- 356 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek güzel şey🥀
Sevgiyi anlatmak hiç kolay değil. Anlatmaya ne kağıdın ne kalemin gücü yeter. Yaşanması lazım ,yaşamak gerek! Seviyorsun zannediyorsun sonra beklenti içine giriyorsun. O sevgi değil. Sevgi mesafe tanımaz. Beklentiyede girmez. Gerçek sevgi koşulsuzdur. Ne zaman gökyüzüne baktın ,yıldızları , ayı seyrettin. Bir çocuğun başını okşayıp gözlerine baktın mı ?Bir çiçeği kokladın mı? Bir yaşlıya ihtiyacı olana yardım ettin mi? Kendine değer verdin mi ? Sevmeye önce kendinden başlasan iyi olur.Kendini sevmeyen hiç bir şeyi sevemez .Sadece sevdiğini zanneder. bu da aldatmaca olur. Gerçek sevgi iyi günde giden kötü günde yanında olandır. sen onu kırsanda seni bağışlayandır. işin düştüğünde sana yardım edendir. Seni her halinle kabul edendir. Sevgi koşulsuz hoş bir hazdır. Yılların eskitemediği , unutturamadığı, ara sıra hatırlanan en güzel duygu histir sevgi. Sevgi emek ister ,çiçek gibi su ister, çapa ister. Sevgi verdikçe kat be kat artar ,paylaştıkça çoğalır. Frekansı en yüksek olandır. sevgi en iyi ilaçtır. Dozunu artırırsan hasta çabuk iyileşir. Korkudan, endişeden, yargıdan uzaktır.Sevgi her bedene uymaz. Bazı bedene bol bazısına dar gelir. Bol demek verilen sevgiden şımarmış ,başı dönmüş,değerini bilmemektir. Ya da verilen sevgiyi kendi menfaatine kullanmıştır. Dar gelmesi sevginin ne olduğunu anlamamıştır. Sevdiğini zannetmiştir. Gerçeğinden uzaklaşmıştır. Beklenti içine girmiş kendini daraltmıştır. Dünyanın güzelliğini yaşamın tadını sevgiyi hissedip bakarsan görürsün.
burda kendi kitabım “Duygu pınarı” ndan bir şiirle veda ediyorum. Sevgide kalın
SEVİYORUM
seviyorum
gülleri laleleri
seviyorum
kitapları şiirleri
seviyorum
çocukları insanları
yaşlısını gencini
seviyorum
güneşi ve ayı
seviyorum
seni ve insan olmayı.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.