- 307 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gıda Zamları Ve Ev Kiraları
Her şeye zam geldi, hemde bu zor süreçte. Peynir pahalı, yoğurt pahalı, zeytin pahalı. Allah’tan bir tek ekmeğe zam gelmedi. Ekmeğin fiyatı sabit aynı yerinde duruyor. Keşke diğer gıda ürünlerinin de fiyatı sabit olsa.
Şimdi bazıları diyecek askeri ücrete de zam geldi. Antalya’nın Manavgat ilçesinde bulunan turizm otellerinin geçen sezon yüzde beşi açıktı. Bu durumda askeri ücret beşbin veya onbin olsa ne yazar, kimse çalışmadıktan sonra. Kadrolu çalışanlar devletten para aldı; kadrosuzlar borç batağında, borç alamayanların da durumunu Allah bilir.
Ha birde ev kiraları var aldı başını gidiyor. Oniki ay çalışamayan Antalya ve Manavgat şehrinde, bahçe katı yani zemin kattan başka yerde oturamaz. Zemin katlara da akıl almaz uçuk kaçık fiyat istiyorlar. Bunun yanı sıra birde bekârlara ev vermiyorlar. Bekarlar nerde oturacak? Tutturmuşlar ille aile olacak. Yahu bilader evlenecek kızı nerde bulalım? Etrafta kız çok ama kimisi hasta, kimisi yasta, kimisi usta, kimisi ister pasta; kimisi sigara içer, kimisi boşanmış, kimisi uzaktan kumandalı. Haa bunlar olmasa bile kriterlere uyan kız yok bilader. Sen söyle şimdi ben kiminle evleneyim, ben ne yapayım?
Memleketin hâli böyle değerli dostlar. İşsiz güçsüz borç batağında yaşayıp gidiyoruz. Allah sonumuzu hayır eylesin.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.