- 282 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Gözün gördüğü her şeye aşık olursun ...Vahdet aynasına bak...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Bu varlığı bir saray göreceksin aşkı bulacaksın... Vahdet aynasına bak...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Eksiği olmayanı sev...O Eksiksiz kusursuz ...gökleri o yarattı kusursuz...kusurluları sevdik hep...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Eksik parçanı bulmadıkça bütün olamazsın...mutlu da yani eksiktir sende aşk...öksüzdür sende aşk...kavuşmayan neyi sevsin...kimi özlesin...kavuşmayı istediğin olur...Vahdet aynasına bak...etrafında hep bir annne var...gör etrafını...Anneni gör annen olsun ki özleyeceğin biri olsun...etrafından gafilsin bak vahdet aynasına dostlarla dolu...Muhabbetin yetim senin Vahdet aynasına bak...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Razzak olana er yediğin rızıkla ve şükret o Razzaka...tamamla eksiklerini...kamilleş...işte o zaman sevecekin kendini...bitecek senin seninle kavgan...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
O şafi...o rahman...ağlama ey bebek annelisin sen..."ağlamayan çocuğa meme" verilmez...istemeyi duayı da unutma ama hep de ağlaman niye...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
O annelerden şefkatli...Tokatı terbiye içindir ...de...bak aileler yıkılıyor..ailem yıkılmasın diyen...ülkem parçalanmasın diyen Vahdet aynasına bak...O rahmana dua et...ısrarla hem de...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Bir gözü yaratan varlığı yaratandır...yaratanını esmasını tanı etkilerini gör...Vahdet aynasına bak...aşkı bul...
Vahdet aynasına nasıl mı bakılır...esmasına hadimlikten kaçma...Bu ilaç Allahın öğretmesiyle elde edildi de...ilacı yapana ilah deme...İlme tam hadim ol..marifetini tamamla hele bir gözün bulanık görüyor tedaviye devam et...Hemen gezme düşersin...bekle gözünden eminoluncaya kadar...
İlmin yoksa akı kara görürsün...şefkati zulüm görürsün...kurtarmak istediğimiz köpek niye bizi ısırıyor...ilme sarıl...aka kara dedin sen...Sineği gördün öldürdün...mikrop saçıyor sandın ama o mikroplarla kavgadaydı...sen akı kara gördün...ilmin eksikti...ilme sarıl onu sevmek için...Ülkeni de savunamazsın teknolojiye sarılmazsan...sen kaçmışsın ondan ve diyorsun neden bana şefkat etmiyor...
Vahdet aynasına bak...aşkı bul...çünkü etrafın dost dolu...akı kara gördün sen...anne tokatını dert edindin sen...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.