Yazın Olmak İsteyen Yazılar
Uzun zamandır yalnız bir hayat sürüyordu Ya. Kendine bir arkadaş bulmak belki onunla gülmek eğlenmek istiyordu. Ama bahtı kapalıydı ve maalesef Ya içine kapanık bir çocuktu. Ne yaparsa yapsın dile getiremiyordu söyleyeceklerini.
Günlerden bir gün Ya hızlı adımlarla bir sokaktan geçerken, Zın’ı gördü. Zın da onu. İkisinde de birbirine karşı istemsiz bir arkadaşlık duygusu peyda oldu. Ancak ikisi de birbirlerine karşı fazlasıyla çekingendi. Dost canlısı olamamaktan mustarip bu iki çocuk yan yana gelemediler.
Aradan birkaç ay geçmişti ve Zın’ın ailesi Ya’nın oturduğu apartmanın üçüncü katına taşındı. Ya bunu öğrendiğinde hem öylesine mutlu oldu hem de Zın ile dostluk kuramayacağı korkusuyla bir o kadar da tedirgin. Ya uzun zamandır kendini hissettiren yan yana gelme korkusunu aşabilecek miydi bilemiyordu.
Henüz Zın apartmana taşınalı birkaç gün olmuştu ki apartmanın bahçesindeki kamelyaya ailesi ile birlikte indi. Bunu odasının penceresinden gören Ya aşağı inmek için dayanılmaz bir itki hissediyordu. Ondaki bu çekingenliğin farkında olan ailesi, onun Zın ile dostluk kurabilmesi için ailecek bahçeye inmeye karar verdi. Böylece Ya’nın ve Zın’ın dostluğu ailelerinin birbirleri ile tanışması ile zaruri bir şekilde başlamış oldu.
Ancak bu beş katlı, on daireli apartmanda yaşayan sadece Ya ve Zın değildi. Apartmanın her dairesinde Ya’nın ve Zın’ın yaşıtı birer çocuk yaşıyordu. Bunların hepsi de Ya ve Zın kadar dostluğa kapalıydı. Ya’nın ve Zın’ın arasında bir dostluk başladığını pencerelerinden izleyen çocuklar ailelerinin dahi haberi yokken atladılar apartman bahçesine. Ya ve Zın bir anda bahçeye toplanmış Ol, Mak, İs, Te, Yen, Ya, Zı, ve Lar’ın birbirine yaklaşmadan tek başlarına oynadıklarını gördüler. Birbirlerine yaklaşmaktan çekinen bu çocukların her birinin yanına giderek onlarla dost oldular. Böylece başladı işte Ya, Zın, Ol, Mak, İs, Te, Yen, Ya, Zı, ve Lar’ın dostluğu, işte böylece yan yana gelmiş oldular.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.