- 672 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Merhaba Sevgili Çocuklarım,
Merhaba Sevgili Çocuklarım,
(İyilik eden bir mükafat bekliyorsa tefecidir/Cemil MERİÇ)
Hilal Kızım ailemize yeni katıldı,hepiniz gibi bende mutluyum...Yukarıdaki merhabam aynı zamanda Hilal Kızıma da söylenmiş bir merhabadır...
Yaş sırasına göre tekraren;
Oğuz Çağrı’m-Muhammet Fatih’im,Hilal’im merhaba...
Biz aile olarak bizim olandan asla vazgeçmeyiz...Birileri bizden vazgeçse bile,biz onlardan vazgeçmeyi zül sayarız... Eşimiz,evlatlarımız,her kademe akrabalarımız bu tanımın içindedir...
Söz konusu vazgeçmeyi maddi şeylerden vazgeçme olarak düşünmemek gerek...Çünkü maddiyattan vazgeçilebilir...
Söylediklerim çoğunlukla maneviyattır,akıldır,duygudur,düşüncedir,birlikte gülmek ve ağlamanın tarifdir...
Ailenin aldığı bir karar olumlu veya olumsuz olarak aileye geri döner...
Biz anne-babalar akan suyuz,çocuklarının akan suyu,lüzumunda kovalarını doldurdukları akan suları...
Biz çocuklarımızın duygularını,kirini,pasını,yüreğini paklayan,yolunu aydınlatan ve hayatlarına bereket katan bir suyuz...
Çocuklar bu su bizim suyumuzdur diyebilirler veya bu su sizin suyunuzdur diyebilirler...
Çocuklar bizim suyumuzdur derse paydaşları çoktur,kullanırken diğerlerine da sormak gerek...
Çocuklar su sizin suyunuzdur derse sahibi anne-babadır ve kullanımı yine izne tabidir,taksimat o sahiplere aittir...
Çocuklar biz sudan bir tas alıp içmek isteriz derse bizce bir beis yoktur...
Yada biz bu suyumuzdan, suyunuzdan ihtiyacımız kadarını almak isteriz derseler yine bizce bir beis yoktur...
Su hayattır deriz ya;
Bize hayat olan bu su yıllardır bir mecrada akıp yolunu,yönünü bulmuştur...
Çocukların onayı halinde...Biz onlara yön,yol,düşünce,bereket,güzellik olmak isteriz...
Bizim suya da akla da ihtiyacımız yoktur derse çocuklarımız,biz saygı duyarız ve dış kapının dış mandalı gibi dokunan olursa ses veririz,aklar,paklarız...
Biz suyumuzun mecrasını değiştireceğiz derse çocuklarımız,biz onlar için bize düşeni mutlulukla yaparız,yeter ki onlar mutlu olsunlar,huzurlu olsunlar ve dertsiz,belasız,sağlıklı yaşasınlar...
"Su akar yolunu bulur" derler ya...
Bizim suyumuz akmış yolunu bulmuştur...
Çocuklarımızın suyunun da yolunu bulması için mümkünü imkan dahilinde elimizden geleni yapmaya hazır ve nazırız...
Anne-baba,aile bunun için vardır...
Annelik-babalık ölünce bitmiyor...
Mezar taşlarına mutluluklarını ve dertlerini anlatır çocukları...
Çocuklarının rüyalarına girer onlarla mutlu olur,onlarla üzülür ve onlara yön verirler...
Evlenen genç insanlar çoğunlukla yedek bir aileye de sahip olmuş oluyorlar...
Bunu bagajda ağırlık saymazlarsa yarı yolda kalmamak için fazladan bir alternatifleri olmuş oluyor...
Anne-baba sorulan kadarına cevap,istenen kadarına da öğüt verir...
Ben ve Meryem Hanımın çocuklarımızdan hiçbir isteği yoktur,mutlu,huzurlu ve sağlıklı olmalarından başka...
Meryem / Nurettin GÜLBEY
09.05.2021
Saat : 13:24(14:01)
Yalova
OĞUZ’UM,FATİH’İM,HİLAL’İM...
Ç akmak gözlü yağız,kor delikanlı,
A şk,sevdayı bulmuş,fena heycanlı,
G ülbey soy isimli, baştan dumanlı,
R uhu merhemetli,tümden kervanlı,
I rmak sevdalım,Oğuz Çağrı sözüm...
M uhammed’i aldı, nurlu isminde,
F azilet bulmuştur,güzel kısmında,
A tadan,anadan, mertlik cisminde,
T utarlı davranma,ister hasmında,
İ stikrar,muhabbett,diler hısmında,
H isleri düz satıh,Muhammet özüm...
H ayat Yalova’dan,Rize Ardeşen,
İ ki güzel gönül, umut dolu şen,
L ale görünümlü,gül gibi gülşen,
A llah’ım ola yâr,sevdaya düşen,
L avanta kokulu, HİLAL’İM KIZIM...
Şeyhim;Derki Allah vere muhabbet,
Sevdalarda bitsin,gül demet demet,
Hilal - Oğuz kurmuş,dünden ikâmet,
Bahtlı, tahtlı,mutlu, yuva son arzum...
Nurettin GÜLBEY
Saat : 06:57
10.05.2021
Yalova
NOT : Yaş sırası dikkate alınmıştır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.