- 327 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hacı Beyimizi Ebediyete Uğurladık
Hacı Ağabeyimizi kaybettik dün. Dünyasını değiştirdi, ahirete irtihal etti, henüz genç denilebilecek bir dönemde. Hem de daha yapacak çok işi varken, enerjikken, dinçken, dinamikken. Bu kadar birikimli ve deneyimliyken, yeteri kadar tecrübeliyken.
…………………………………..
Bu yaşa kadar çok koştu çok yoruldu, kendince uzun yol katetti mesafe aldı. Bir şeyler edindi, bir yerlere geldi ancak; daha fazla dayanamadı kalbi, bu tempoyu kaldıramadı. Erken denilebilecek yaşta durdu, son nefesini verdi, gözlerini hayata yumdu.
………………………………….
Dünyasını değiştirdi. Ebediyete uğurlandı. Arkasında saf tutuldu, dualar okundu. Nasıl bilirsiniz diye soruldu. Hep bir ağızdan iyi bilirdik, iyi insandı denildi.
…………………………………
Biz de iyi biliriz Hacı Ağabeyimizi. İyi anar iyi hatırlarız. Arkasından duamızı yaparız. Fatiha sonrası üç gulhü okuruz. İyilerle dost ve arkadaş; velilere, evliyalara, enbiyalara yoldaş olsun, hesabını kolay versin, sıratı rahat geçsin isteriz.
…………………………………
İyi adamdı Hacı Ağabeyimiz. Erken ve zamansız kayıp bizim için. Hızlı yaşadı, çok koşturdu, dur durak bilmedi. Hep hedefe kilitlenirdi. Kimi zaman ıskalasa da, çoğu zaman amaçladığına ulaştı hiç eli boş dönmedi.
………………………………..
.
Ben cesur ve yürekli olarak bilirim kendisini. Aksiyon adamıydı. Yiğitti, gözü pekti. Atılgandı, cevvaldi. kararlıydı. Odaklandığı işi bitirir, mutlak sonuç alırdı.
………………………………..
İleriye dikerdi gözünü. Uzağa bakardı. Hedefi şaşmaz, on ikiden vururdu. Gizlisi saklısı yoktu. Açıktan ve aşikardı her işi her şeyi. Saklamaz, sinmez, geriye çekilmez, gizemlilik katmazdı.
………………………………..
Bilinmez özelliği paylaşımcı olmasıydı. Gizliden gizliye yapardı. Kimse bilsin görsün istemezdi. Acizi, zayıfı, düşkünü gözetir, sorununu sıkıntısını çözerdi.
………………………………..
Aile bağları güçlüydü. İyi bir eş iyi bir babaydı, evlat ve kardeşti. Çevresine saygılıydı. Büyüğünü arar sorardı, gerektiğinde ziyaret eder sıla-i rahim de bulunurdu. Onların hayır duasını alırdı.
……………………………….
Doğaldı, kendisine özgü bir kişilikti. Baskın karakterdi. Uzun geçmişim, çok hatıram var kendisiyle. Anlatmakla bitmez. Her biri ayrı bir hikaye olur. Yoldaşlığımız, yolculuk etmişliğimiz, aynı kaderi paylaşmışlığımız var.
Bir yakını ve yakından tanıyanı olarak yazdım bunları. Aynı çevrede büyümüş, aynı eğitim süreçlerinden geçmiş, meslektaş olmuş, aynı kurumda çalışmış birisi olarak ele aldım. Kısa bir yazıyla anmak istedim.
………………………………
Kaybettik Hacı Gökhan ağabeyimizi.
Uğurladık ahirete.
Toprağı bol olsun.
Nur içerisinde yatsın.
Ruhu şad, mekanı cennet olsun.
Allah ailesine sabırlar versin.
Kemal SEYFİ
18.03.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.