- 513 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Soygun.
. . . dünyada aslında suç olup da kanuni olarak cezası olmayan tek cürüm devletin vatandaşını soymasıdır. gelişmiş ülkelerde bu soygun çok büyük afetler veya savaşlardan sonra devletin yetersiz kaldığı zamanlarda yapılır. çoğunl!ukla da halk bu soyguna gönüllü olarak katılır. bilirler ki ceplerinden çalınan bu paralar gene onların menfaatleri için kullanılacak, ve ileri ki zamanlarda refah olarak kendilerine iade edilecektir.
. . . bizim ülkemizde ise bu soygundan elde edilen paralar tamamen zıddı bir amaç için kullanılır. siyasi güç sahibi kişi ya da kişiler bu paraları kendilerine yeni bir zengin burjuva sınıfı yaratmakta kullanırlar. bu yaratılan sınıf toplumun her kesiminde örgütlenir. kendilerini yaratıp besleyen siyasi iradenin kalkanı konumuna gelirler. bu burjuva kesiminin kamuya çok büyük bir maliyeti vardır ve ülke ekonomisinden çok şey götürürler.
. . . en son oluşturulan kesimin karakteristik özellikleri türban takarak son model jeeplere binmeleri, soygun yapmadan önce abdest alıp, besmele çekmeleri, senede en az iki kere ümre, bir kere de hacca gitmeleridir.
. . . ben ve benim gibi nice vatandaş bu soygunu tasvip etmesek de eğer seve seve vermesen vergi, harç, ceza diye s*ke s*ke alırız kanun hükmünde ki kararnamesi ile öderiz.
. . . benim söyleyeceklerim bu kadar. pardon, şimdilik bu kadar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.