doğru nedir
Y Kuşağından
500 502 503 ... 525 ... kaç oldu, 525 tamam, ne yapıyon usta, 10 adım sonra timucinin mi süleymanın mı iskenderin mi neyse işte hazinesi olmalı... 530...531 ... 527 528 ... niye geriden aldın, fazlasından zarar gelmez:)) 525 526 :)) döner merdivene tersten bindiğini düşün.. o zaman hazineyi bulamazsın ki, doğru, hiç olmazsa saymaya devam ederim yani, olmaz mı, olur.. hem bir iş yapmış oluruz.. nefesi yani klavyeyi boşa harcamamak lazım değil mi, haklısın usta...
yok yani, benimki zihin sarhoşluğu.. olmaz denen olur, olur olmaz, olmaz olur, işine karışmamak lazım, kimin işine karışmayalım usta, çekirge sen de bir türlü öğrenemedin ha, kimin olacak, adı lazım değil, her an her yerde olan var ya, ha işte o, anladım usta.. zıpla bakalım... niye ki, zıpla dedim işte, yok canım istemeyo... ulan zıplasana... hayır dedim usta ya, git başımdan.. tamam, cola içermin çekirge, su olsun usta... gazoz kapağına mı istersin çay kaşığına mı, farketmez usta.. usta, dünya neden dönüyor, bak çekirge, iyi dinle... ..... evet usta, ne yazacamı unuttum.. neyse ...
be mübarek, madem insansın, kanadın nerde, solungacın nerde, neden şimşek çarpıyor insanları? bu nerden çıktı arkadaş.. nerden çıktısı mı var, geldi işte aklıma.. demek ki biri anlatmış veya birini yıldırım çarpmış ki, bu soru geliyo aklıma.. şimşek ile yıldırım aynı şey mi??? hem benim rahmet olsun nasıl olacasa, yıldırım çarpmış ortanca amcayı..... bunun hikmeti nerde?? dizinin birinde Hikmet diye bir oyuncu vardı..belki odur yani..
yok yani, tüm yollar ona çıkıyorsa evlat, biz duralım niye yürüyoruz o gelsin aramaya bizi. kim gelecek usta, şey ... neydi discovery atılgan.. usta sen nerdesin, baksana gökyüzüne el sallıyorum, usta görünmüyo... dur sellektör yapayım, kaptan dünyaya bir sellektör gönder... tamam.. gördün mü... yok usta hangi yöne bakmam gerekiyo... nereye bakarsan oradan sellektör yapıcam.. ne yöne bakıyon, doğuya... kaptan doğu neresi?? nereye göre doğu üstad?? dünyaya göre.. yani dünya ile güneş arasına alır mısın gemiyi sellektörü oradan yapalım.. olmaz üstad.. gringonlar ile savaş halindeyiz.. evlat duydun mu, duydum üstad.. kolaylı gelsin size... eyvallah..
insanüstü duyulara sahip varlıklar veya insanaltı varlıklar olarak düşündüğümüz tüm uzaylı türleri bir şekilde insana benzetiyoruz.. yani insanın hayal gücü, öyle çok güçlü bir şey değil... tüm görsellerde bu böyle.. en fazla ağaçları ve hayvanlara benzetebiliyoruz uzaylı türleri, arasıra da insan bitki hayvan karışımı bir şeyler çizittiriyoruz.. bunda bir gariplik yok mu? olmaz mı, ne peki.... şimdi işim var sonra cevaplarım usta.. ne işin var, yav bi rahat bıraksana... ha anladım.. şey ettiriyon...izledin mi o filmi, hangisini, hani buzul çağı gelmiş, dünyada tek yaşayan insanlar bir trendekiler.. izledim ne olacak, gerçekleşir mi sence, ne gerçekleşir mi??? çok mantık hatası var.. ne de? filmde... yani o tren yolunun yıkılmadan durması... dönüp duruyo ya... ne yiyo ne içiyo bunlar usta... geri dönüşüm...
zeytinin neden yağı var hiç sordun mu zeytine? fesüphanallah.... zeytin konuşmaz ki usta.. niye konuş muyor hiç düşündün mü? off usta offf... aklına biraz da doğru dürüst şeyler gelse, nasıl yani. sen söyle? ..... mesela... evet... mesela.... hah çıkacak hadi bakem, usta; "doğru dürüst bir şey kaldı mı dünyada?"evet güzel soru? şimdi burada, allasen soruyu iyi anlamak gerekiyo.. doğru nedir, dürüst nedir? bir nedir, şey nedir, dünya nedir? kalmak nedir... önce parça parça kelimeleri tanımlamamız gerekmez mi? sanırım... söyleyelim o zaman doğru? nedir?
doğru dürüst bir şey kaldı mı dünyada?
iyi geceler dostlar.
saygı sağlık ve huzurla..
en sevdiğinize emanet..
coronasız bir emanet dilerim..
YORUMLAR
Nesildaşım şu çekirge ne çekti senden;))
Ilham kaçtı sandım bir ara ama maaşallah yerindeymiş. Imza yoktu ama ben tandiim bu kuşağı;))
Kime göre, neye göre doğru da var bu arada;))
Sağlıcakla
Erlik Aldacı
Mazallah.
black_sky
Nesildaşıma sormak lazım sanırım...