DAVRANMAK GEREK...
Güneşin doğmasına vesile, batmasına da engel olabiliyor musun?
Yağmuru yağdırmaya, gök gürültüsünü durdurmaya, yaz günlerinin ardından hazanın, kışın peşinden baharın gelişine vesile olabiliyor musun?
Yaşlanmaya bir çözümün var mı? Ya ölüme bir engelin?
Yok yok yok
Hayat pamuk ipliğine bağlı, ha koptu ha kopacak.
Bir adım attın, bir yenisi ihtimal dahi olamaz. Düştün, kalkamadın, yattın, uyanamadın. Bir nefes verdin, tekrar almaya mecalin olamadı. Bir saniye öncesine dönebilmenin imkânsızlığı ortada. Yarına çıkacağın meçhul ve kaçırılan her an keşkelerle anılacak zihninde.
Yaşam, rüzgârın önünde savrulan yaprak misali düştüğünde dalından, koşsan da yetişemezsin peşinden.
Öyleyse olduğu gibi yaşa hayatın geri kalanını. Kendini kasmadan, tüketip yok etmeden. Atmadan ruhunu derin labirentlerdeki ıssızlığın koynuna. Zevk al yaşamaktan. Tadını çıkar her yeni günün, azimle. El ver, yokluğunda yoksun kalan ellere. Gönül ver, gönlünü harman eden faniye.
Canına kat sevdiğini, şefkatle. Onun seni sarıp sarmaladığı gibi, sen de sarıl ona sımsıkı. Ellerinde kalsın sıcaklığı. Gözlerinde tutsak olsun sevdalı bakışları. Yüreğine al o emsalsiz tutkusunu. Ruhunda hisset ruhunu sınırsızca. Sev, hiç bıkıp usanmadan, sevdiğini. Sevilmeye fırsat ver yeterince, sevdiğine.
Yaşam değerli, zaman kısa, bir o kadar da hoyrat.
Bekleme, ayağına gelsin diye mutluluk
İlk adımı da sen at hiç sakınmadan
Bir minicik tebessümle başlar her şey
Hayatı anlamlandırmak için
Muhabbetle bir bakış
Ve bir çift tatlı söz
Öyle ise…
Ertelemeden hayatı,
Davranmak gerek dostum..
Davranmak gerek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.