- 320 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KALEMLE KAĞIDIN İMTİHANI
Merhaba arkadaşlar umarım iyi sinizdir beni soracak olursunuz çok sıkıntılı neden derseniz pandemi süreci ve ardından da kontrolü hayat dönemi düzenlerimizi alt üst ederken derslerimize ve hayata adapte olmaya çalışıyoruz ve bu kolay bir aşama değil ama bu dönemleri tamamen atlatarak tekrar normale dönmeyi umut ve dua dan başka elimizden gelen bir durum yok maalesef. Bu aşamada bir şeyler öğrenmek ve kendimizi geliştirmek için birçok aktivitede buluna biliriz bunun içinde belirli blog yazıları okuya biliriz bugün bu yazılardan birini kaleme alacağım umarım size bir faydası olabilir.
Bugün size bahis edeceğim istediğim konu şu an yaptığım aktivite olan yazma peki sen yazmanın nesinden bahis edeceksin diye soranlara yazım hataları, imla sorunları değil rahat olun bunlar Türkçe öğretmenlerinin işi ben bir sosyal bilgiler öğrencisi olarak yazma konusunda sorun yaşayan insanların toplumdaki durumlarından bahis edeceğim peki insan neden yazamaz derseniz ilham gelmediği için değil elbette ilham da önemli elbette ama bu insanların beyinleri bizden çok farklı çalışırlar kelimeleri ters veya yanlış anlarlar. Peki bu insanlar bu durumda olmalarının henüz belirlenmiş kesin bir sebebi yok ama şunun söylemek mümkün beyindeki sağ frontal lobun soldakinden büyük olması durumu dene bilir. Bu kişiler yazma konusunda tersten yazma kelime atlama kelimeyi yanlış tamamlama şekilde sorunlar yaşarlar şimdi siz biz de o yollardan geçtik diyeceksiniz biliyorum ilk okula başladığımızda hepimiz bunları yaşadık elbette ama bunu üzerinden zaman geçtikçe aştık ama bu insanlar bu durumu zaman gecede aşamaz ve de bu durum onlar için geçtikçe zulüm haline dönüşmektedir. Kişiler veya bireyler artık okumaktan vaz geme pes etmektedir burada işin çoğunluğu öğretmenlere düşmekte çocukların bu durumunu fark etmekte ona yardım edip bu sorunu en alt düzeye indirmek onun yardımıyla sağlanır. İşte böyle arkadaşlar umarım bugün size bir şeyler kata bilmişimdir, Herkese hayırlı günler dilerim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.