- 221 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah El-Vedud…
Allah El-Vedud…
Allah El-Vedud…sevdiği için peygamber gönderdi kitap gönderdi…Günahları tevbe edersek siliyor…Hastalıklara olumsuzluklara sabredene ödül veriyor…
Allah El-Vedud…
Bakın hep huzue içindeyiz…sabır şükür aşktandır…aşk huzur veriyor sahibine…Allaha razı oluyoruz…Huzurluyuz…
Allah El-Vedud…
Seviyor ibadetler nasib etmiş kulluk vermiş ve cennet nasib edecek
Allah El-Vedud…
Peygamberi ve varislerini sevmişiz…Allah sevmiş bizi marifetullahtan nasiibliyiz…
Allah El-Vedud…
Evet…sevilmek için Allah El-Vedud…de yani zikret bu esmayı bu ismi…en çok sevilmeye layık olan Allahtır…sev vevilirsin… Allahın emirlerine saygılı ol…çevrendekilerden saygı gör ve onlara lafın geçer…herkesden sevgi ve hürmet gör…
Evet….sev vevilirsin…
İşte ayetler…:Rabbinizden bağışlanmayı dileyin, sonra O’na tövbe edin. Muhakkak ki rabbimin merhameti ve sevgisi boldur” dedi.”(Hud/90)
Ey iman edenler! Sizden kim dininden dönerse bilsin ki Allah öyle bir kavim getirecektir ki Allah onları sever, onlar da Allah’ı severler; müminlere karşı alçak gönüllü, kâfirlere karşı vakarlıdırlar; Allah yolunda cihad ederler ve hiç kimsenin kınamasından korkmazlar. İşte bu Allah’ın dilediğine verdiği bir lütfudur. Allah’ın lütfu geniştir; O, her şeyi bilir.(Maide/54)
“Takvâ sahipleri cennetlerde ve ırmak kenarlarındadır./Doğruluğun hâkim olduğu bir ortamda, gücüne sınır olmayan bir hükümdarın huzurundadırlar.”(Kamer/54-55)
“Güzel davrananlara daha güzel karşılık, bir de daha fazlası vardır. Onların yüzlerine ne bir kara leke bulaşır ne de bir zillet. İşte onlar cennet ehlidirler. Onlar, orada süreli kalacaklardır.”(Yunus/26)
Evet….sev vevilirsin…Allahı sev…Razı ol…rızasını ara esmasına sığın yani hadim ol…esmasına hadim olan sevilir…Allahı sevmek budur zaten…herkes Allahı sevdiğini iddia etmesin…Esmaya ayna olun…Hallen eyelemlen fikirlen esma ile…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.