- 625 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Kendine iyi bak
Sevdim" dedin ya O gün ben giderken belkide sevmiştin beni kendince ama kendince sevmelerin yanında kalmama yetmedi
yetmezdi de aşkı bilmeyen aşksız yüreğinle...
Oysa yanında kalıp sevgimle tutunabilmek için döndüğüm her yol sanki dahada uzaklara gitmem için kesilen bir "yol biletiydi"
Artık eskisi gibi değilim gittiğim O yollardan dönmeye ne niyetim nede o aptal cesaretim yok,bir "bumerang" gibi kendi kalbime çarpıp düşerken o yollarda bir kere bile tutamadığın yüreğim artık yoruldu ve yok etti bizi var etmeye çabalamaktan...
Artık bır yol çizdim kendime içinde senli yolların olmadığı sensiz yeni bir yol.
Hayallerimi senle gercekleştirmek istedim ama olmadı bir türlü biz olmayı başaramadık seninle ...Senin üzerine kurduğum her hayalin üstünü ayaklarının altında defalarca umursamadan çiğnedin durdun sen..
Şimdi hayallerimi gerceklestırecek beni benden cok seven onemsiyen biri var..
Vazgeçmiyen,
deger veren,
benimle oldugu için kendini şanslı hisseden onunla olmaktan kendimi şanslı hissettiğim ortak hayaller kurabildiğim biri var hayatımda...
Şimdi ben yolumu çizmişken seni seviyorum bunu yokluğunda daha iyi anladım deme sakın bana artık kanmam çünkü senın "seviyorum" demelerin hayallerimin uzerini bır kere daha "umarsızca çizmek" içindir bilirim....İşte bu yuzden asla dönmem geri artık çok geç.
Ben senden çoktan gittim.Kabul et çok geç biz için
bu seferde sen "kendine iyi bak" çünkü yokum senin aşk oyunlarında kaybolamam yokum artık geçip gittin benden ...
Git hiç varilmamis gibi git ve sakın bir daha çıkma karşıma git...
Nevin Aktekin Gülfirat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.