- 293 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Filistin
’İsrail Amerikanın kucağında büyüyen şımarık ve piç bir teröristtir.
Ancak O teröriste hareket alanı sağlayan, o katillgini serbestçe sergilettiren , o zulmü gülerek kutlattıran bir vicdansız dünya ve en önemlisiyse Müslümanlığı petrol zenginliği içinde yaşayan bir Arap coğrafyası var!
Nasıl bir din kardeşliği anlayışı var bu coğrafyada bir türlü anlayamadım...
Tabiki emperyalist güçler Saddam ve Kaddafi’yi şehit etti...(Mekanları cennet olsun) O bölgeyi de çakallara bıraktı!..
Arap dünyası bir araya gelip bu meseleye bir an önce el atmazsa Kudüs gider ve mescidi aksa yıkılır... Sonrasında Süleyman mabedi gündeme gelir!... Ancak görünen o ki Kudüs meselesinin hassasiyeti sadece Türkiyeyi ilgilendiriyor. Zira Arap dünyası yine kafasını kuma gömmüş vaziyette...
Müslümanlığın kardeşlik boyutuna dünya sathında baktığımızda Arap dünyası hep sınıfta kalmıştır...
Doğu Türkistan’da olsun, Afrika’daki açlıktan ölen müslümanlar olsun, arakan olsun ve Filistin olsun Arap dünyasının bir boka yaramadığını gireceksiniz...
Bugün emperyalizm Müslüman Türkiye’ye Saddam ve Kaddafi’ye uyguladığı zulmü uygulasa Arap dünyasının tavrı ne olurdu acaba? .) (vay hainler vay)
Allah’a binlerce şükürler olsunki bu millet bu ülke için, bu bayrak için ezan ve kuran için seve seve canını feda eder...
Allah böyle bir senaryoya teşebbüs edenleri kahır, azap ve kan denizinde boğsun...
Â’min...
Biz bu ülkeyi karşılıksız sevdik!..’
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.