- 276 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
HİÇBİR KUTSAL KİTAP DEĞİŞTİRİLMEMİŞTİR
Hiçbir kutsal kitap değiştirilmemiş tır. Fakat yanlış çeviri ve tefsirlerle Kur’an’da dahil hepsi tahrif edilmiş, ayetlerin anlamları çarpıtılmış olmadık anlamlar verilmiş ve ayetlerden bazılarıda gizlenip ayetlerde yer almayan kelimeler eklenmiştir. Fakat şuanda asılları mevcuttur. Örneğin Kur’an’ın Arapça olanı ve Tevrat’ın İbranice olanı asıl kitaplardır. Kur’an’da diğer kutsal kitapların tahrif edildiği söylenirken aynı zamanda onlar övülmekte ve onaylanmaktadırlar ve onlara uyulması istenmektedir. Ayetlere bakalım.
"Sana bu kitabı, kendisinden öncekileri onaylayıcı olarak gerçekle indirdi. Tevrat’ı ve İncil’i de indirdi."(Ali İmran Sûresi 3. ayet) Bu ayettede görüldüğü gibi Kur’an önceki kitapları onaylayıcı olarak indirilmiştir.
Tevrat indirilmeden önce İsrail kendisine haram kılıncaya kadar İsrailoğullarına tüm yiyecekler helal idi. "Doğru sözlülerseniz Tevrat’ı getirip okuyun," de.(Ali İmran Sûresi 93. ayet)
İçinde Allah’ın hükmü bulunan Tevrat yanlarında dururken nasıl olur da ondan yüz çevirip de seni hakem yapıyorlar? Onlar aslında inanmıyor.(Maide Sûresi 43. ayet)
Tevrat’ı, İncil’i ve kendilerine indirilenleri uygulasalardı onları baştan aşağı nimetlere boğardık. İçlerinde ılımlı bir toplum varsada çoğu kötülük işlemekte.(Maide Sûresi 66. ayet)
De, "Kitaplılar! Tevrat’ı, İncil’i ve Rabbinizden size indirileni uygulamadıkça hiçbir dayanağınız olmaz." Rabbinden sana indirilenler, onların çoğunun azgınlık ve inkârını arttırır. İnkârcı toplum için kendini üzme.(Maide Sûresi 68. ayet)
Kendilerine Tevrat verilip de onun gereğini yerine getirmeyenlerin örneği, kitaplar taşıyan eşeğin durumuna benzer. Allah’ın ayetlerini yalanlayan topluluğun durumu ne kötüdür. Allah zalim toplumu doğruya ulaştırmaz.(Cuma Sûresi 5. ayet)
"İncil halkı Allah’ın onda indirdiğiyle hüküm versin. Kim Allah’ın indirdiği ile hüküm vermezse işte onlar yoldan çıkanlardır.(Maide Sûresi 47. ayet)
Dikkat edilirse Tevrat indirilmeden önce İsrail kendisine haram kılıncaya kadar tüm yiyecekler İsrailoğullarına helalmiş doğru söylüyorlarsa Tevrat’ı getirmeleri istenmektedir. Yine ellerinde Allah’ın hükmü bulunan Tevrat yanlarında olduğu hâlde Nebimiz Muhammed’i hakem yapıyorlar Allah’sa Tevrat’a uymamalarını durumu eleştirmektedir. Yine Cuma Sûresi 5. ayetinde kendilerine Tevrat verilipte ona uymayanların durumu kitaplar taşıyan eşeğin durumuna benzetilmiş sadece onlar değil her kim kendilerinde bulunan Allah’ın indirdiği kitaba göre hareket etmese durumu kitap taşıyan eşeğe benzer. Müslümanlar’da Kur’an’a uymayıp Buhari, Müslim, Ebu Davud ve diğerlerinin kitaplarındaki hadislere uyduğu müddetçe durumu kitap taşıyan eşeğe benzer. Yine Maide Sûresi 47. ayetindeyse İncil halkının Allah’ın onda indirdiğiyle hüküm vermeleri istenmektedir. Yine Hristiyan ve Yahudiler cennete gidecek mi ona bakalım.
"İnananlar, Yahudiler, Hristiyanlar ve diğer dinlerden her kim: Allah’a ve ahirete inanır ve erdemli bir hayat sürdürürse, onların ödülleri Rab’leri katındadır. Onlar için korku ve üzüntü yoktur.(Bakara Sûresi 62. ayet)
Bu ayete göre diğer dinlerden olanlarda cennete gidecektir. Fakat herkesinde bildiği gibi değiştirilen bir kitaba göre hareket edenler cennete gitmezler. Yine onların hepsi bir değildir. İçlerinde kötü olsnlar olduğu gibi iyi olanlarıda vardır. Kötü olanları kitapları değiştirmeye kalkışsa iyi olanları buna izin vermez.
"Ancak hepsi bir değil. Kitap halkından bir grup var ki geceleri Allah’ın ayetlerini okuyup secde ederler.(Ali İmran Sûresi 113.ayet) Diğer kitaplar değiştirilmişse burada okunan ayetler ne oluyor?
Yine Allah diğer kutsal kitaplarda da onların değiştirilmeyeceğini söyledi. Onlara bakalım.
"Tüm insanlar ota benzer. Ot kurur çiçek solar. Fakat Allah’ımızın sözü sonsuza dek durur."(Yeşaya 40:6-8)
Yine ellerindeki kitapları değiştiripte o kitapları değiştirdiklerini kitaplara yazarlar mı? Tevrat’a görede Yahudiler kitapların anlamlarını çarpıtıp başka anlamlar vermekteler onlara bakalım.
Kâhinleri kutsal olanı kirletip, Yasayı çarpıtırlar.(Sefanya 3:4)
"’Nasıl, biz bilge kişileriz, RAB’bin Yasası bizdedir, diyebiliyorsunuz? İşte, bilginlerin yalancı kalemi Yasayı yalana çevirmiş. Bilgeler utandırıldı, Yıldırılıp ele geçirildi. RAB’bin sözünü reddettiler. Nasıl bir bilgelikmiş onlarınki.(Yeremya 8:8-9) Hristiyan ve Yahudi din adamlarıda Müslüman din adamlarının Kur’an ayetlerini çarpıtıp içinde yer almayan kelimeleri meale eklediği ve tefsir yapmamaları gerektiği hâlde yaptığı gibi Tevrat ve İncil ayetlerini tahrif edip bambaşka anlamlara çevirip anlamlarını çarpıttılar ve tefsir yaptılar. Ama gerçekte hiç bir kutsal kitap değistirilmedi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.