydı okuduğum
hele de dostan olunca
bin kat arttı mutluluğum
her ne kadar içeriği duygu yüklü de olsa
kutlarım
saygım ve sevgim ile
Mersaus.
26/02./daha çok yaşayacak