- 618 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
30 Ağustos Zafer Bayramı'nın kahramanlarına minnetle...
Hayali olmalı insanın, yaşama tutunmak ve yaşama tutundurmak için. İnsanın yaşama tutunması için nedenleri vardır. Yaşama tutunması da gereklidir şüphesiz. Yoksa yaşamın yükünü taşımak zordur.
Yaşama tutundurmak ise büyük özveri, zeka ve vicdan gerektirir. Bir milleti yaşama tutundurmak ise ayrıca en çok büyük meziyet gerektirir.Mustafa Kemal Atatürk bir milletin yeniden doğuşunu kazandıran en güçlü özveriyle, vicdanla ve deha zekasıyla bize önder olan en kıymetli hazinemizdir bence. Tabi Atatürk ’ün bağımsızlık hayali bir milleti onurlu yaşatmak olmasaydı bugünleri yaşayamazdık.
Beden gücüyle ve zekasıyla emek veren tüm atalarımız, kadın erkek demeden hatta çoğu çocuk yaştaki şehitlerimizin kanıyla kazanılmış onur mücadelesinde bağımsızlığımızı kazanmışlardır.
İman ve kazanma inancıyla umudun sonu zafer olması için o sefaletle mücadele eden atalarımızın tek serveti canları ve vatan sevgisidir kuşkusuz.
Tabii bu zaferin bir lideri olmalıydı. Ve Türk milletinin en büyük şansı ve umudu Atatürk ’ün dehası sadece savaşı kazanmamızı sağlamdı. Ayrıca inkılaplarla kazanılan bağımsızlığımızın perçinlenmesi olmuştur.
Bağımsızlığın en büyük sonucu olan onurlu yaşamımızın sahipleri Atatürk, silah arkadaşları Kurtuluş Savaşı halkı onurlu insanlar olmasaydı bu mücadele verilemezdi.
Bizim bu onurlu mücadeleyi kazananlara borcumuz var elbette. Bu bağımsızlığı, özgürlüğü, vatanımızı geri kaybetmemek en büyük ödevimiz.
Doksandokuzuncu zafer yılımızda tüm emeği geçen herkesi özellikle Atatürk’ü minnetle, saygıyla ve rahmetle anıyorum. Zafer Bayramımız kutlu olsun.
YORUMLAR
zaferin sahipleri omlar da bizler emanetçiliği iyi yapabiliyor muyuz acaba?