BEZDUK,YEMİNLE BEZDUK BU NEDUR DA BÖYLE!
YORDU BİZİ BU HAYAT,YORULDUK ÇOK YORULDUK
İktidar sözde katkı yapacaktı ya biz esnaflara. Kira yardımı 750 TL, bizlere de 1000 TL verecekti. Baş vurduk, hala daha inceleme aşamasındaymışız. Geçen dönem de aynısı oldu ve bir türlü bitirilemedi incelenmemiz. Bu ülkenin her yerinden pislik akıyor. Kadın cinayetleri, çocuklara tecavüz, yaşam alanlarına saldırı ve yok edilen değerlerimiz. Yerine ne konuyor. Ahlaksızlık, itibarsızlaştırma, yoksulluk, hırsızlık ve de talan. Kısacası henüz kimseye yardım falan edilmedi, edileceği de yok bu böyle bilinsin istiyorum.
Bu kadar yalanı bünyelerinde taşıyan bir iktidar daha görmedim, yaşım 59. Ve göreceğimi de sanmıyorum. Bu iktidarın gideceğine de pek ihtimal vermiyorum ama umarım ben bu dünyadan gitmeden bunlar başımızdan giderler, sanırım bunu görmeye hakkım var…
Nihayet, o çok beklediğimiz kar biraz gecikmeli de olsa niyağdı; şu an dışarısı ben beyaz ve sabah insanlar çoluk çocuk sokaklara çıkıp kar topu oynadılar, zevkli olmuştur mutlaka. Yok, ben dışarıya çıkmadım, çok kar gördüğüm için öyle canım çok da karla oynamak istemedi. Karın yağmasını, kuraklıktan dolayı çok istedim, şimdilik yağdı, umarım arkasından da bir süre daha yağmurlar yağmaya devam eder ve ülkenin her bir köşesinde başlayan kuraklık az da olsa asgariye iner. Gel ki bu o kadar da mümkün değil çünkü iktidar yer yüzünü bitirdi, şimdi sıra yer altına geldiği için, yerin altını da satma gibi bir niyetleri olduğu için de bu ülkeden kolay-kolay kuraklık gitmez. Adamlar gördükleri her yeşili dolara çevirmek istiyorlar, suyu da altına, yani ülkenin durumu ne olacak çok da önemli değil onlar için, önemli olan birkaç baronun cepleri, ya da bavullarının hep dolu olmasıdır…
Evdeyiz. Bir süre daha evde kalacağımız kesin ve ne zaman kalkar bu yasaklar bekliyoruz. Aşı geldi deniyor. Beklendiği gibi ilk önce AKP ve de çevresine aşı yapıldı, sağlık çalışanlarına da yapıldı diye söyleniyor, ya gerisi?,kimse bilmiyor. Oysa sağlık bakanı Şubat ayına kadar 50,milyon aşı getireceğiz demişti, ee, ne oldu aşılara?, aşılar attaa mı oldular yoksa? sanırım
-biz halklar bekliyoruz, bekliyoruz çünkü en iyi yaptığımız şeydir beklemek, bunun için sıkıntı yok yani. Her şeyin hayırlısı diyelim ve bu güzel karın tadını çıkaralım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.